Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit grillaa TAAS

Vierailija
28.06.2011 |

makkaraa!

Nyt ovat viikon ajan grillanneet JOKA ilta ruuaksi makkaraa. Ovat suurperhe ja onhan se toki helppoa ja halpaa (ostavat halvinta ja tarjouksessa olevia makkaroita). Perheen äiti oikein kehui tänään kuinka helppoa on kesällä ruuan laitto. Toki vanhimmat lapset varmaan paljon tarviikin sapuskaa, kun ovat jo teini-ikäisiä, liikkuvaisia poikia, mutta voisi kai sitä välillä muutakin grillata. Ja perheen nuorinkin, reilu 1-vuotias, vetelee makkaraa suurella ruokahalulla.

Ja makkaraa on naapurissa syöty jo ennen tätäkin viikkoa monta kertaa viikossa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI kamala Ja sinä olet JOKA ilta ollut seuraamassa heidän ruokapuuhansa:D

ja harmittelee, kun naapurit ei tarjoo hänelle kuin makkaraa. pitäis olla piffiä kans.

Vierailija
22/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten monta kertaa vuodessa naapurinsa syövät makkaraa? Ja ap tiesi että ovat makkaraa ostaneet jo ennen grillikauden alkua. Onko sinulla joku kurkistusreikä naapuriisi kun tiedät heidän asiansa noin hyvin? Ja toiseksi, hanki nyt hyvä ihminen oma elämä, menee aika sairaaksi, jos tietää mitä naapurit kulloinkin syövät.

Hmmm.... ap, mikä on se päivämäärä jolloin grillikausi virallisesti alkaa ? LOL

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule mun ei tarvii olla mikään antoisa emäntä mun omalle perheelle. jos mulla on vieraita niin asia täysin eri, mut kun ollaan kotosalla omalla porukalla nii ei mun mikäåä emäntä tarvii olla. yhessä siinä aikaa vietetään ja nautitaan illasta lasten kanssa. taidat itte olla vaan joku hullu hellan ja nyrkin välissä.

toisaalta, ihan kauheen sääli!

Vierailija
24/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis näen oikeesti ihan hirveesti vaivaa niiden makkaroiden eteen, olit oikeessa, ei ookkaan nii helppoo. eli makkarat paistuu NAPS grillissä, NOSTAN ulos pöytään ketsupin, sinapin, lapsille JO VALMIIKSI tekemäni leivät, ehkä jopa jogupikarit. limsaa, mehua, maitoa kannuissa/pulloissa ja kaikille muumimukit. lapset syö joko lautaselta tai sormiruokailee. makkaroihin teen pituussuunnassa ennen paistoa viillon että on helppo ilman haarukoita kuorasta kypsänä, serlarulla ja aikuiset syö paperista. arvaas, lapsista se on pieni seikkailu, kuin oltais retkellä kun ei syödäkään paratiisilautasilta hopea välineillä!!! vittu mitä dorkia sitä sikiää...

Vierailija
25/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hengittävät molemmat!

Vierailija
26/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis näen oikeesti ihan hirveesti vaivaa niiden makkaroiden eteen, olit oikeessa, ei ookkaan nii helppoo. eli makkarat paistuu NAPS grillissä, NOSTAN ulos pöytään ketsupin, sinapin, lapsille JO VALMIIKSI tekemäni leivät, ehkä jopa jogupikarit. limsaa, mehua, maitoa kannuissa/pulloissa ja kaikille muumimukit. lapset syö joko lautaselta tai sormiruokailee. makkaroihin teen pituussuunnassa ennen paistoa viillon että on helppo ilman haarukoita kuorasta kypsänä, serlarulla ja aikuiset syö paperista. arvaas, lapsista se on pieni seikkailu, kuin oltais retkellä kun ei syödäkään paratiisilautasilta hopea välineillä!!! vittu mitä dorkia sitä sikiää...

mutta itselläni on eikä se tosiaan ole hankalaa. Siksipä mieluummin grillataan (hui, hiiligrillillä!) kesällä. On sen verran helpompaa ja hauskempaa.

Vierailija
27/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka vanhoja

ja ovatko kaikki lapset tehty samalla vaimolla?

Vierailija
28/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mustakin oli eri rentoa hengailla vauvan ja taaperon kanssa, no problem!

Vierailija
29/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitinkin sen että ei se ole hankalaajos ei tee siitä hankalaa. mulla on täällä kotona sellainen kuin aviomies, joka myös osallistuu lasten hoitoon ja ruoan laittoon

Vierailija
30/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

grillataan kyllä kesällä usein, 3-7 kertaa viikossa, mutta ei ole tainnut koko kesänä olla makkaraa kuin kerran.

Vierailija
31/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitinkin sen että ei se ole hankalaajos ei tee siitä hankalaa. mulla on täällä kotona sellainen kuin aviomies, joka myös osallistuu lasten hoitoon ja ruoan laittoon

mutta silti grillaaminen on mun mielestä aivan täysin perseestä. En tajua miksi pitää hilata itsensä sinne kuumaan aurinkoon, kun voisi syödä viileässä keittiössä? Mulle se ulkoilma ei ainakaan tuo mitään jännää ja kivaa lisäelementtiä. Mietin vaan, että olisi ollut niin paljon vaivattomampaa syödä sisällä.

Vierailija
32/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri grillasi makkaraa ja ap:llä on karppaus tms kuuri kesken ja alkoi vituttaa niin perkeleesti kun makkara ei edelleenkään ole LAIHDUTTAVA ELINTARVIKE!!! mee sinne jääkaapille ja syö jotain, anna muittenkin syödä mitä haluaavat!

Vierailija
33/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

grillin voi laittaa myös varjoon/katokseen (finlexixtä tarkastin) ja syö toki sinä sisällä jos noin paljon raitis ulkoilma ahdistaa. anna miehes ja lastes suödä ulkona jos haluavat...simple as that

Vierailija
34/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan juuri menossa ulos, mitäpä muutakaan kuin grillaamaan! paistetaan halvinta hiillosmakkaraa mitä koko valtakunnasta löytyy!!

haluutteko lynkata?

Vierailija
35/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas grilli "liian kuumana"!! hahhaahhaa

Vierailija
36/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuoritteko te ne makkarat?! Enpä ole eläissään kuullu että joku kuorii grillimakkarasta grillauksen jälkeen kuoret pois.. Söisitte lenkkiä, sen voi kätevästi kuoraista ennen paistoa, ja sen kuori ei ole syötäväksi tarkoitettu, toisin kuin grillimakkaran kuori (se on hei oikeasti syötävää tavaraa, siksi se grillataan rapeaksi..)!

Hohhoijjaa.

Vierailija
37/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuoritteko te ne makkarat?! Enpä ole eläissään kuullu että joku kuorii grillimakkarasta grillauksen jälkeen kuoret pois.. Söisitte lenkkiä, sen voi kätevästi kuoraista ennen paistoa, ja sen kuori ei ole syötäväksi tarkoitettu, toisin kuin grillimakkaran kuori (se on hei oikeasti syötävää tavaraa, siksi se grillataan rapeaksi..)!

Hohhoijjaa.

muksu ei suostu syömään makkaraa kuorineen. tiedä sitten miksi =D

Vierailija
38/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa viikossa. Itse rakastan grillimakkaraa, mutta en ikinä antaisi montaa kertaa viikossa suola, rasva, lisäaine ja nitriittipommia lapsilleni. Vatajan nakkeja useimmiten saavat kun joskus grillatan tai teen nakkikastikkeen.

Vierailija
39/39 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hanki elämä.

ps. itse en grillaile makkaraa todellakaan joka ilta, mutta ei minulla kiinnosta jos joku niin tekee. sitä paitsi varmasti terveellisempää kuin valmispitsat yms mitä joka mamman kaapista nykyään löytyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme