Miks hitossa olen päästänyt itseni satakiloiseksi?
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Meinasi itku tulla oikeasti tänään vaatekaupassa. Entinen koko 40-42 vaihtunut kokoon 48.
Että voi ihmisellä olla paha olla. Eipä sitten muuta.
Kommentit (8)
Ei vaan luonnistu, ei sitten millään, viikko menee ja sitten taas repsuu. Olen selkärangaton vätys :(
En edes uskalla enää mennä vaa'alle, kun pelkään että maaginen 100 kiloa menee rikki. Mä syön ihan liikaa ja mulla on aina nälkä. Vuoden alussa painoin 94 kiloa, alotin laihiksen, jota jaksoin kuukauden päivät, paino ei pudonnut mihkään ja sit repsahdin ja tuli viel lisää kiloja. Huoh! Ällöttää tälläinen tankki olla, kun perseen pyyhkiminenkin on vaikeaa...Nyt taas suunnittelen laihduttavani, mut ei siitä mitään tule.
Eli en osaa oikein lohduttaa ap:tä muuten, kuin että et ole yksin!
siellä on moni laihduttanut porukan tuella jopa 50 kiloa. Voin lämpimästä suositella, avaa sinne oma päiväkirja! Ihan tosi! Onnistut varmasti.
Kun kestää viikon pelkillä pusseilla, ei tunne enää nälkää ja laihtuu nopeaan.
vaikka mitat vasta 164/82. Tänään ostin pitkään suunnittelemani wii fit plussan ja kohta menen luomaan sinne profiilin. Senhän avulla voi seurata mm painon kehittymistä ja kuntoillakin vähän.
vaikka mitat vasta 164/82. Tänään ostin pitkään suunnittelemani wii fit plussan ja kohta menen luomaan sinne profiilin. Senhän avulla voi seurata mm painon kehittymistä ja kuntoillakin vähän.
Mitat 168/80, kun vuosi sitten painoa oli 65 kg.
Kesä on pilalla, tunnen itseni valaaksi, en naiseksi. Normaalipainoisena mulla olis tiimalasivartalo ja saisin katseita. Olen vielä sinkkukin, joten eipä paljon kiinnosta miehet näillä kiloilla:(
Nutraaminen kiinnostaisi, samoin karppaus...jotain on pakko tehdä, sillä olen oikeasti vaikeasti masentunut tämän takia.
ja oot entisessä koossa. Se aika ei oo mitään verrattuna loppuelämääsi. Nyt ruokavalio remonttiin ja kuntosalille!