Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton ihminen?

Vierailija
28.06.2011 |

Ystävälläni ja minulla on jo vuosia ollut sellainen diili et jos löydän jotain kivaa vaatetta kaupasta ostan heidän muksuilleen ne.

Kaverini ei asu ihan kauppojen lähettvillä ja ei muutenkaan ehdi niihin usein.

Nyt hänen velkansa on roikkunut syksystä asti ja uutta tuli juur lisää. Huomautin että voisi maksaa velkansa pois. Summa on nyt reilu 70€

Vastauksena oli hieman kiukustunut viesti, et maksaa tilipäivänään. Sekä et tästälähin ei tarvi ostaa heidän muksuilleen vaateita,jos rahani ovat niissä sitten kiinni.

Tähän asti hän on oikein pyytänytminua pitämään silmäni auki kaupoissa käydessäni.

Tuota syksyistä velkaa on lähinnä lyhennetty vaihtamalla heidän muksujen käytettyja vaatteita velan lyhentymistä vatsaa eli ostan heille pieneksi käyneitä vaatteita mut en anna rahaa käteen vaan lyhennän ystäväni velkaa.

Nyt tuo syteemi ei mielestäni oikein toimi,kun velkasumma on noinkin iso ja on jäänyt roikkumaan pitkäksi aikaa.

Olenko nipo, kun huomautin tuosta velasta,vai olisiko pitänyt vain olla hiljjaa ja odottaa kunnes se aikanaan kuolettuu ilman näkyvän rahan vaihtamista?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi aikaa vaatettaa myös ystäväni lapsia, ilmesesti tästä syystä minulla ei ole ystäviäkään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä