Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos miehesi teiniaikainen tyttöystävä tulee vastaan miestäsi ja tervehtii miestäsi...

Vierailija
28.06.2011 |

mitä tunnet? Jos siis miehesi kertoo että kyseessä oli hänen ex-tyttöystävänsä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin mielelläni juttelemaan pitemmäksikin aikaa. Olisi hauska kuulla juttuja minkälainen mieheni oli teinipoikaystävänä.

Vierailija
2/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän normaalilla ihmisellä on menneisyys. Ihan hyvä jos on niinkin terve suhtautuminen että voi moikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi raasua, ei tiedä minkä menetti ;))

Vierailija
4/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta.

Vierailija
5/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on mua nätimpi, niin vituttaa, jos rumempi niin olen vain tyytyväinen

Vierailija
6/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi rumempi tai lihavampi, tuntisin oloni turvalliseksi.

Vierailija
7/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun entisistä poikaystävistä

Vierailija
8/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen teiniaikainen exä asuu naapuritalossa. On todella mukava ihminen, tulen oikein hyvin toimeen hänen kanssaan :)

Vierailija
9/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on mua nätimpi, niin vituttaa, jos rumempi niin olen vain tyytyväinen

päinvastoin pitäisi mennä. jos exä on nätimpi, saisit olla vain ylpeä että olet silti saanut tuon miehen napattua, vaikka hän olisi saanut paremmankin näköisiä. jos taas rumempi, niin minua ainakin vähän hävettäisi, että eikö se ukkoraukka ole tuon parempaa nuorempana saanut.. :D

Vierailija
10/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulis jotain tunteita olisi terapian aika,minulle.

Vierailija
11/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän ei viime kerralla nähdessämme ainakaan tervehtinyt kumpaakaan, minua tai miestäni. Tunnen niiltä teiniajoilta tämän eksän. Hän on reppana jäänyt sinne teinivuosiin ja kuvittelee edelleen olevansa se kaupungin prinsessa. Valitettavasti on nykyään n. 100-kiloinen rasvaisen näköisellä iholla varustettuna.

Toisaalta harmittaa, koska ihailin aiemmin kauneuttaan, hänestä huomaa kuinka katoavaa se onkaan. Toisaalta toki on ihan mukavaa huomata itse kaunistuneensa ja olevansa hyvän näköinenkin huolimatta siitä että on kolme lasta. Tai ehkä siksi? Mieheni on kyllä myös repsahtanut niistä teiniajoista, joten vertailu ei tavallaan ole ihan paikallaan. En usko että hänelle ulkonäöllä on niin paljon merkitystä.

Vierailija
12/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuallakin. Miehellä on ollut useampikin tyttöystävä aikanaa. Moikannut olen useampiakin. Ei hetkauta minua mihinkään suuntaan. Tiesin alusta asti, etten ole miehen ensimmäinen, niin mitäpä sitä vatvomaan. Se oli ennen, nyt on nyt.

Aika tyhmää loppujen lopuksi olla mustasukkainen tms. entisistä, nehän on entisiä, ja kukin on elänyt elämää ennen kun on kohdannut puolisonsa, toiset enemmän, toiset vähemmän.

Vierailija
13/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni miehelläni ei ollut teini-ikäisenä tyttöystävää.

Sen jälkeen on ollut ennen minua 3, mutta he asuvat eri kaupungeissa.

Lisäksi on ollut 1 pelkkä pano (tässä kaupungissa) ja kerran hän kävelikin lähes vastaan, mutta ei tervehtinyt. Mies vain sanoi, että tuolla on se "Emma". Tunsin vain voitonriemua kävellessäni maha pystyssä käsikädessä mieheni kanssa...

Vierailija
14/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöystävät. Molemmat tunsin ennen kuin olivat joko tyttöystäviä tai ennen kuin tiesin, että olivat joskus seurustelleet. Molemmat on musta loistotyyppejä ja tykkään ihmisinä. Lisäksi molemmat on kauniita. Mies ei omasta halustaan lopettanut kumpaakaan suhdetta, joten aina kun heitä näen (toinen asuu toisella mantereella tällä hetkellä, toinenkin kaukana, joten ei tule törmättyä juurikaan), niin koen pienen kriisin, koska koen olevani varsinkin ulkonäöllisesti niin paljon huonompi, että he ovat juuri sitä mitä mieheni haluaa ja itse olen ihan erilainen monessa mielessä, ja tulee epäilys, että mies on vain tyytynyt muhun kun ei saanut mitä halusi.

Miehenkin kanssa puhuttu asiasta ja periaatteessa asia ok, tiedän, ettei näin ole ja omia elämänkokemusten traumoja vaan siinä käsittelen, mutta silti se fiilis tulee.

Vierailija
15/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hämmästyisin koska ei hänellä ollut tyttöystävää teini-ikäisenä että mikäs tämä nyt on. Ehkä ihastus niiltä ajoilta? Olisin utelias.

Kyllä minua aina vähän vihlaisee mieheni menneisyys koska olisin halunnut jakaa senkin, tavattiin vasta myöhemmällä iällä.

En ole silti varsinaisesti mustasukkainen enkä vertaile itseäni entisiin.

...kovin paljon...

Vierailija
16/16 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuitenkin sama, olisi kauniimpi vai rumempi kuin minä.

Olen nähnyt mieheni pitkäaikaisen avopuolison livenä ja nuoruusvuosien tyttöystävän ensin telkkarista (näyttelijä) ja sitten livenäkin (lapset samassa koulussa).

Meillä on molemmilla varsin värikäs menneisyys ja saisi olla mustasukkainen, jos rupeasin jokaisesta seurustelukumppanista, avopuolisosta tai hoidosta olemaan mustis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme