Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ovat teistä ärsyttävimpiä Facebookissa?

Vierailija
27.06.2011 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain on pakko sanoa, niin ehkä just nää "salamyhkäiset" päivitykset, joita ei sitten kuitenkaan voi kaikille kertoa: "sai juuri jännittäviä uutisia", " odottaa puhelua kämmenet hikoillen" tai "kävi tänään vähän isomilla kaupoilla ;)"

Noi on kieltämättä vähän rasittavia.

Vierailija
22/41 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman minuutin/tunnin välein laittaa uutta päivitystä

"pullat uunissa"

"otin pullat uunista, nyt syödään"

"oli hyvää"

Sekä "nyt on koti puunattu, pyykit pesty, koira ruokittu, ruokaa tehty" plaaplaaplaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on niin jännittäviä ja hauskoja tapahtumia, että en usko, että ovat totta.

On niitä kyllä kiva lukea.

Että jatkakaa vaan, helkkarin huijarit.

Vierailija
24/41 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olette siellä naamakirjassa ja sitten haukutte täällä nimettöminä selän takana ystäviänne. Ettekö tajua, miten lapsellista sellainen on? Lap-sel-lis-ta!! pikkutyttöjen touhua. Kasvakaa nyt aikuisiksi hyvät naiset.

Vierailija
25/41 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset lisäilevät uusia profiili kuvia noin 2-3kertaa viikossa...Mielestäni se on todella itserakasta hommaa ja varsinkin jos kuva tekstit ja kommentit on tätä luokkaa(yleisesti kyllä nuorilla tytöillä) kuvateksti "tiedän oon ruma..." sitten kommentit "vitsit oot nätti!" "no hyi en..." ja jne. Miksi pistää itsestä sitten niitä kuvia 24/7 jos on vielä niin "rumakin"

Vierailija
26/41 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pitää päivittää koko ajan ja kommentoida ja tykätä koko ajan, eivätkö muuta tee kun ovat facebookissa?

-Kavereiden haalinta, itseäni ärsyttää kun koko ajan tulee liki tuntemattomilta kaveripyytöjä, miettii kuka tuokin oli, ai niin taidettiin olla samoissa polttareissa joskus vuonna 2008.

-Se että esitään muuta mitä ollaan, miksi hehekuttaa miten ihana mies on jos ero vireillä ja sitä rataa.

-Miksi pitää päivittää päivän liikkumisia/syömisiä facebookkiin, ketä ne kiinnostavat? Olin lenkillä, nyt rahkaa ja marjoja. ja näitä pari päivässä. Ketä kiinnostaa miten joku liikkuu tai syö, enemmän haluaa kuulla muita asioita ihmisistä.

Vierailija
27/41 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantai, jee!!!

maanantai, viikon tylsin päivä.

voi plääh, huomenna maanantai.

keskiviikko, keskellä viikkoa mennään..

Siis wtf??? eiköhän kaikki tiedä mikä päivä nyt on..

Vierailija
28/41 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin on kyllä eräs lässyttäjämamma. ei oikeasti vissiin muuta elämä kuin omat lapsoset. lasten kusemiset ym selittää. ja on niin väsynyt ja ärsyyntynyt, kun ei voi sitä ja tätä.

vittu painuis töihin valittamasta. mutta ei, ku pitä olla täydellinen äitykkä.

Vierailija
29/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kas, mieleni on paljon keveämpi. Muutenkin suosittelisin kaikille vähentämään netissä roikkumista, mieli rauhoittuu. Sopivia annoksia, siis.

Vierailija
30/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minustakin ärsyttäviä.

Ja pari semmosta kaveria on jotka valittaa koko ajan siitä kun elämä on niin huonoa ja kaikki menee perseelleen.

Vierailija
31/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun itseänikin ärsytti moni asia. Edelleenkin ärsyttää jotkut jutut siellä. Sitten taas tajuaa / muistaa että monilla niistä ihmisistä, jotka tyhjänpäiväisyyksiä päivittelee, ei ole muuta sisältöä elämässään. Tähän voisi verrata jotain vanhusta pankin tiskillä. Siellähän mamma höpäjää puolen tuntia koska se voi hyvinkin olla päivän ainoa sosiaalinen kontakti. Itse nautin enemmän siitä, että minulla on enemmän sisältöä elämässäni kuin Facebookin päivittäminen tyhjänpäiväisyyksillä. :) Tämä siis ilman ylimielisyyttä tai sarkasmia. Olen siitäkin iloinen, että sillä vanhuksella on edes se yksi sosiaalinen kontakti päivässä. Suotakoon ihmisille myös Facebookin turhuudet.

On tottakai näitä huomionhakuisia vatipäitä. Joku mainitsikin näistä "hihii tein jännää enpä kerrokkaan mitä" -päivityksistä. Ne voi jättää omaan arvoonsa, hiljenevät aikanaan jos niihin ei omaa energiaansa jaksa uhrata. :)

32/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden "kaverin" tosin bannasin kun linkitti sivullisen youtube-biisejä kerralla.

Vierailija
33/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ivallisesti tai kyselee yksityiskohtia (vaikka ei olisi ihan lähimpiä ystäviäni).

Vierailija
34/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sivullinen linkityksiä (uutiset,musiikki..)

-siivoan,syön,käyn paskalla-päivitykset

-salaperäiset valittajat,jotka valittaa kaikesta jatkuvasti eivätkä edes paljasta syytä.

Edellämainittujen päivitysten toistuvasti tekijät bannaan.

Vierailija
35/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman sukulaisteinin päivitykset on tota luokkaa. Kauhean kiinnostavaa. No, ne olen jo piilottanut niin ei tartte enää ärsyyntyä. Sit toinen on nää peliaddiktit, joiden kaikki pelitekemiset lävähtää etusivulle. Onneksi sovelluksetkin saa piiloon...

Vierailija
36/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en pidä muiden asioiden levittävien paljasteluista. Putte Possun nimipäivien viettäjät huvittavat, olen ehkä siihen itsekin syyllistynyt. ;)

Vierailija
37/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kehujen kalastelu AINA. Mikään muu ei ärsytä. Tällaisia päivityksiä ovat mm.: voih, kuinka ihana olikaan aamulla harrastaa pilatesta auringonnousun aikaan! Sitten viherpirtelö ja johan läskit lähtee! Ja tämän jälkeen kaikkien on kirjoitettava; mitkä läskit! Sähän olet niin hoikka! Voi oisinpa minäkin noin hoikka! Tai muita vastaavia. Sellaista ei vain jaksaisi, kun noita päivityksiä on joka ikinen päivä (ja niihin on pakko kommentoida kun on sukulainen kyseessä :)

Vierailija
38/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua ärsyttää neuvojen/palvelustenkalastelupäivitykset. Nää "Voisiko joku jolla on pääsy *tietokantaan" kaivaa mulle tiedon siitä ja siitä..." Ihmettelen miksi tämä ärsyttää mua, saahan sitä kysyä eikä kenenkään ole pakko auttaa. Täytyy olla joku oma sisäinen ongelmani.

Mua ei ärsytä oikeastaan mikään muu, ei ahkeruus- eikä hehkutuspäivityksetkään. Jonkun kaverin statukset blokkasin, kun teki joka päivä jotain 20 testiä peräkkäin ja julkaisi tuloksia listakaupalla, mutta ei tuokaan ärsyttänyt.

Vierailija
39/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua hirveästi mainostaa omia asioitani FB:ssä, mutta anoppi tekee sen puolestani. Käy kirjoittamassa seinälleni juttuja tyyliin: "Olipa ihanaa käydä kylässä teidän kauniissa uudessa kodissanne, on se mahtavaa nyt kun on uusi arvokas talo ja tilaakin yli 300 neliötä. Mahtuvat Kalle 6v ja Jenni 4v leikkimään. Toivottavasti uusi vauva ilmoittelee tulostaan pian!"

tai "Onnea uuden työpaikan johdosta, on se hienoa että palkkasi nousi niin paljon!"

Siis nämä ei ole meidän elämästä, ihan vaan esimerkkejä ;) Kiva kun saa olla aina valmiina deletoimaan anopin juttuja, ties mitä se seuraavaksi paljastaa...

Vierailija
40/41 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi laittoi päivityksiä ties kuinka monta kertaa päivässä:

"koirat ruokittu"

"murre ja musti ulkoilutettu"

"sauna päällä"

"nyt saunaan"

ja tämä oli naula arkkuun

"suihkuttelua ja sheivausta"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi