Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö kuinka monta seksikumppania nykyisellä kumppanillasi on ollut?

Vierailija
27.06.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta ei edes kiinnosta.

Vierailija
2/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä 5. minun lukua ei mies tiedäkään,vain ettei kahden käden sormet riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voisi kuvitellakaan, että kävisimme asiasta keskustelua.

Vierailija
4/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen joku yhdenillanjuttu.

Vierailija
5/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alle kymmenen kuitenkin. En mä oikeastaan mitään tarkkaa selontekoa aiheesta haluaisikaan, ihan sama se mulle on. Mieskään ei tiedä mun seksikumppaneiden lukumäärää.

Niin ja ollaan oltu onnellisesti naimisissa jo kohta kuusi vuotta.

Vierailija
6/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahemman kuin minulla.

Vierailija
7/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkkaa määrää, mut alle 10. Hänellä ei sen sijaan ole hajuakaan, et mulla on ollut kymmeniä...

Vierailija
8/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksityiskohdista kiinnostunut.

Vierailija
9/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta miehen aikaisemmat tekemiset.

Vierailija
10/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan nyt rehellisesti kerro seksikumppaniensa lukumäärää, oli niitä ollut paljon tai vähän. Joten turha sellaista kysellä. Ja mitä väliä jollain yhden illan panoilla on, kun on löytänyt aikuisena elämänkumppanin. Toi on ihan teinien maailmaa arvuutella ja tiukata jotain seksikumppanien määrää!

Vierailija
11/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan sovittu jo suhteen aluksi, ettei aiemmista suhteista edes puhuta, ne on olleet ja menneet.

Vierailija
12/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinpiirtein. Minusta on vain parempi, jos miehellä on ollut aiemmin paljon seksikumppaneita (useimmilla tapaamillani miehillä ei ole ollut) koska jos olisin ainoa niin ihan varmasti mies haluaisi jossain vaiheessa kokeilla muitakin. Jos taas on jo nähnyt ettei yhdenillanjutuista ole iloa, niin sitten ei niitä kaipaakaan.

Vierailija
13/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mieheni kymmenes

Vierailija
14/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mieheni kymmenes

minäkin voin tästä aiheesta puhua ja ihmettelen sellaista parisuhdetta, jossa tämmöisestä ei voi kuvitellakaan keskustelevansa.

Vierailija
15/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten kesken sellaisella ei ole merkitystä. En usko, että kumpikaan meistä on koskaan edes laskenut. Sinkkukausia on elämään kummallakin mahtunut useampia, joten onhan noita kertynyt.

Vierailija
16/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän minun.

Vierailija
17/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mieheni kymmenes

minäkin voin tästä aiheesta puhua ja ihmettelen sellaista parisuhdetta, jossa tämmöisestä ei voi kuvitellakaan keskustelevansa.

mutta ainakaan minua ei kiinnosta. Mitä ihmettä minä tekisin tiedolla, kuinka monta seksiparteria miehellä on ollut?

Vierailija
18/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten, että "teet sillä tiedolla jotain", niin eipä teillä paljon keskustella. Tiedätkö edes mistä miehesi on kotoisin? Tai mitä hän on opiskellut?

Minä ainakin "rakennun" myös kaikista menneistä tapahtumista. Kaikella on ollut hieman vaikutusta siihen mitä minä olen nyt ja mitä minä nykyän teen. Että kyllä meillä ainakin puhutaan siitäkin, mitä on ollut ennen tapaamistamme.

olen mieheni kymmenes

mutta ainakaan minua ei kiinnosta. Mitä ihmettä minä tekisin tiedolla, kuinka monta seksiparteria miehellä on ollut?

Vierailija
19/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain minä... Itselläni sen sijaan niin monta ettei edes kehtaa sanoa.

Vierailija
20/26 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten, että "teet sillä tiedolla jotain", niin eipä teillä paljon keskustella. Tiedätkö edes mistä miehesi on kotoisin? Tai mitä hän on opiskellut?

Minä ainakin "rakennun" myös kaikista menneistä tapahtumista. Kaikella on ollut hieman vaikutusta siihen mitä minä olen nyt ja mitä minä nykyän teen. Että kyllä meillä ainakin puhutaan siitäkin, mitä on ollut ennen tapaamistamme.

olen mieheni kymmenes

Eikä meillä muutenkaan kyllä kauheasti keskustella jos niikseen tulee =D Mies on vähän hiljaisempaa sorttia ja nekin keskustelut, joita meillä on, ovat aiheeltaan sellaisia, jotka kiinnostavat meitä molempia.

Kyllä minä miehelle voisin kertoa partereiden lukumäärän jos hän sitä kysyisi, mutta en kyllä keskustelemaan alkaisi, ihan siitä syystä ettei aihe kiinnosta.