Sisunaiset 31.10.2005!!
Tervehdys!!
Josko minäkin nyt vuorostani aloittaisin pinon, ettei se jää joka kerta huhtiksen hommaksi ;o)!!
Eli mulla on nyt viikko takana pisteiden laskemista ja vaaka näytti aamulla 86,8kg eli -1,2kg!
Viikko sujui aivan unelmallisen hyvin..kertaakaan ei tullut pisteidenylityksiä..pikemminkin hiukan alituksia ja eilen sitten söin kinuskikakkua ja kinkkupiirakkaa pojan synttäreillä niillä ylimääräisillä pisteillä ;o)!!
Eipä mulla muuta..urakkaa riittää vielä rutkasti, joten toivottavasti jotkut muutkin vielä löytää tiensä tänne ;o)!!
kovasti tsemppiä tällekin viikolle!!
P.s onko kellään muuten tietoa, kun mulla on tuommoinen vanhempi pv:n cd-romppu ja siinä asetuksissa pitää merkitä, että imettääkö, mutta äsken huomasin, että kohdassa lukeekin, että imetän alle 6kk ikäistä lasta ja meidän neiti kun on jo yli tuon iän eli mikä mahtaa olla nykyään suositus noista imettäjän pisteistä, kun lapsi syö jo kiinteitäkin???
Kommentit (10)
Ottaa jo niin päähän, etten edes kehdannut viime viikolla pinoutua! Paino jumittaa siina 83 kilon tienoilla, jokus hieman alle, joskus yli. Ihan kuin mun kroppa luulis, että tämän painoinen mun kuuluu olla, eikä suostu tästä hievahtamaankaan!
No, nyt on alle 6 viikkoa miehen pikkujouluihin, ja siihen mennessä pitäis mahtua yhdet housut päälle. Voi, kunpa olisin silloin jo 80-kiloinen ....*huoh*
Nyt ei auta lannistua! kävin muuten luontaistuotekaupasta ostamassa sellaisen " puhdistuspaketin" , jonka pitäisi puhdistaa elimistöön kertyneet kuonat ja moskat. Jospa se vähän pistäisi elimistöön vauhtia! Se on tosi helppo kuuri, 2 pilleriä aamulla, ja 2 illalla kuukauden ajan. Rasvaisia ruokia tulisi välttää, ja vettä pitäis juoda muutama litra, mutta sitähän mä pyrin tekemään joka tapauksessa.
En tiedä, onko ihan hokkus-pokkus-juttu, mutta eipä kait se huonoakaan tee!
Jaksamista ja syys-sisua kaikille toivottelee, 90M
kääkkispä reippaasti astui puntarille aamulla ja meinas samantien lentää persuksilleen;: 78.1 oli massaa kertynyt. Nyt sitten alkoi oikein kunnon kuuri tai ainaki yritys hieman viisaammin ruokailla. Nuo reilut 10 kiloa, jotka vuosi sitten pudotin, lähtivät ihan syömisiä vahtimalla, joten sama edessä nyt.
Goodbye suklaa cookiesit ainakin jokapäiväisestä ruokavaliosta, samoin, muut herkkuleivonnaiset ja tervetuloa taloon taas ihanat pakastevihannekset, joita viime syksynä kului säkkitolkulla...Kuulostaa varsin ankealta, mutta ei se kyllä oikeasti sitä ollut, kun tarkemmin viime syksyä muistelee.
Tarviin vaan jotain kummallista lisäpotkua tähän hommaan nyt!
kääkkä
No niin, nyt on läskiä lähtenyt yhteensä 20 kg, yksi iso välitavoite saavutettu! Viime viikon pudotus -300 g. Paino nyt 74,5 kg, matkaa maaliin 8,5 kg vielä. Tätä vauhtia pysyn kauan tällä palstalla.
Repsahduksia tapahtui tälläkin viikolla, varsinkin viikonloput on pahoja.
Tsemppiä kaikille pudotuksiin!
20 kiloa on jo aika monta voipakettia, upea suoritus!!! Kauanko sulla siis kaiken kaikkiaan meni?
Olet kylla ansainnut suuren sulan hattuusi!
Ihaillen, 90M
Kääkkis:Ei muuta kun kovalla sisulla taas vaan kohti kevyempiä lukemia..mua ainakin kovasti lohduttaa se, että tiedän pystyväni siihen, koska oon pystynyt ennenkin ;o)!!
Kaikille kovasti tsemppiä!!
HUHTIS:Kiitos noista pistejutuista..niinhän se tosiaan oli, että 5pistettä osittainimettäville tuli lisää..söin siis viime viikolla liikaa ;o), mut nyt oon syönyt vaan nuo 5 lisäpistettä ja toivotaan, että se näkyy puntarissa sit kans maanantaina!!
90M:Turhaan sinä sen takia jätät pinoutumatta,. ettei paino oo tippunut..et varmasti ole ainoa ;o)!!
Ootko jo aloittanut tuon elimistönpuhdistus-jutun??Onko tuntunut vaikuttavan mitenkään??Kuulosti kyllä tosi mielenkiintoiselta ja uskoisin, että voi auttaakin kyllä!!
Ja vielä tuosta, että paino junnaa paikallaan..muistan, että mulla oli kans silloin kun aiemmin laihdutin niin monta viikkoa junnas samoissa lukemissa..myönnetään, että hermothan siinä meinas mennä, mutta sitten taas yhtäkkiä rupes tippumaan ja tippu ihan kunnolla sitten taas, joten kärsivällisyyttä!!!
Eli noin 1 ½ vuotta. Nopeammin olisi varmasti tippunut ilman repsahduksia ja välillä olen myös ollut ns tauollakin, eli on ollut aikoja jolloin en ole niin tarkasti seurannut syömisiäni - kesälomareissuilla ollessamme esimerkiksi olen antanut itselleni luvan nauttia sekä reissuista että ruuasta.
Saisinkos liittyä joukkoonne joutuisaan??
Minulla on yksi 2-vuotias poika ja sieltä kahden vuoden takaahan nämä kilot ovat kotoisin. Olen 165 pitkä ja painan 83kg. Pudotettavaa olisi semmoset 10kg näin alkuunsa, ja jos hyvin käy niin enemmän!
Onkos teillä jotain erikoisia tapoja millä laihdutatte? Itse ajattelin lähinnä liikunnan lisäämistä ja ruokien keventämistä ja kaikkein vaikeinta eli herkuista luopumista!!
Aina on kiva saada uusia laihduttajia mukaan eli olet oikein tervetullut porukkaamme ;o)!!
Tuolta jo uudempikin pino löytyy..uusi avaus tehdään joka maanantai ja ryhmän tunnistaa siis tuosta sisunaiset otsikosta aina!!
Meillä taitaa kaikilla olla oma tyyli laihduttelussa..itse pointsailen!!
Tulehan kertomaan kuulumisiasi tuonne tämän viikon avaukseenkin,jookosta?!
kovasti tsemppiä!!!
t.Körömölli
Plörinäksi on mennyt koko viikko. En ehtinyt tänään aamulla vaa' alle, kun lähdin pikkuneidin (6kk) kanssa lääkäriin. Huomenna sitten.
On vaan niin turpee olo, että varmasti on plussaa tullut.
Körömölli; mun mielestä pisteissä on niin, että jos osaimettää eli vauva syö jo kiinteitä (tai korviketta tietty) niin silloin saa laskea 5 lisäpistettä.
Palataan asiaan huomenna.
huhtis