Käytättekö kortsua peppuseksin aikana? ev
Kommentit (14)
On yritetty käyttää, mut ei se pysy päällä vaan luiskahtaa lopulta pois. Kerran jäi suoleenkin ja siinä olikin tekemistä, että sen sai sieltä pois. Tai siis olisihan se varmaan sieltä jytkyn mukana tullut, mut en uskaltanut jättää, kun ajattelin, että voi tulehtua. Poikaystävälläni on ohuehko penis.Ollaan yritetty laitta villalangasta kiristäjä juureen, mut silti vain tahtoo livetä päältä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 10:16"]
Poikaystävälläni on ohuehko penis.Ollaan yritetty laitta villalangasta kiristäjä juureen, mut silti vain tahtoo livetä päältä.
[/quote]
Osta ns. "tiukkoja kortsuja", niin ei tartte langoilla pelleillä.
Miksi pitäisi käyttää, ei siellä ole yhtään enempää pöpöjä mitä peniksessä itsessään ja ei suoli muutenkaan saa olla täysi sinne yhtyessä.
Näin tietty vain jos muutenkaan ei tarvitse suojautua sukupuoli taudeilta.
ei mitään kumeja, käy ensin hakemassa liukkautta toisesta reiästä hyvin toimii
Kannattaako anukseen fistatessa ylipäätään käyttää mitään kortsun tapaista haurasta käsisuojaa?
Riki-65
..iso musta kulli (25cm tai enemmän).
av mamma
Olen nyt asettanut kondomin peenikseen, kun olemme harjoittaneet anaaliyhdyntöjä rakastajattareni kanssa. Peenis tulehtuu herkästi, ellei peenikseen asenna kondomia vaan on yhdynnässä ilman kondomia, jolloin peeniksen reikään menee bakteereja, jotka voivat aikaansaada tulehduksen peeniksessä.
Apteekeista voi oletettavasti hankkia desinfiointiainetta, jota voi kaataa peeniksen päälle anaaliyhdynnän jälkeen. Siitä ei ole varmuutta, että voiko anaaliin kaataa ennen yhdyntää jotakin desinfioivaa nestettä.
Olen muistavinani, että rakastajattarellani on suolihuuhtelutratti, jota voisi käyttää anaalin desinfiointiin, mikäli olisi desinfiontiainetta, jota voisi kaataa pullon suusta tratin kautta analiin. Näin ollen tulehduksen vaara olisi huomattavasti pienempi.
Me ei harrasteta peppuseksiä. En tykkää siitä yhtään. Kerran olen kokeillut enkä kokeile toista kertaa. Mies kyllä lykkisi mieluusti sinnekin.
Emme käytä, ja en ymmärrä miksi pitäisi? Naimisissa ja kumpikaan ei petä, joten tauteja ei tarvi pelätä. Raskaaksikaan ei sieltä tule. Miksi haluaisin pilata mieheltäni puolet nautinnosta.
-N29
http://jenseyatvajameh.files.wordpress.com/2008/07/the-ultimate-guide-to-anal-sex-for-women.pdf