Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei-espoolaiset: kuinka monta Espoon kaupunginosaa osaatte nimetä pikaisesti?

Vierailija
27.06.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin lapsena Kivenlahdessa.

Vierailija
2/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiola, Olari, Westend, Kilo, keskusta ja... Ööh. Olen Espoon ohi mennyt vain junalla, ei tuttu paikka ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako muut pk-seudulla asuvat vastata?

Saa vastata jos ei asu juuri Espoossa!

Vierailija
4/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankkaa, Nuuksio, Kilo. Keksisin miettimällä varmasti paljon lisää. En ole koskaan asunut Espoossa.

Vierailija
5/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westend, Haukilahti, Matinkylä, Tapiola, Pohjois-Tapiola, Laajalahti, Mankkaa, Leppävaara, Lintuvaara, Uusmäki, Viherlaakso. Karakallio, Kilo, Lippajärvi, Järvenperä, Uuskartano, Jupperi, Bemböle, Espoon keskus, Perkkaa, Laaksolahti. Kaitaa, Pisa, Nöykkiö, Soukka, Espoonlahti, Kivenlahti. Kauklahti. Kalajärvi, Niipperi, Juvankartano, Suvisaaristo, Latokaski, Tontunmäki, Niittykumpu, Lahnus, Luukki,

Tiedän lisääkin mutta kun en vaan saa kuin epämääräisen aavistuksen paikasta päähän esim. Friisilä? ja jokin Nuotta? Matinkylän lähellä. Entä Nuuksio tai se Bodominjärven ympäristö?

Vierailija
6/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olari

Matinkylä

Espoon keskus

Leppävaara

Kilo

Tapiola

Lintulahti

Vermo

Puolarmetsä

...ja muutaman muun paikan tiedän mutta niiden nimi ei tule nyt millään mieleen.

t. ikihelsinkiläinen

Vierailija
7/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistin vaan Olarin ja senkin väärin. Oisin sanonu että Kolari.

Vierailija
8/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta edellisen Puolarmetsästä tuli mieleen Kuitinmäki ja tietysti Jorvi

Vierailija
9/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niittykumpu, laajalahti, tontunmäki, friisilä, Kivenlahti, kilo, Leppävaara, Espoon keskus, niipperi, juvanmalmi, kera, nöykkiö, suvisaaristo, soukka, Kivenlahti tulee nyt äkkiseltään mieleen

Vierailija
10/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle koko pk-seutu on vaan yksi köntti, etten tiedän mikä kaupunginosa kuuluu mihinkin kaupunkiin. Helsinki, Vantaa, Espoo - ihan samaa vaan kaikki. Eli puhun että olen menossa Helsinkiin, vaikka oikeasti paikka olisikin jossain päin Espoota tai Vantaata (kun en siis edes välttämättä tiedä minkä kaupungin alueelle olen menossa).

Niin että sori vaan, kauempaa katottuna se on yks ja sama onko Helsingistä, Vantaalta vai Espoosta :)

Vierailija
11/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaara, Kauklahti, Viherlaakso, Espoon keskus, Karakallio, Lintuvaara, Laajalahti, Nuuksio, Mankkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi