Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, ettäkyllä hän menis ilotaloon

Vierailija
18.06.2011 |

jos olis mahdollisuus. Oon äimänkäkenä tässä nyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sulle mieshuoran?

Vierailija
2/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sulle mieshuoran?

ainakin mun kaikilla tutuilla on ollut mieshuorat etelän lomilla, myös minulla. Huorissa käynti piristää arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi myös hiukan taustatietoja, eli esim miksi "ilo"talon työntekijät tekevät kyseistä työtä. Kerro siipallesi markkareiden rahantarpeesta, kerro myös, että ns. lahjattomampia tyttöjä tuodaan maahan nimenomaan tätä tarkoitusta varten jatkuvasti ja ammattimaisesti.

Helsingissä oli pari vuotta sitten tapaus, jossa kehitysvammainen tyttö tuotiin Virosta seksityöläiseksi. Olisiko miehesi innokas panemaan häntä? Tai katsomaan hänestä tehtyjä filmejä?

Vierailija
4/4 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi myös hiukan taustatietoja, eli esim miksi "ilo"talon työntekijät tekevät kyseistä työtä. Kerro siipallesi markkareiden rahantarpeesta, kerro myös, että ns. lahjattomampia tyttöjä tuodaan maahan nimenomaan tätä tarkoitusta varten jatkuvasti ja ammattimaisesti.

Helsingissä oli pari vuotta sitten tapaus, jossa kehitysvammainen tyttö tuotiin Virosta seksityöläiseksi. Olisiko miehesi innokas panemaan häntä? Tai katsomaan hänestä tehtyjä filmejä?

Sehän on tutkittu Suomessa varmaan 100 eri tutkimuksissa, että suurin osa Suomessa olevista ilotytöistä tekee työtä vapaaehtoisesti, osa opiskelee samalla jne. Nyt on tullut ns luksushuoria, jotka kiertää koko maailmaa ja sehän onkin ottanut kotimaisissa tytöissä päähän, koska nämä kaunottaret ovat viemässä markkinoita.

Tuolta vaan katsomaan miten ala toimii:

http://www.sexwork.net/girls/FIN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi