Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kesälomasuunnitelmia teillä on?

Vierailija
27.06.2011 |

Reissaatteko kotimaassa vai ulkomailla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin viikonloppureissu mummolle. Sitten on oltu ihan kotona vaan.

Minun kesälomani on nyt jo ohi. Syyskuussa lähdetään Kreetalle viikoksi.

Vierailija
2/4 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteutetaan. Miehen sukulaisten mökille olisi tarkoitus suunnata (niin ja ihan pyydettynä ja toivottuina vieraina ollaan menossa ;)). Tallinnan reissua suunniteltiin ja ajateltiinpa kiertää vähän Suomeakin. Niin ja miehellä on vielä "ostamatta" parin vuoden takainen synttärilahja (hotelliviikonloppu jossain Suomen kaupungissa, itse valittuna ja varattuna, mä vaan pakkaan ja seuraan perässä :)) Että olisihan tässä vaikka mitä juttuja mielessä. Tosin osa varmaan pitää toteuttaa varsinaisen kesäloman ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautitaan uudesta kesämökistämme täysin siemauksin. Käydään uimassa ja torilla ja pyöräillään ja mökkeillään.

Vierailija
4/4 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivät 1-2: mies reissaa 500km päähän hakemaan lapsiaan (Poika ja Tyttö), tulevat seuraavana päivänä. Minä olen 4v ja 1vn kanssa kotona.

päivät 3-6:Pojan kaveri tulee meille kolmeksi yöksi, ollaan siis kotona.

päivä 7:Mies vie Tytön leirille 300km päähän ja tulee itse takaisin. Minä olen Pojan ja pienten kanssa kotona.

päivä 8: Pojan syntymäpäivät, tulee vieraita (miehen, miehen exän ja minun sukua)

päivä 9-11 ollaan kotona

päivä 12: mies hakee tytön leiriltä, olen Pojan ja pienten kanssa kotona.

päivä 13: mies vie Pojan leirille 350km päähän ja ajaa itse takaisin. Minä olen kotona Tytön ja pienten kanssa.

päivä 14: Tytöllä maastoratsastusta. Olen pienten kanssa kotona.

päivät 15-16: miehen äidin syntymäpäivät 90km päässä, ollaan siellä yötä koska autan anoppia.

päivä 17: Mies hakee Pojan leiriltä, olen kotona pienten ja Tytön kanssa.

päivät 18-22: Pojan ja Tytön serkut (äidin puolelta) tulevat meille yökylään.

päivät 23-25: rauhoitutaan ja ollaan muutama päivä kotona koko isolla perheellä.

päivä 26: mies vie Tytön ja Pojan 500km päähän lasten äidille. Minä olen pienten kanssa kotona.

päivä 27: Mies ajaa kotiin. Minä varmaan siivoan ja pesen pyykkiä.

Sellainen loma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän