Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väljenen liikaa kiihottuessani, joten mies haluaa panna kun en ole kiihottunut :(

Vierailija
27.06.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dildo kun sillä on selvästi nakki

Vierailija
2/20 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten taida anatomiaa tuntea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anatomiaa????

Kyllä jotkut naiset todellakin väljenee huomattavasti kiihottuessaan.

Vierailija
4/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantionpohjalihakset, lantionpohjalihakset!!!!

Vierailija
5/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysä mamma siellä valittelee.

Kannattais ap:n tutustua naisen anatomiaan jos ei ymmärrä että kun alapäälihakset ovat kunnossa niin ei tasan löysty seksin aikana.

Vai makaatko lahnana sängyssä?

Vierailija
6/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saa panna sitä milloin huvittaa, kiihotti toista tai ei.

Vierailija
7/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa auttaa kun sen verran mitä joku muukin on maininnut. Lantiopohjanlihakset, treenaa niitä. Mä huomaan myös että itse löystyn kun olen oikein kiihottuneessa tilassa tai oikeastaan märkänä. Jos on oikein pitkä sessio niin en jaksa kokoajan lihaksia jännittää ja silloin pitää pitää vähän taukoa.

Mä voin alkuun olla hyvin kireä vaikka olisin kiihottunut ja kun vielä lihaksilla kiristän lisää niin tottakai mies tykkää, mutta jossain vaiheessa saattaa tosiaan käydä niin että huomaa olevani aika löysä. Ois ihan kiva tietää että mistä se oikein johtuu, miten voi niin "kasvaa".

Vierailija
8/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies tekee mulle ensin sormilla/suulla/dildolla parit orgasmit. Sitten olen kuulemma tiukempi kun suurimmat halut on saatu tyydytettyä :)

Toki sille kelpaa, myös pikapanot joten en mä ihan löysä ole.

Vierailija
9/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jumppaa ja treeniä vaikka geishakuulilla muutama viikko niin alkaa vaikutus näkymään. Minulla se kuula innostus tuli saman asian takia ja olen käyttänyt niitä kai 5v melko putkeen.

Vierailija
10/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/508789

jos kyse on liiasta kostumisesta niin oletteko kokeilleet tamponia? Noita beppyjä näyttää löytyvän joka paikasta, seksikaupoista ja verkkosivuapteekista.

Vierailija
11/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan jopa palloontumisesta, kun nainen on äärimmilleen kiihottunut. Tarkoitus on, että mies kestää naisen orgasmiin saakka. Mitä tiukempi nainen on, sitä huonommin pärjää mies. Mun mieheni sanoo, että sen verran olen liian tiukka, että hän ei useinkaan kestä tarpeeksi pitkään.

Vierailija
12/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako jos mies panee takaapäin ja itse olet koira-asennossa jalat yhdessä? Mulla tossa asennossa toosa on tiukimmillaan ja muutenkin suosikkini.

Vierailija
13/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annelia ei ole aloittaja kokeillut? Aina tiukka.

Vierailija
14/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

senverran iso, että rakastajattaren vähän väljempi toosa nimenomaan antaa täydellisen nautinnon, koska jaksan pidempään. Hänkin myöskin ehtii tulla monta kertaa, ennenkuin tulen ensimmäisenkin kerran.

Vierailija
15/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihan törppö, ilmeisesti ei juurikaan piittaa nautinnostasi tai tunteistasi. Tee jotain, ihan mitä tahansa, mutta ansaitset parempaa!

Tokaksi voit kohottaa kuntoasi ja itsetuntoasi opettelemalla tunnistamaan lantionpohjalihaksesi ja sen jälkeen käyttämään niitä seksin aikana.Saat helpommin orgasmejakin, jos sen teet.

Vierailija
16/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mutterin vika, jos ruuvi on liian pieni!

Vierailija
17/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin. Eikö alapää yleensä turpoa hiukan, kun kiihottuu. Mihin se turvotus yhtäkkiä häviäis. Ei oo tullut mieleen, että miehen kiihotustaso laskee ja muna pienenee eikä ole yhtä kova?

Vierailija
18/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä neuvotaan pienimunaiseille ja isopimppaisille naisille yhteiseksi iloksi sellaista asentoa, että nainen on selällään jalat suorina mahdollisimman takana. Mies voi päällä ollessaan vielä painaa suoriksi ojennettuja jalkoja alaspäin. Näin toimien lihaksisto puristaa emättimen suuta pienemmäksi ja molemmista tuntuu paremmalta.

Vierailija
19/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jumppaa ja treeniä vaikka geishakuulilla muutama viikko niin alkaa vaikutus näkymään. Minulla se kuula innostus tuli saman asian takia ja olen käyttänyt niitä kai 5v melko putkeen.

Mulla on vaan ne kuulat pillussa, pitääkö niitä puristaa lihaksilla tai jtn?

Vierailija
20/20 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan ne kuulat pillussa, pitääkö niitä puristaa lihaksilla tai jtn?

Mutta jumppa tehostuu kun alat lihaksilla liikutella kuulia ylös-alas. Teen itse tätä ehkä 1-2 krt/tunti vaikka töissä ollessani. Kävellessä tai muussa liikunnassa ei onnistu, vaan annan ne olla siellä emättimessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan