Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin kun mies puhui kaverilleen juhannuksena.

Vierailija
27.06.2011 |

Siis tuumi että meidän naimisiin meno taisi olla virhe sittenkin. Meidät vihittiin viime kesänä. Mieheni porukoi aiemmin tuo kaverin siskon kanssa. Mieheni sanoi myös että oikein pelottaa jos mä alan hinguta lasta. En mä ole mistään edes voinut päätellä sen mielijohteita ja että se sittenkin katuu ilmeisesti meidän avioliittoa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kuinka vakavasta asiasta on kyse. Mies saattaa pelätä perheen perustamista, se on iso askel taloudellisesti ja henkisesti.

Vierailija
2/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli keskustelkaa asiasta. Kerrot rehellisesti että kuulit keskustelun jne. Ei auta yksin jossitella. Voimahali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seurusteli?

Ottaisin asian puheeksi miehen kanssa. Vaikuttaa siltä, että olette vielä nuoria, joten mitä pikemmin eroatte, sitä pikemmin ehdit löytää uuden miehen esim perheen perustamista ajatellen, mikäli sellainen on haaveissasi. Paras tietysti jos saisitte selvitetyksi mikä miestä hiertää ja ehkä ylitettyä ongelmat.

Vierailija
4/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheeksi. Eilen arvelin mutta mua alkoi oksettamaan ja mahassa velloi.

Vierailija
5/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten et pääse koskaan eteenpäin.

Vierailija
6/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä asti miestä. Aattelin jos olen ollut jotenkin vastenmielinen. En tiedä mitä tekisi.

Vierailija
7/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toista ärsyttää, ällöttää, tympii, kypsyttää. Ties vaikka olisi kyllästynyt juuri sellaiseen muanttomaan lepertelyyn ja kynnysmattoiluun. Et voi tietää keskustelematta.

Vierailija
8/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jätän nää sormukset keittiön pöydälle je kirjoitan lapun että sun on parempi ilman mua ja että kuulin keskustelun kaverin kanssa juhannusaattona.

Vierailija
9/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa! Et voi sulkea silmiä asialta joka tulee eteen joka tapauksessa ja varmasti sinulla on joka tapauksessa paha olo miehen puheista....

Millainen mies menee naimisiin, eikä edes ajattele että nainen saattaa haluta lapsiakin? Kosiko hän vai miten te päädyitte menemään naimisiin? Eikö hän tuntenut sinua kunnolla ennen naimisiinmenoa vai oletko sinä muuttunut vuodessa niin paljon, vai onko hän vain tuuliviiri joka ei tiedä mitä haluaa?

Sun on pakko ottaa asia puheeksi, ettet tuhlaa aikaasi väärässä suhteessa, näytä että ainakin toisella teistä on selkärankaa.

Vierailija
10/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin menoa. Yhdessä päätettiin naimisiin menosta. Muutama hyvä kaveri oli just mennyt ja ajateltiin että mekin. kaikilla oli niin onnelliset ajat menossa ja ihana tulevaisuus edessä.

Vierailija
11/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun se alkaa sängyssä seuraavan kerran tarttelehtia muhun niin sanon sille että älä luule että mua bylsit enää KUN EI HUVITA NAIMISISSAKAAN OLLA!

Vierailija
12/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laahautuu keittiöön ja sanoo mulle huomenta kulta. Kaksinaamainen mätä lieronuljaska!

Vierailija
13/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei synny tappelua, ei mitään.

Vierailija
14/14 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin tässä aamun tylsinä tunteina keksiä PROVON. :D