Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopistotutkinnon aloittaminen 31-vuotiaana?

Vierailija
26.06.2011 |

Onko järkeä? Minulla on keskeneräiset yliopisto-opinnot takana, vasta perusopinnot kasassa (15 opintoVIIKKOA..). Niiden suorittamisen jälkeen tuli kolme lasta ja tein AMK-tutkinnon. Nyt kaivelee se toinen tutkinto, jota olisi mahdollisuus jatkaa.

Olen kuitenkin jo 31v, valmistuisin työn ohella opiskellen todella hitaasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä vaiheessa katsoa, että vieläkö maisterintutkintokin kiinnostaisi. Vaikka isoin taakka taitaakin tulla aineopinnoista, kun syventävät ovat sitten jo yleensä hieman omatoimisemmin suoritettavia.

Vierailija
2/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luulet että työllistyisit yliopisto-tutkintosi avulla paremmin, niin siitä vain :) Saa kaikenikäiset opiskella, sitä ei ole missään kielletty! Ja jos opiskelu ei vie liikaa voimia työn ohella niin kyllä se kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaisin palkkausta, että olisiko tutkinnosta oikeasti hyötyä, itse en ole niitä ihmisiä jotka opiskelee omaksi ilokseen.

Vierailija
4/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin viime syksynä, 33 vuotiaana, ihan uuden alan yliopisto-opinnot. Nyt minuakin vanhempi mieheni suunnittelee minun innoittamana hakemista kouluun. Meillä on yksi lapsi. Opiskelu on ihanaa. Jatka ihmeessä opintojasi, muuten voi kaivella lopun elämää niiden jättäminen kesken. Onnea opintoihin!

Vierailija
5/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka suorittavat yliopisto-opintoja työn ohella. Siihen verrattuna olet siis nuori!

Koskaan ei ole liian vanha oppimaan uutta ja/tai vaihtamaan alaa. Tuttavapiirissä lähes 50 vuotias nainen sai äskettäin maisterin paperit vihdoin käteen ja saman tien pääsi uuteen työpaikkaan, missä tutkintoa vaadittiin. Toinen tuttu vaihtoi n. 45 vuotiaana tutkinnon saatuaan talousalalta taidealalle ja tekee nyt väitöskirjaansa.

Vierailija
6/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa palata kouluun!

ap

Vierailija
7/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tutkintoosi voidaan lukea hyväksi aiempia opintoja, ja AMK-tutkintokin käsittääkseni lyhentää tutkintoa yliopistossa.

Vierailija
8/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka lähentelevät jo eläkeikää. Ja siis perusopiskelijoita.

Heihin verrattuna olet vielä nuori :) Anna mennä vain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän