Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka juo alkoholia päivittäin.

Vierailija
26.06.2011 |

Miten niiden vaimot jaksaa sen päivittäisen kaljottelun? Vaikka kysymys ei olisikaan humala juomisesta, mutta kuitenkin useammasta oluesta.

Olen seurannut läheltä tällaista pariskuntaa ja mietin miten tämä nainen jaksaa katsoa miestä jolla on välittömästi työpäivän jälkeen olut tölkki kädessä.

Olenko vain liian tiukka itse, kun siihen en suostuisi..ja tätä ihmettelen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei mun tarttekkaan. Ilmeisesti se rakkaus on sokeuden lisäksi myös kuuro ja hajuaistiton! :D

Tunnen kanssa yhden tälläisen onnellisen pariskunnan, tosin siellämyös daamille maistuu lonkero päivittäin, heillä ei lapsia.

Vierailija
2/31 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä 1-2 olutta, viikonloppuna enemmän. En todellakaan tykkää tilanteesta ja ollaan tästä puhuttu terapiassakin (jossa käydään muista syistä). Miehelle se on vaan kynnyskysymys että hän saa rentoutua illalla ja juoda ne oluet. Ymmärrän ettei tuosta määrästä vielä liene terveydelle haittaa mutta pelkään juuri sitä että määrät pikkuhiljaa kasvavat ja sitten ollaankin taas ongelmissa...

Mutta onko tämä niin vakavaa että sen takia pitäisi perhe rikkoa? Mielestäni ei vaikka tottakai olen pettynyt ettei minun mielipiteeni asiassa merkitse miehelle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät määrät rahaa menee todella hukkaan.

Paljon on nykypäivänä myös joka päivä juovia naisia. Munkin työkavereina melko pienten lasten äitejeä, jotka joka päivä juovat ainakin muutaman lasin viiniä. ja siis hoitoalalla.

Vierailija
4/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rassaa. Jos mies käy töissä ja hankkii leipää perheen pöytää ja hoitaa muut asiansa, niin ihan sama montako tölkkiä olutta illassa menee.

Vierailija
5/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä se sitten kolmenkymmenen vuoden lipittely pikkuhiljaa vaihtui ison tapio pullon lipittämiseen päivittäin sekä agressiivisuus lisääntyi, niin että kaikki saivat olla, joka päivä varpaillaan.

Että antakaa mennä mammat ja perustakaa perhe tälläisten luusereiden kanssa, näette sitten miten alkoholin tissuttelu vaikuttaa lapsiinne, jos vaikka viimeistään kuolinvuoteella saatte ne ruusunpunaiset lasit päästänne pois.

Vierailija
6/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä se mamma on kaikkea muuta kuin alistuva tossukka, joka pitää homman kasassa kaikesta huolimatta?

Vierailija
7/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä se mamma on kaikkea muuta kuin alistuva tossukka, joka pitää homman kasassa kaikesta huolimatta?

siinä vaiheessa, kun huomaavat mokansa rupeavat marttyyreiksi ja esittävät kaiken parhain päin.

Vierailija
8/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa, kun huomaavat mokansa rupeavat marttyyreiksi ja esittävät kaiken parhain päin.

Ei kaikkien alkoholistimiehet ole samanlaisia kuin ehkä jonkun isä, joka alkoi hillua äidille. Jos mies hoitaa hommansa eikä mokaile ja pysyy hyväntuulisena, niin mun puolesta juokoon oluensa vaikka joka ikinen päivä. Ihme yleistäjiä ja nipoja täällä.

Vierailija
9/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rassaa. Jos mies käy töissä ja hankkii leipää perheen pöytää ja hoitaa muut asiansa, niin ihan sama montako tölkkiä olutta illassa menee.

Ja ikää reilusti alle 30, eli ei siihen mahdu 20 vuotta yhdessä oloa mitenkään =)

Mutta en ymmärrä sitä 20 vuodenkaan jälkeen. Kyllähän semmonen juopottelu mieskuntoakin heikentää, toisaalta en edes haluaisi miestä joka haisisi aina alkoholille.

Vierailija
10/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun olen se vaimo joka sitä touhua katselee ja kärsii. Vaikuttaa miehen toimintaan vaikka ei sitä itse myönnä. Libido heikko ja osa hommista meinaa jäädä kun oluttölkin veto on liian suuri.

Mutta oisko sulla ap hyviä neuvoja miten korjata tilanne? Minusta ei vielä sentään olla eron partaalla. Avun hakemista olen tarjonnut mutta miehen mielestä avulle ei ole tarvetta.

Vierailija
11/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se homma kovin kasassa ole, jos ulkopuolinen ihmettelee miehen juomista ja vaimon jaksamista. Jos se nyt jollekin on tärkeää, mitä perheestä näkyy ulospäin..

Vierailija
12/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun olen se vaimo joka sitä touhua katselee ja kärsii. Vaikuttaa miehen toimintaan vaikka ei sitä itse myönnä. Libido heikko ja osa hommista meinaa jäädä kun oluttölkin veto on liian suuri.

Mutta oisko sulla ap hyviä neuvoja miten korjata tilanne? Minusta ei vielä sentään olla eron partaalla. Avun hakemista olen tarjonnut mutta miehen mielestä avulle ei ole tarvetta.

Jos miehen mielestä hänellä ei ole ongelmaa, hänellä ei ole ongelmaa. Sinulla on ongelma. Joko jätät miehen tai sitten vaan sinnittelet eteenpäin niin kuin tähänkin asti. Eipä siinä juuri sinulla ole muita vaihtoehtoja. Mies tekee itse omat valintansa ilman sinun apuasi tai painostusta.

Vierailija
13/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kattelis kyllä viikkoakaan äijää, jolle kalja maistuu päivittäin, en kattelis edes sellasta, jonka pitäs joka viikonloppu ottaa pikku kännit. Hyi helvata. Ukossa on jotain pahasti vialla, jos selkärankaa ei ole sen vertaa, eikä elämässä muuta sisältöä.

Säälittää välillä kaupassa tms. ne perheet, joiden isä haiskahtaa oluelle. En ilkeis liikkua sellasen miehen kanssa kyllä missään, saatika sitten vielä lapset mukana.

Vierailija
14/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ongelma siellö kodissa korjaannu. Sitä on aina ulkopuolisena helppo nähdä ongelma eri näkökulmasta.

Itse ajattelen etten antaisi kohdella itseäni niin. Yrittäisin puuttua asiaan tiukasti ja jos se ei tehoaisi harkitsisin vakavasti eroa tai aikalisän ottamista.

Sen kuitenkin tajuan että jos alkoholisti ei koe itse että hänellä on ongelma ei sitä kukaan muu voi parantaa.

Tsemppiä sinulle, toivottavasti teidän tilanne paranee.

ap

Vierailija
15/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun olen se vaimo joka sitä touhua katselee ja kärsii. Vaikuttaa miehen toimintaan vaikka ei sitä itse myönnä. Libido heikko ja osa hommista meinaa jäädä kun oluttölkin veto on liian suuri. Mutta oisko sulla ap hyviä neuvoja miten korjata tilanne? Minusta ei vielä sentään olla eron partaalla. Avun hakemista olen tarjonnut mutta miehen mielestä avulle ei ole tarvetta.

Jos miehen mielestä hänellä ei ole ongelmaa, hänellä ei ole ongelmaa. Sinulla on ongelma. Joko jätät miehen tai sitten vaan sinnittelet eteenpäin niin kuin tähänkin asti. Eipä siinä juuri sinulla ole muita vaihtoehtoja. Mies tekee itse omat valintansa ilman sinun apuasi tai painostusta.

Mies saa olla mitä on, minä olen alkanut elää pikkuhiljaa ihan omaa elämää kun lapset ovat kasvaneet. Eteenpäin sinnitellään, tai en puhuisi edes sinnittelystä. Kun tilanteelle ei voi mitään, pitää se hyväksyä tai hylätä. Minä valitsen hyväksynnän.

se kohtalotoveri aiempaa

Vierailija
16/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kattelis kyllä viikkoakaan äijää, jolle kalja maistuu päivittäin, en kattelis edes sellasta, jonka pitäs joka viikonloppu ottaa pikku kännit. Hyi helvata. Ukossa on jotain pahasti vialla, jos selkärankaa ei ole sen vertaa, eikä elämässä muuta sisältöä.

Säälittää välillä kaupassa tms. ne perheet, joiden isä haiskahtaa oluelle. En ilkeis liikkua sellasen miehen kanssa kyllä missään, saatika sitten vielä lapset mukana.

mutta nähtävästi joidenkin mielestä se on kuitenkin ok, kunhan mies hoitaa hommansa ja tuo leivän pöytään. On se varmaan ihanaa rakastellakkin sellaista leppeän lempoisaa, pikkupöhnäistä ukkoa, jonka seisokki on vähän niin ja näin.

Vierailija
17/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oluen juonnit ja säilyttää nykyinen (hyvä) elintaso perheellä tai ottaa ero ja muuttaa lasten kanssa johonkin kaupungin vuokrakasarmiin ties minkälaisen roskaväen keskuuteen, sallin miehelle ne oluet aivan vapaasti...

Vierailija
18/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa olla mitta täysi. Ei tätä kukaan toivo, ja mies ei edes yritä parantaa tapojaan. Olenkin alkanut katsella netistä asuntoa minulle ja lapsille.....Ei taida tajuta, mitä pian menettää.

Vierailija
19/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oluen juonnit ja säilyttää nykyinen (hyvä) elintaso perheellä tai ottaa ero ja muuttaa lasten kanssa johonkin kaupungin vuokrakasarmiin ties minkälaisen roskaväen keskuuteen, sallin miehelle ne oluet aivan vapaasti...

niin säilyttäisit elintasosi. Nyt joudut roikkua kaljaa lipittävässä miehessä, koska et voi erota rahan menettämisen pelosta.

Säälittävää

Vierailija
20/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kahden tienaavan talous muuttuu yhden tienaavan varaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän