Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koska alkaa maistua..??

Vierailija
26.06.2011 |

olen imettänyt nyt kohta 2 vuotta!enempi vähempi.nykyään vain aamuisin annan lapsen imeä tissiä,mut silti tuntuu et imetyksen vaikutukset ois vielä kropassani..?

Ongelma on,ettei seksi maistu mulle vieläkään..masturboin n.krt/kk,siinä kaikki!

Mikä avuksi?Ei huvita jyystämiset yhtään eikä pimppi kostu muutenkaan.Onko muilla imettäjillä tällaista??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kanssa sisaret mukaan kääntämään tämä asia taas siihen normaaliin suuntaan että vikahan on miehessä.

ainahan se on vika miehessä.

Vierailija
2/5 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt noin vuoden ja ihan normaalisti on haluttanut. Mutta hormonithan heilahtelee imetyksen aikana ja voi aiheuttaa yksilöllisesti erilaisia muutoksia kullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, että sinulla on edelleen imetyksen hormonivaikutusta kropassa, mutta hyvin epätodennäköistä se on.

Olisiko muita selittäviä tekijöitä? Oletko väsynyt, masentunut, onko kovasti ylipainoa kertynyt tai oletko päinvastoin laihtunut ylilaihaksi? Voiko parisuhde muuten hyvin? Tunnetko rakkauden ja onnen tunteita ja kiinnostavatko MUUT asiat kuten ennen? Innostutko mistään?

Vierailija
4/5 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEN JA RAKKAUDEN tunteet...

silti oisin halunnut saada tänne vastauksia sellaisilta,jotka "rehellisesti" voisivat kokea samoja fiiliksiä.

nyt tähän ei tyyliin vaikuta mitkään "synn.jälk.masikset,ym.."vaan kyselen ihan vaan muidenkin tuntemuksia samoissa tilanteissa..!

Vierailija
5/5 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehes on asian ottanut jos ei pääse edes pikasia vetää kun sua ei kiinnosta? Itse miehenä olisin aivan hajalla ja miettimässä mistä saisi panokaverin jos ei edes parin viikon välein harrastaisi seksiä saati sitten rakastelisi.

Täytyy myöntää että aivan mahtava mies sinulla tai sitten hänenkin libido aivan nollassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi