Kuka on saanut maksaläiskät häviämään
Kommentit (10)
esim apteekista saa tai Foreverin sarjassa on myös hyvä Epiblanc-voide.
oletko saanut itse läiskät häviämään noilla, vai oletko vaan nähnyt jonkun mainoksen?
ohis
mainitsemallani voiteella se vaaleni tosi paljon ja lopulta katosi.
pysymään vaaleina aurinkovoiteella. Pyöräytän sk20 -voidetta ennen kuin menen ulos. Väri on siis tasoittunut, kun muu iho ruskettuu.
Maksaläiskä ilmaantui ensin toiseen poskeen 4-5 vuotta sitten, toiseen poskeen 1v sitten.
Suojaan myös nenän ja alahuulen reunan. Olen suomalaiseksi tummaihoinen muuten.
aina tarvittaessa. Ei siis ratkaise ongelmaan irl, mutta kuitenkin ;-)
Mulle ilmestyi ns. pigmenttiviikset, jonka seurauksena epätoivoisesti googlasin eri vaihtoehtoja. Eniten kehuja vaalentavista voiteista sai Fade out cream. En ole vielä ehtinyt tilata, mutta sitä suositeltiin monissa eri keskusteluissa.
Kokeiltu kaikki rasvat ja nesteet ympäri maailmaa, myös laaser. Alue muuttui sen jälkeen punaiseksi, myöhemmin maksis tuli entistä isompana takaisin.
Itsellä ei ainakaan tuo foreverin epiblanc-voide auta yhtään..vaikka joka ikinen aamu ja ilta sitä käytän.Olen käyttänyt jo 2kk yhteen soittoon.
laitan joka aamu sk 50 voidetta maksaläiskän päälle ja silti tummuu.
Itsellä ei ainakaan tuo foreverin epiblanc-voide auta yhtään..vaikka joka ikinen aamu ja ilta sitä käytän.Olen käyttänyt jo 2kk yhteen soittoon.
ei apua. Nyt kokeilussa isis-sarjan joku whiteing seerumi. Tuskin silläkään niitä kokonaan pois saa. 50 suojakerrointa naamaan, auringon välttämistä ja itseruskettavaa voidetta, sillä yritän pärjätä. Ja joe blascon brown neutralizer :)