Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten syvälle Lunette? "Kuuluuko" antennin töpöttää hiukan

Vierailija
26.06.2011 |

ulkona? Vääntäkää nyt rautalangasta... tahtoo kanssa kuukuppifaniksi, mutta vielä tää tuntuu kummalliselta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhensin antennia, lopulta leikkasin kokonaan pois. piti vielä hioakin hieman kun leikkauspinta raapi verille huulia. vaikka antennia ei enää ole laisin, tulee itse kupin kärkikin hieman ulos. joo, pitäis vaihtaa pienempään kokoon, vuoto vaan niin runsas etten oo sen takia halunnut. ja oon yrittäny laittaa ylemmäs, mutta silloin kohdunsuu jää ulkopuolelle, eli on mulla hyvin alhaalla. Eli vuotaa pöksyyn. Lisäksi kuppi hyvin pian laskeutuu itsestään tutulle paikalleen.

Vierailija
2/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt sitä ennen synnytystä n. vuoden, synnytyksen jälkeen myös vuoden verran. Käytän pienempää kokoa, oli sektio.

Sisäänlaitto on vaikeaa. En ymmärrä miten sellaisen kahteen kertaan taitetun silikonireunamötykän saa tungettua kunnolla? Pois ottaminen myös kamalaa. Joko joudun kiskomaan antennista tai sitten painan kuppia sormella hieman, jolloin paine ja veret valahtavat käsille. Yleensä molempia.

Niin tai näin, sormet aina syvällä emättimessä ja veressä, kynnet repii vielä limakalvoja.

Viime kuukautisten aikaan luovutin ja hankin tamponeja. Oi helpotus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi on ihan paras!

Sisään laittaminen onnistuu, kun oppii rentouttamaan lihakset hyvin. Kaksinkerroin sisään, sitten antaa kupin avautua ja sen jälkeen kierrän kierroksen, että kuppi asettuu tiiviisti paikoilleen.

Ulos otan kupin niin, että otan kupin alaosasta kiinni (en siis antennista) ja painan reunaa sen verran, että paine hellittää. Sitten vaan lihasten avulla (kuten synnytyksen ponnistusvaihe) työnnän kupin pois ja samalla avitan vähän sormilla.

Yleensä pesen/tyhjennän kupin aina pissillä käydessä pari ekaa päivää eli ei se yli puolen välin ikinä ehdi täyttymään eli ei sieltä mitään veriä tule sormille. Parina vikana päivänä tyhjennän kerran tai kaksi päivän aikana.

Ihana kuukuppi, naisen paras kaveri menkkojen aikana. Usein unohdan koko menkat kupin takia. Ja mikä vapaus, kesällä voi uidakin kuten tavallisesti vaikka on menkat!

Vierailija
4/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se e kastu yhtään minnekään, jos on asetettu oikein.

Vierailija
5/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin laittoa, ei siis vielä edes menkat alkaneet, alkavat ehkäpä huomenna.

Meni ekalla kerralla hienosti sisään ja oikealla paikalleen. Ei tunnu lainkaan pahalta.

Mulla on niin runsaat menkat, että aamulla ennenkuin pääsen töihin olen käyttänyt jo 3 x tampoonin ja siteen

Jospa tästä joku apu olisi ainaiseen side-tampooni-ruljanssiin.

Vierailija
6/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla se imeytyy ajan kanssa jonnekin hyvin syvälle ja vuotaa ohi enemmän kuin laki sallii =(

Vierailija
7/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokeilla miten istuu itellä parhaiten. Minä lyhensin antennia pikkuhiljaa ja lopulta sitä ei oikeastaan ollutkaan enää.

Yksi lääkäri tosin antoi ymmärtää ettei ole suositeltavaa käyttää synnyttäneenä ettei pahenna mahdollista kohdun laskeumaa?! Muita jotka kuulleet samaa?

Vierailija
8/11 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon joutunut lihaksia treenaamaan nimenomaan alkavan kohdun laskeuman ja virtsan karkailun takia, ja kupista kuulin tältä lantionpohjanlihasten jumpparilta, joka kertoi mulle että myös kupin avulla voi treenaa virtsankarkailut pois!

Kuulosti ihan uskomattomalta sillo, mutta tajusin että samoja lihaksia kupin käytössä tosiaan käyttää! oppii siis tunnistaan oikeat lihakset ja on helpompi treenata - kuppia siis voi nostaa ja laskea omilla lihaksilla.

eli mulla ainakin kohdun suu on korkeammalla nyt kuin ennen kupin käyttöä!!!

Vierailija
9/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jää ulos, niin lyhennä jonkin verran ja kokeile onko parempi. Jokaisen anatomiasta riippuu, miten syvälle kuppi menee. Mutta ennen kuin lyhennät, niin tarkista onko kuppi todella kunnolla paikallaan. Eli onko kohdunsuun nipukka kunnolla siellä sisällä ja kupin yläreuna niin ylhäällä kuin pääsee. Alkuun voi vaatia vähän harjoittelua, että saa kupin tarpeeksi ylös.

Vierailija
10/11 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat luneten kanssa menee kokeillessa ja totutellessa. Mutta sen jälkeen tulet kiittämään, että jaksoit.

Vierailija
11/11 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tiedätte käsikopelolta missä teidän kohtu on? En mä ainakaan tunne mitään nipukoita.. Enkä myöskään lihaksillani saa kuppia liikkumaan mihinkään suuntaan.. Olen synnyttänyt alakautta kaksi lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi