Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huomenna käynnistys, ja PELOTTAAAA....

31.10.2005 |

NIINPÄ NIIN.... ei oikeen tiiä miten päin olisi... vauvasta kun ennustettu kuitenkin yli 4 kiloista... ite veikkaan 4.5kilosta... HUIIIII....

pakko purkaa tänne palstalle,ku oon yksin kotona ja en viitti miehelle heti töiden jälkeen alkaa papattaan... tuntuu vain että ite puhuu kokoajan synnytyksestä ja siitä pelosta...

mut mikspä mä en synnyttäs,ku onhan siitä kaikki muutkin selvinny.. jotenkuten....

nyt luutu kouraan ja kuuraan paikkoja:))

T.JEO JA NEITI RV 38+4

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjasti onnea huomiseen ! Kyllä sie pärjäät. Miulla ei oo yksikään neljästä ilman apuja syntynyt ja pahaa sanottavaa ei ole jäänyt.

Ja sehän on selvää että varmasti pelottaa ja jännittää, olisin ihmeissäni jos niin ei olisi =). Puhu vaan miehelles, puhuminen helpottaa ja saa mies luvan ymmärtää ;o).

Tulehan sitten kertoilemaan millainen jötikkä siellä massussa kasvoi ja miten meni =).

Rapuäiti 38+5

Vierailija
2/6 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi kolmas lapsi käynnistettynä.

Mies kannattaa valmentaa sulle äänitorveksi, sillä ite huomasin, ettei käynnistyksessä oo kätilö niin tarkkaan seuraamassa, kuin jo " valmiiksi alkaneilla supistuksilla" synnytettäessä. Mies sitte kävi hakemassa kätilöä, komenteli antamaan kipulääkettä yms. Ite en ois jaksanu, on ne käynnistetyt supistukset sen verran terävämpiä,kuin normaalit.

Mutta luota ittees: Selviät ja kaikki menee hyvin! Käyhän kertomassa meille oottaville, miten sulosen vauvelin oot saanu! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani käynnistys sujui hyvin ja synnytykset ovat olleet samanlaisia kuin itsestään käynnistyneet.

Toivottavasti painoarvio ei sinunkaan kohdalla pidä paikkaansa,minulla on heittänyt suuntaan ja toiseen vaikka olen Naistenklinikan asiakkaita. Luulisi että siellä tiedetään, mutta yli puolen kilon heittoja on ollut kahden lapsen kohdalla.

Onnea matkaan!

Vierailija
4/6 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni oli puoli vuotta sitten sama tilanne, iso vauva tulossa(4,1 kg oli edellisen päivän painoarvio) ja lisäksi yliaikainenkin, mutta kaikki meni hyvin.

Kyllähän se pelotti, mut luotin sairaalan henkilökuntaan ja lääkettähän saa, jos siltä tuntuu:)

Vierailija
5/6 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se menee varmasti hienosti! tule sitten kertomaan kokemuksestasi kun kotiudutte. muista synnytyksen aikana että jokainen kipeä supistus vie sinut lähemmäs pientä suloista vauvaasi! ja tosiaan, älä säästele puudutteita jos siltä tuntuu, itse en tosiaan olisi selvinnyt ilman niitä synnytyksessäni joka oli myöskin käynnistetty. Onnea matkaan ja tsemppiä!!!

Omeli + SuloElmeri rv25

Vierailija
6/6 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama homma eli menin viime torstaina 27.10 käynnistykseen. Ne käynnisti mulla klo 13 Cytotec-murusella. Seuraava muru tuli klo 17 ja viimeinen klo 22. Mitään tuntemuksia ei ollut noiden jälkeen että vauva syntyisi. Kuitenkin yöllä klo 2.30 heräsin polttaviin supistuksiin selässä ja olin jo 5 cm auki. Poika syntyi klo 4.37 sitten. Olin ihan varma ettei se synnytys käynnisty noin helpolla, koska lähtökohtana oli vain sormelle auki. Mutta hyvin meni. Niin ja poika syntyi rv 39+0, 4100gr ja 50cm. Nyt ollaan jo kotona ja kaikki mennyt hyvin!

ONNEA KOITOKSEEN!

Tiia ja neljä tenavaa