Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka korvaa naapurin lapsi 7v oli jättänyt kännykkänsä

Vierailija
25.06.2011 |

omakotitalomme pihaan syystä tai toisesta eilen.

Kastunut yöllä ja aamupäivällä meidän koira painanut hampaan jälkiään puhelimeen pihassa( meidän koira 6kk ja saa olla vapaana meidän aidatussa pihassa. Nyt pojan äiti soitti ja vaatii korvaamaan kännykän, miten toimisitte?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapauksessa en korvaisi, mutta korvaisin kyllä kaverille, joka jätti meillä ollessaan puhelimensa pöydälle ja taapero viskasi sen pyttyyn uimaan. (1-vuotias tuhosi juuri kännykkäni tipauttamalla sen pyttyyn...) Täytyyhän vieraiden meillä pystyä luottamaan, että tavarat ei mene rikki ja kenkiä tuhota eteisessä.

ihan sama onko ollu nurmikolla tai pöydällä...oma vika mä en ainakan maksaisi mitään! Ihan sama kuin jos mun taapero sattuis löytämään toisten jättämän känny pihasta ja heittäis sen vaikka kaivoon en olis yhtään vastuullinen siitä.

Vierailija
22/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa siitä itse myös vastuun...en ainakaan itse olettaisi kaverin maksavan jos olen itse jättänyt kännyni taaperonsa ulottuville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taapero löysi sen tiputti maahan...meni rikki eikä tullu mieleenkään syyttää siitä ketään muuta kuin itseäni. Sen verran pitää itse kantaa vastuuta kamoistaan että miettii mihin ne jättää esim lapsiperheissä ei kannata jättää kameraa taaperon ulottuville ei omassa kotona eikä vieraissa!

Vierailija
24/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsella ei ollut puhelinta mukana kun tuli eilen kotiin! Olisivat sitten tulleet sen ap:lta hakemaan.

Ap ei ole korvausvelvollinen, ajatteli asiaa miten päin tahansa. Lapset unohtelee, heidän vanhempansa unohtavat olla valppaita, koirat järsii ... Sellaista nyt vain tapahtuu, se pitää kestää.

Vierailija
25/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkisi puri pöydällä oleen puheimen ja nyt sepitelet tarinoita

Vierailija
26/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos unohtaa puhelimensa toisten pöydille se on voi voi...

Vierailija
27/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en tykkää muutaman epämiellyttävän kokemuksen jälkeen koiranomistajista, enkä luota niihin.

Voin kuvitella, että tässä on koiranomistaja innoissaan heitellyt naapurin lapsen kännykkää koiralle leluksi, että hae turri, hae, kiva lelu.

ei ikinä maksa koiransa tekemiä vahinkoja. Kerran kylässä koira söi mun kengistä vuorit niin isäntä sanoi, että kyllä ne on ollut rikki jo ennen kun tulin heille. Toivottavasti teidän herranterkku koira pureskelee ap:n oman puhelimen.

Vierailija
28/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää puhelin pöydälle ja koira syö sitä...ei oikein voi vaatia että naapurin täti vahtii koiraa siltä varalta että joku naapurin mukula kenties jättänyt puhelimensa terassin pöydälle...

Vierailija
29/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain omasta mokasta! Jos mun lapsi unohtais makojana toisten pihoille en todellakaan kehtais vaatia yhtään mitään. En voi syyttää vesisadetta en koiraa vaan ihan omaa lasta ja itseäni!

Vierailija
30/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en tykkää muutaman epämiellyttävän kokemuksen jälkeen koiranomistajista, enkä luota niihin.

Voin kuvitella, että tässä on koiranomistaja innoissaan heitellyt naapurin lapsen kännykkää koiralle leluksi, että hae turri, hae, kiva lelu.

Heti kun se pieni karvapallo haetaan kotiin omistajan päästä lähtee järki ja koiran ei ikinä koskaan uskota tekevän pahojaan. Vähän niinkuin käy eräille vanhemmille :)

Vierailija
31/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkimässä enkä tosiaan mene pihaa tarkistamaan unohtuneiden kännyjen varalta :D siellä ovat jos joku sinne jättänyt...meillä ei ole koiraa mut vaikka olisi ei olisi mun ongelma jos kännyn söisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi