Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä juhannuksenviettoa?

Vierailija
25.06.2011 |

Miksi juhlitte juhannusta? Voihan sitä kesällä muutenkin mökkeillä ja grillata vaikka joka päivä. Onko se vaan yksi tekosyy lisää juoda pää täyteen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokkoja, vapaata, kaunista luontoa, ihanaa kesäiltaa, hyvää ruokaa, yhteistä aikaa perheen kanssa...ja sitä Suomen keskikesää :)on vaan hienoa juhlia Suomen suvea ja mikäs olis paremi ajankohta kuin juhannus silloin panostetaan erityisesti... ei voi mitään jos ap ei tajua nyyh...

Vierailija
22/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen luonnon kunniaksi joka on parhaimmillaan juuri nyt :D eli tiedän oikein hyvin miksi juhlin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreitä? Nimppareita?

Niin, ei kuulu mulle, mitä juhlit joten ei kai tässä tarvii sen kummemin selitellä miksi juuri juhannus on minulle yksi tärkeä juhla muiden joukossa?

Vierailija
25/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kun ei voi olla yhtä juhlaa joka päivä niin jätetään sit juhlimatta kokonaan vai mitä ap?

Vierailija
26/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreitä? Nimppareita?

Niin, ei kuulu mulle, mitä juhlit joten ei kai tässä tarvii sen kummemin selitellä miksi juuri juhannus on minulle yksi tärkeä juhla muiden joukossa?

Joulua juhlin Jeesuksen syntymäpäivän johdosta, Pääsiäistä Jeesuksen ylösnousemuksen juhlana, synttäreitäni juhlin koska täytän vuosia. Vappua en juhli, koska se on työläisten juhla, duh. Nimipäivä on kanssa ihan turha.

Vierailija
27/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ihan rauhassa ymmärtämättä :D mutta anna toisten silti juhlia rauhassa ei ole sun ongelmasi mitenkään. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...esim minä en itse näe mitenkään tarpeelliseksi juhlia esim pääsiäistä mutta uusi vuosi, vappu ja juhannus on tärkeitä.

Vierailija
28/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi juhlitte. Koska tuskin juhlitte Johannes Kastajaa - juhlitte pakanallista keskikesän hedelmällisyysjuhlaa. Juhannussalko on germaaninen fallossymboli. Taiat ovat myös pakanallinen riitti.

Vierailija
29/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja grillataankin. Juhannus poikkeaa meidän vakituisista kesäviikonlopuista sillä tavoin, että juhannuksena kutsumme mökille enemmän porukkaa ja siellä ollaan vauvasta vaariin. Ei se mökkeily + grillailu + juhannus tarkoita sitä että vedetään kuuppa täyteen ja sammutaan nuotioon.

Vierailija
30/31 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki juhli juhannusta eikä sitä ole pakko ymmärtääkään. Toiset elävät sen kuten muutkin päivät turhia stressaamatta. Mutta sitten on näitä sellaisia jotka kuluttavat juhannuksensa mököttämällä ja ärsyyntyneenä siitä, että jotkut toiset juhlivat jossain muualla.

Vierailija
31/31 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki juhli juhannusta eikä sitä ole pakko ymmärtääkään. Toiset elävät sen kuten muutkin päivät turhia stressaamatta. Mutta sitten on näitä sellaisia jotka kuluttavat juhannuksensa mököttämällä ja ärsyyntyneenä siitä, että jotkut toiset juhlivat jossain muualla.

Toiset ovat vaan analyyttisempiä kuin toiset. Siksi on olemassa eri työt duunareille ja tutkijoille. :) En suinkaan mököttänyt vaan vietin ihan normaalia kesää nauttien, ilman pakkojuhlintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä