Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ELämä on tarpeeksi vaikeaa ilmankin, että rajoittaa sitä USKONNOLLA!

Vierailija
25.06.2011 |

On järjen köyhyyttä, jos ei muka erota oikeaa väärästä ilman uskonnollisia auktoriteetteja!

(muuten, Raamatussakin kehotetaan yhdessä kohdassa luottamaan ennen muuta OMATUNTOON)

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun näkemyksesi taas poikkeaa paljon minun näkemyksestäni. Elämä on aivan mahtavaa ja juuri ajoittaiset haasteet tekevät siitä sopivan mausteisen sekoituksen. En kuulu mihinkään kirkkouskontoon tai lahkoon ja näkemykseni poikkeavat varmasti paljon valtavirrasta niin en silti ketään tuomitse uskonnon takia ja yleisesti ottaen antavat sisältöä ja suuntaa ihmisille jotka voisivat olla muuten todella hukassa. Oman näkemyksen mukaan ihmiset kyllä tulkitsevat uskontojen sanomia aika väärin jonka vuoksi sitten on paljon ongelmiakin. En nyt ole niitä tutkinut mutten usko missään uskonnossa tappamisen olevan sallittu ja silti monet uskonto valtaiset maat ovat myös väkivaltaisia.

Vierailija
42/42 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että henkilökohtaisesti mun elämäni _helpottui_ käsittämättömän paljon, kun tulin uskoon.

Usko on vapauttanut minut. Saan uskosta niin paljon, etten olisi ennen uskonut mahdolliseksikaan, tai osannut kuvitella kuinka hienoa oikeasti on olla uskossa :)

Elämäni onnellisin, rakkaudentäyteisin ja iloisin hetki on ollut se, kun tulin uskoon/uudestisynnyin/sain Pyhän Hengen. En ole ikinä ennen tuntenut niin valtavaa onnea :) (ja mä sentään olen saanut kaksi lastakin!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla