Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko moraalisesti väärin jos toinen nainen kertoo vaimolle, että mies

Vierailija
25.06.2011 |

on pettänyt tätä vuoden?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme siis kärsiä rakastajan kanssa yhdessä ja kuten arvata saattaa mun osalta kumpikin suhde loppui. Todellakin, paha saa aina palkkansa. Toinen seikka pohdittavaksi onkin sitten se, miksi minä, 20 vuotta naimisissa ollut, kertaakaan aiemmin en pettänyt, nainen ajautuu suhteeseen? Koska suhteeni oli kuollut. Ja myöhemmin, rakastajani kanssa olleen suhteen jo kariuduttua sain tietää, että miehelläni oli ollut suhde toiden naisen kanssa. Että ei siihen pettämiseen yleensä terveessä suhteessa ajauduta. Ainakin normaaleilla ihmisillä joku on oikeasti omassa suhteessa jokin jo ennestöön pielessä. Narsistit on luku erikseen.

Ei pettämisestä tarvi jäädä kiinni?

Vierailija
22/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne oli se, että sekä minun ja (ex)mieheni avioliitto että (ex)mieheni ja toisen naisen suhde olivat molemmat jo loppuneet. Äänestä kuuli että häntä pelotti valtavasti soittaa. Minusta oli todella hyvä että kuitenkin soitti, puhuimme yli kaksi tuntia puhelimessa silloin keskellä yötä ja myöhemmin vielä lisää sähköpostin välityksellä. Puhuminen ja asioiden TIETÄMINEN ELI EPÄVARMUUDEN POISTUMINEN taisi tehdä molemmille todella hyvää. Mies oli valehdellut törkeästi ja kauan päin naamaa molemmille eikä meistä kumpikaan olisi ottanut häntä enää takaisin eli periaatteessa mikään ei muuttunut. Vain se että molemmat saivat tietää kalvaneista ja epäilyttäneistä asioista miten oli todella ollut ja siten jonkinlaisen mielenrauhan.

Toivon että jos minulle vielä joskus tulee vastaan tilanne että mieheni pettää minua (ei kännimokaa vaan suhde) niin minulle kerrottaisiin. Joko ulkopuolinen tai sitten tämä toinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen suhteestaan. Hyvä että kertoi niin sain tietää asiasta ja tehdä omat ratkaisuni.

Vierailija
24/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yöllä klo 2 soi puhelin ja olin menossa aamulla töihin koo 7, känninen muija sönkötti, että ähäkutti, sun miespä panee mun kans, ei se sua rakasta.

Juu, minä tiesin, että panee sun kans, asiasta on puhuttu, mutta mulla on aamulla töihin meno, suksi vittuun sieltä mongertamasta.

Olemme miehen kanssa edelleen yhdessä, tapahtumasta aikaa 9 vuotta.

Vierailija
25/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat harkinneet soittamista. Jokaisella tarkoitus on ollut vain satuttaa. Ovat jo luopuneet miehestä ja ainoastaan halunneet aiheuttaa vahinkoa. Se suhde on satuttanut heitä ja kipuileva ihminen haluaa purkaa tuskaansa johonkin...

Vierailija
26/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies ja tiedan etta ex-vaimon paras ystavatar on pettnyt miestaan. Olen sen miehen kanssa oikein hyvissa valeissa ja tiedan etta ex haukkuu (sen kestaisin mutta nykyaan valehtelee jo aika hurjia juttuja) mua selkani takana. Kieltamatta joskus kaynyt mielessa et pitaisko pamauttaa...tai vaan kertoa sille muijalle et muutkin tietaa?

Mut en ma siita mitaan saa, noi naiset on ollu siita sita mielta et mokistaan voi myos oppia.

Vierailija
27/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pitkäaikaisesti petetään (ei siis todellakaan mikään kännipano tai hetken hairahdus) niin minua ei voisi vähempää kiinnostaa se toisen naisen motiivit miksi mulle kertoo, kunhan joku kertoo.

Ja tosiaan, minua on se vuosi petetty ihan oikeastikin, ja ihan se ja sama kuka kertoi ja miksi, pääasia että sain tietää ja pääsin niin paskamaisesta miehestä eroon. Noin pitkään jatkuneen toisen suhteen jälkeen suhteessa ei mun kanssa ollut enää mitään pelastettavaa, ei siinä kukaan voinut enää sen enempää riitaa meidän eroon aiheuttaa. Se teko se siinä tilanteessa on se ratkaiseva asia, ei se kuka kertoi ja miksi.

Aina on moraalisesti oikein kertoa. Se mikä milloinkin on muuten paras ratkaisu on eriasia, esim juuri jos kyseessä on kertaluonteinen kännipano (ei mikään patologinen pettäjä) ja pelissä pienten lasten ehjä perhe ei kertominen ehkä ole kovinkaan järkevää, mutta jos kyseessä on vuoden jatkunut suhde niin eiköhän se tilanne ole jo aika selvä.

Vierailija
28/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä, että tärkeintä on päästä eroon ihmisestä, joka ei ole luottamuksen arvoinen. Hyvä vaan, että joku kertoo. Mietinpä myös, onko henkilö joka kykenee "kännipanoon" tai "hetken hairahdukseen" myöskään luottamuksen arvoinen? Miten olette pystyneet unohtamaan ja antamaan anteeksi sellaiset? Oma mieheni tuli tänään juhannuksen vietosta kotiin ja huomasin, että oli toiveikkaana pakannut kondomeja mukaan. Sitä en toistaiseksi tiedä, oliko lykästänyt...Jos oli, niin ei voi varmaan kutsua hetken hairahdukseksi, kun oli noin suunnitelmallista etukäteen.

Vierailija
29/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo uskoisi sitä toista naista?

Ovatko vaimot heti valmiita uskomaan tuntemattomia ennemmin kuin luottamaan mieheensä?

Vierailija
30/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen aina kerro sitä että olisi sude ohi..

Tiedän ukkomiehiä jota työreissuillaan itkee naisille että menee kotona huonosti ja ei ole ketään kenelle jutella, ja ei ole ketään joka ymmärtäisi (vaikka ei todellisuudessa ole mitään ongelmia, on vain vanhin ja helpoin keino saada säälipillua)

Ja kun naisella herää äidinvaistot niin kohta lähtevät hieman "lohduttamaan" sorrettua herkkäsieluista kunnon miestä.

Totuus on että pariskunnalla menee oikeasti hyvin, ja kaikki pettäminen tapahtuu vain siksi että ukkoa panettaa..

Entinen työkaverini kävi vain siksi pettämässä vaimoaan, kun vaimo oli viimeisillään raskaana ja mies ei saanut seksiä.

Ja kaveri jatkoi pettämistä aina kun joutui olemaan ilman seksiä.

Itse en hyväksy pettämistä ollenkaan, oli pariskunnan tilanne mikä hyvänsä. ensin erotaan ja sitten aletaan katteleen uutta kaveria itselle. Ihminen joka ei ajattele kuin itseään harrastaa pettämistä.

Vierailija
31/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein, joissakin väärin.

Mutta aina se on tyhmää.

Vierailija
32/36 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit kuvastavat naisten välistä katkeruutta.

Se pettänyt mieshän siinä väärin on tehnyt!!!!

Tässä puheenaiheena oli kuitenkin toinen nainen, joka haluaa ilmaista tekonsa vaimolle. En siis kommentoinut pettäneen miehen toimia, koska puhuttiin toisen naisen toiminnan motiiveista.

Millaisen moraalikasvatuksen on saanut ihminen, jolle on opetettu, että varatun kanssa vehtaaminen ei ole väärin? Minulle on aina ollut itsestäänselvyys, että olisin itse ihan yhtä paha, jos lähtisin hengailemaan varatun miehen kanssa. En halua tieten tahtoen aiheuttaa pahaa mieltä kenellekään, joten ainakin olisin tiennyt tekeväni väärin varattuun sekaantumalla.

Mitä ihmeen kieroutunutta itsepetosta on tämä usein nähtävä selittely, jonka mukaan ainoastaan parisuhteessa oleva osapuoli tekee väärin pettäessään? Vai voisitko sinä hyvällä omallatunnolla kuksia vaikka siskosi miehen kanssa jos itse olisit vapaa? Että viaton osapuoli olisit?

Vierailija
33/36 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni toinen nainen saa kertoa. Itse ainakin haluaisin tietää totuuden. Suoraan sanottuna on sellaien tunne ollut jo muutaman kuukauden, että ei meidän suhteessa kaikki ole kohdallaan ja miehellä on joku toinen. Mutta, kun ei ole varmuutta asiasta niin ei voi kun odottaa että sais tietää. Mies on muuttunut kantaa nykyään kännykkäänsä joka paikkaan jopa suihkuun mukaan. ( siis kohta 1) Mies kertoo menevänsä poikien kanssa terasille ja ulos ( kaveri sanoo oli siellä pe ja mies oli omien puheidensa mukaan ollut siellä myös, mutta ei ollut kaveria nähnyt) kohta 2.

Kyllä mä haluaisin tuon toisen naisen tulevan luokseni ja kertovan näin olevan. En kylläkään miehelleni kertoisi mistä olen tietoni saanut, joten toinen nainen olisi turvassa sen suhteen.

Kun toinen nainen tulee ja kertoo asiat niin kuin ne ovat niin saisi vaimokin tietää petollisesta miehestä.

Vaimo saisi tilaisuuden päättä mitä tehdä ja mies jäisi kiinni teoistaa. Siinä sitten punnitaan suhteen kestävyys, kuka sietää kuka ei. Itse olen ainakin jo suunnitellut eroa, mutta todellakin haluaisin sinun toisena naisena tulevan kertomaan minulle totuuden mieheni tekosista.

Vierailija
34/36 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kakkosnaisen ihmisuhde ole siihen mieheen. Joten miksi puuttua ykkösnaisen ja miehen väleihin, eivät ne kuulu kakkosnaiselle.

Tavoitteenahan olisi varmasti hajottaa perhe ja ykkösnaisen ja miehen parisuhde ja kyllähän tuo on alhainen keino. "Sun miehes tykkää musta enemmän kuin susta, koska on maannu mun kans jo vuoden ja mua vituttelee että se silti asuu sun kans ja se saa mut epäilemään että silti tykkääkin susta enemmän. Että suutuhan ykkönen nyt ja lemppaa se äijä et saan sen kokonaan omaksi ja uskotella itselleni että olen sua parempi ku onnistuin viemään sulta petturiukon".

Että semmosta moraalia.

Vierailija
35/36 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä se toinen nainen haluaa vain kostaa. Miksi hän menisi siitä pettämisestä kertomaan missään muussa mielessä kuin kostomielessä?

Toinen nainen tekee yhtä väärin kuin se pettävä mieskin jos toinen nainen tietää miehen olevan naimisissa.

Vierailija
36/36 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko viisissäkymmenis,akka viisissäkymmenis,mie kolmekymppinen.

Mies ei ole kummankaan kanssa "virallisesti" yhdessä...

Olen itse vittuunnuksissa soittanut tälle

vanhemmalle muijalle tästä meidän jutusta.

En tiedä mitä nainen ajattelee,vakuutteli että ei häntä haittaa,mutta luulenpa,että vähä kirpas.

Itse olen kahden vaiheil.En haluis sitä mahtavaa seksiä menettää,mutta muuten en miehestä välitä.

Ei ole mikään maailman komein tai parhain.

Lähinnä reppana.

En tiedä... puoli vuotta tätä nyt jatkunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän