Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiäistarjoilu

Vierailija
25.06.2011 |

*Täytekakku

*Karjalanpiirakoita + munavoita

*Tiikerikakku

*Mokkapaloja

*Pullaa

*Pikkuleipiä

*Kahvia ja muuta juotavaa

Mitä mieltä ootte tarjoilusta? :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kotikaljaa juotavaksi karjalanpiirakoiden kanssa?

Vierailija
2/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän makeaa tai kyllä nuo voi kaikki olla tarjolla. Mutta itse lisäisin suolasta syötävää, vaikka salaattia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kasvispiirakkaa ja/tai pellillinen vaikkapa kinkkusipulipiirasta joka on tod helppo ja herkullinen suolapala.

Itse lisäisin nuo molemmat tuohon menuuseesi.

Vierailija
4/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun suolaisenpiirakan tai voileipäkakun.

Vierailija
5/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko mokkapalojen tai pullan tilalle jonkun suolaisen piirakan. Jotenkin kuulostaa liialta jos on kuitenkin täytekakku ja lisäks vielä mokkapaloja.. Voi olla että vieraat eivät jaksa syödä noin paljon makeaa.

Vierailija
6/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaljaa ei oo ajateltu tarjoilla..

Voileipäkakku oli alun perin tarkotus tehdä, mut kukaan lähellä oleva sukulainen ei osaa sitä tehdä, minun äiti osais, mutta asuu 200km päässä, niin ei ehkä säilyis kuumana päivänä.. Mut tosiaan, joku suolanen piirakka vois olla hyvä. Ohjeita vaan etsiskellä :)

Vierailija
7/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein mielikuvituskseton :DDDDD no joo mulle ei olis pöydässä mitään, kun kaikessa on vehnää, paitsi jos kakku olis tehty peruna/mantelijauholla

Vierailija
8/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein mielikuvituskseton :DDDDD no joo mulle ei olis pöydässä mitään, kun kaikessa on vehnää, paitsi jos kakku olis tehty peruna/mantelijauholla

sukunsa allergiat?! Kuokkavieraat on sitten erikseen =) Ristiäiset ei kuitenkaan mikään kansainvaellus yleensä ole.

Vierailija
9/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laittaisin joko mokkapalojen tai tiikerikakun sijasta jotain suolaista,vaikka piirakkaa.

Allergisille ja muille ruokarajoitteisille yleensä osaa tutussa porukassa varata jotain, mutta monet meistä ovat siitä onnellisessa asemassa, että laktoosi-intoleranssin lievä muoto on tavallisin, ja sen kanssa kyllä tulee helposti toimeen.

Vierailija
10/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö se tarjoilusta jotenkin hienompaa, että tarjolla on jos jonkinlaista nykytrendien mukaista tarjottavaa? Jos ap:n kokemuksesta nuo tarjottavat ovat mieleisiä, niin tietenkin hän niitä tekee. Mutta minustakin jotain suolaista lisää.

no on todellllllllaa perinteinen melkein mielikuvituskseton :DDDDD no joo mulle ei olis pöydässä mitään, kun kaikessa on vehnää, paitsi jos kakku olis tehty peruna/mantelijauholla

Vierailija
11/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielellään sellaista, mihin ei tarvita veistä ja haarukkaa. Piirakka on hyvä vaihtoehto ja myös pasteijat. Jos joku sattuu olemaan lakto-ovevege, niin porkkana-sipulipiirakka on tehnyt kauppansa erittäin hyvin myös lihansyöjille. Myös savukalapiirakka on ollut kovasti suosittua.

Mä säästän aikaa ja vaivaa ostamalla pakastealtaasta ruis-perunataikinaa. On hyvää.

Vierailija
13/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on enemminkin lasten synttäreiden ym perustarjottava. Eli liian arkinen.

Jokin juustotorttu tms voisi olla asiallisempi ja tosiaan sitä suolaista lisää. Teen nykyään voileipäkakun isompiin juhliin ja se on kieltämättä juhlapöydän kruunu

Vierailija
14/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjuustoa tai jotain juustorullia karppaajille vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan