Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 päivää karppausta ja +2 kg

Vierailija
25.06.2011 |

Mitä teen väärin? Olen syönyt rasvaista lihaa, kalaa, munia, rasvaisia maitotuotteita, jääsalaattia, vesimelonia ja kurkkua. Ja kahvia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se karppaus toimi niin, että voi syödä mitä haluaa (vaikka monet karpit näin väittävät). Jos syö enemmän mitä kuluttaa -> lihoo. Jos peruskulutus on pieni, niin aika vähällä ruualla joutuu olemaan, ja täytyy oikein laskea niitä kaloreita (vaikka monet karpit väittävät muuta).

Vierailija
2/4 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainakin nousee silloin paino vähintään kilon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistösi tarvitsee aikaa muuttua hiilihydraattipolttoisesta rasvapolttoiseksi. 5 päivää on vielä lyhyt aika. Ota nyt ensin selville, mikä on ns. koomakulutuksesi, sen alle ei kannata kaloreita vetää. Laske myös näin alkuun noita syömisiesi määriä, nyrkkisääntönä 1g proteiinia elopainokiloa kohti (jos painat esim 80kg, se tarkoittaa 80g proteiinia päivässä), rasvaa 150g ylöspäin, hiilihydraatteja sen verran että tuntuu hyvältä (joillekin toimii 20g, joillekin 40-50g). Suosittelisin jättämään maitotuotteet kokonaa pois ja hankkimaan hiilarit vihanneksista. Jääsalaatilla ja vesimelonilla et pitkälle potki. Ota mukaan esim kukkakaalia, parsakaalia, kesäkurpitsaa, ruusukaalia, kaalia, paprikaa.

Minä heivasin puntarilla vesilintua ja ostin mittanauhan. Puntarilla käyn vain pari kertaa kuukaudessa uimahallissa. Liiallinen painonkyttääminen aiheuttaa stressiä, ja sekin saattaa jumittaa painoa.

Niin, ja luethan jonkin asiaa käsittelevän kirjan.

Vierailija
4/4 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta!

Minä olen ollut nyt kolme viikkoa ilman sokeria, leipää ja muutakin viljaa. Mitään eineksiä en ole syönyt.

Lasken kiloklubin ruokapäiväkirjalla hh määrät rasvan ja prot määrät myös. Hiilarit jää alle 30g rasvaa on 150-200g ja proteiinia 80g.

Paino ei vaan kertakaikkiaan lähde alenemaan.

Hiilarit otan kukkakaali,lanttu,herkkusienistä, porkkana,kesäkurpitsa, munakoiso, kurkku, paprika.

Proteiinin otan kananmunista,possusta,kanasta,lohesta,pakasteseistä ja jonkin verran soijarouheesta.

Maitoa,viiliä,jugurttia en käytä ollenkaan.

Missä vika , mietin tässä, kun ei lähde paino tippumaan vaikka asiantuntevat tahot sanovat itse pudottaneensa painoa heti ensimmäisinä viikkoinakin roimasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä