Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistuksista..

Vierailija
24.06.2011 |

Olen nyt siis rv 31+3 ja nyt on tuntunut supistuksia 2 tunnin ajan n. vartin välein.. Supistukset eivät ole kivuliaita mutta kestävät hetken. Minulla tosin on ennenkin näitä harjotussupistuksia ollut, mutta ikinä ei näin montaa peräkkäin eikä näin pitkä jaksoisesti. Onko minulla siis syytä huoleen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee vain siitä, kypsyykö kohdunsuu vai ei, eli sisätutkimuksella.

Vierailija
2/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisin synnärille, jos ovat säännöllisiä kerran. Saatpahan ohjeita ja mielenrauhan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin rv 25+5 ja mulla oli tätä ennen aika reilusti supistuksia, luulin harjoitussupistuksiksi, kun sattuivat vain vähän, mutta olivatkin sitten oikeita.

Vierailija
4/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapsi on jo niin "iso", mutta saahan sinne synnärille aina soittaa - ja pitääkin :)

Vierailija
5/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta käymään lääkärillä, näkee että onko kaikki ok!

Vierailija
6/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta käymään lääkärillä, näkee että onko kaikki ok!

Vierailija
7/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistuksia tuli siis 3min-15min välein 2 vuorokauden ajan...

kun supistuksia oli ollut säännöllisesti sen 6h niin kävin synnärillä ja kohdunsuu oli 2cm auki sain kipulääkettä siellä ja passittivat kotiin odotteleen kun tilanne ei edistyny enempää, kovasti kyllä yritin selittää heille etten esikoisestakaan auennut enempää ennen kuin kalvot puhkastiin mutta kun synnytystä ei kuulemma avusteta ennen kuin rv 38 on täynnä ja mulla viikkoja oli 37+5..seuraavana päivänä rupesin oleen jo niin väsynyt ja kipee et menin uudestaan synnärille..tilanne ei vieläkään ollut edistynyt mutta ottivat mut yöksi osastolle..aamulla sain sitten itkemällä lääkärin siirtämään mut synnytyssaliin ja siellä puhkastiin kalvot ja vauva oli 3h myöhemmin sylissä.. :)

jaksamista supistusten kanssa, toivottavasti kaikki on hyvin!!

Vierailija
8/8 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin juuri sairaalasta, kaikki ok! :) Painoarvionkin katsoivat ultrassa, 1600g.. Onneksi voitiin huokaista helpotuksesta kun kaikki olikin hyvin.! Hyvin reipas ja kovasti liikuskeleva poika siellä mahassa :) Hyvää juhannusta kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi