Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lonkan limapussin tulehdus

Vierailija
24.06.2011 |

paraneeko itsestään? Ihan törkeän kipeä, mutta en halua ettö siihen pistetään mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös levolla, mutta usein joudutaan pistämään kortisonia. On kyllä kivulias.

Vierailija
2/6 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy syödä kipulääkekuuri jos se auttaisi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten voinut saada tuota kortisonipiikkiä kun olin tuolloin raskaana. Oli muuten kipeä!!

Nyt mulla on vaihteeksi vastaavanlainen nivelpussin (vai mikäsenytonkaan) tulehdus polvessa. Olen kerran saanut siihen kortisonipiikin ja se pistäminen olit todella todella todella kamalaa enkä pystynyt yhtään kävelemään sillä lähes kolmeen päivään. (sitten kyllä kipu katosi kuin salama) Nyt en halua yhtään piikki jalkaan joten syön aika vahvaa tulehduskipulääkettä -JA käytän useamman kerran päivässä jalkaan kylmää. Siis mulla on aina pakastimessa sellainen "kaurapussi" jonka sitten asetan aina sopivan hetken tullen jalkaan -ja yllätys yllätys se todellakin helpottaa huomattavan paljon tilannetta ja nopeasti. En kyllä tiedä lähteekö tämä tulehdus silti tällä mutta suosittelen siis kylmähoitoa!

Vierailija
4/6 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä olen kuullut, että kortisonipiikit ovat silkkaa plaseboa?

Vierailija
5/6 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla meni niin pahaksi etten voinut juurikaan kävellä ja piikkiä piti ottaa.

Jos pistäjä osaa hommansa ei se koske, pistetään kipulääkettä ja kortisonia yhtä aikaa.

Nivelpussi on monilokeroinen ja jos osuu oikeaan kohtaan pistäminen auttaa välittömästi. Se kipulääke hulvahtaa pitkin jalkaa aina jalkaterään saakka.

Minulla on ollut kyseinen tulehdus neljä kertaa ja joka kerta sitä on piikitetty, joskus jopa useampaan kertaan - pari viikkoa pistosten väliä.

MIksi et halua pistosta?

Vierailija
6/6 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkällä tulehduskipulääkekuurilla. Saa nähdä kuinka pian uusiutuu vai uusiutuuko ollenkaan. Oli jo kroonistunut kipu ja varma löydös, kun magneetti kuvassa näkyi.