Äänestän sitä kuka lupaa isommat tuet
Ja meitä on paljon! Eikä meitä kiinnosta kuka maksaa, vaan pelkkä tukipotti
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Te olette se syy miksi asun nykyisin ulkomailla
Ai kehä3:n ulkopuolella, perähikiällä. Jepjep.
Itse äänestän kanssa parasta tukien maksajaa ja sitä joka verottaa vähiten ansiotuloja ja joka laskee yhteisöveron 10 prosenttiin ja laskee pääomatulojen veron 5 prosenttiin.
Usein pitää pyytää se ilman ehtoja. Muuten ehtona on estejuoksu ja kyykkäys. Ja lupaus pitäisi myös pitää pienituloisille.
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän kanssa parasta tukien maksajaa ja sitä joka verottaa vähiten ansiotuloja ja joka laskee yhteisöveron 10 prosenttiin ja laskee pääomatulojen veron 5 prosenttiin.
Miten tuo yhtälö toimii? Kuluttaa eniten muiden rahaa mutta kerää sitä vähemmän?
Minä tykkä tuki. t. Ahmed ja 9 lastani
Äänestän sitä jolla on parhaat vaalitarjoilut 🌭
Minä äänestän sitä jolla on isoimmat kannut.
Äänestän sitä joka lupaa kaikkein pienimmät verot.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän sitä joka lupaa kaikkein pienimmät verot.
Onneksi niitä ei lupaa edes kokoomuslaiset
Vierailija kirjoitti:
Kulmunit!!!
Vaalilupaukset ja hallitusohjelman muodostaminen sopivat harvoin yhteen. Ei kannata uskoa kaikkea mitä vaalien alla luvataan. Tai ehkä ei kannata uskoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkä tuki. t. Ahmed ja 9 lastani
Ole hyvä. t. Suomen kansa
Äänestän sitä naista joka antaa minulle suihinoton ja waginaalisen yhdynnän. Pussit ovat nimittäin niin täynnä että pakko olisi päästä purkautumaan.
Vihervassaripuolueista löytyy sinulle ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Vaalilupaukset ja hallitusohjelman muodostaminen sopivat harvoin yhteen. Ei kannata uskoa kaikkea mitä vaalien alla luvataan. Tai ehkä ei kannata uskoa mitään.
Minä uskon suomalaisen sanaan
Demarit lupaa eniten. Ottavat mallia Espanjasta, joka vedätti EU- rahaa miljardeja
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Te olette se syy miksi asun nykyisin ulkomailla