Ketä muuta FACEBOOK ahdistaa?
Siis mulla on monta mielenkiintoista (tosi)kaveria siellä, jotka lähes päivittäin kommentoivat tekemisiään + toisten juttuja. Itse koen olevani yhteisössäni ihan tykätty jne., mutta en jostain syystä osaa kommentoida omaa elämään siellä.
Mullekin tapahtuu kaikkea kivaa, jota sit joskus ajan salliessa jaan työkavereideni kanssa (joo, suurin osa facekavereistani on työkavereita).En osaa ladata sinne mitään kuvia tms. (en viitsi...) Jotenkin en osaa toimia tuolla.
Mikä avuksi?
Kommentit (3)
Alkuun päivitin silloin tällöin jotain, pelasin pelejä yms. Nykyään ei enää jaksa. Statuspäivityksen väsääminen on ylivoimainen ponnistus - mieluummin kertoisi ihmisille kasvotusten kuulumisia. Jotenkin se miten moni niitä juttuja sitten lukisi on este. Suurin osa kavereidenkin jutuista on yhdentekevää, jopa ärsyttävää. Joukossa kyllä muutama mielenkiintoinen, jotka kertovat elämästään mielenkiintoisesti ja ilman turhaa suodatinta, mutta itse en osaa sille linjalle lähteä.
mäkin käyn päivittäin naamassa ja kaverit ovat todella aktiivisia päivittämään tekemisiään ja lataamaan kuvia milloin mistäkin tapahtumasta tai tilanteesta. Mä en koskaan laita (en osaa) mitään kuvia sinne. On toki profiilikuvia muutama, mutta perjheestäni en laita kuvia.
joskus harmittaa etten voi laittaa kuvia, mut toisaalta tuskin kukaan mun kuvia kaipaa siellä...
Minäkin olen fb:ssä mutta se on minusta tosi tylsä.
En halua ystäviksi ystävän ystävän tutun tuttuja jotka lukevat minun kirjotuksia. Siis toisinsanoen minä olen tosi tylsä ihminen varmaankin monen mielestä kun minä olen lopettanut ystävyyksiä siss facebookissa en normaalissa elämisesä. Vaikka joskus tuntuu, että fb on nykyään sitä normaalia elämää.