Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljät häät 16.6.

Vierailija
16.06.2011 |

Jopas oli budjetti yhdellä, 25 000 €!!! Ja löytyhän joukosta taas se tyyppi kuka ei tykännyt mistään!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Thaimaaseen"? Se on Thaimaahan...

Vierailija
2/12 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa että olin positiivisesti yllättynyt etät se tiukan näköinen muita vanhempi morsian ei ollutkaan kovin valittaja vaan sanoi kaikkien häistä jotain positiivista

nuo tunnelmapisteet varmaan kaikilla laskee siksikin, ettei tunneta häistä muita vieraita. Kyllähän häissä tunnelman tekee se seura suurimmaksi osaksi, hyvässä porukassa viihtyy vaikka aidanseipäässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä nämä suomalaishäät on aika vaatimattomia.

Vierailija
4/12 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden vieraiden kanssa, vaan olla möllöttävät epäkohteliaina omassa nurkassaan? Onko niiden käsketty olla erillään? Kyllä mä ainakin seurustelen juhlissa pöytäseurueeni kanssa, vaikka en tuntisikaan ennestään.

Vierailija
5/12 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harva ihminen osaa laittaa hiuksiaan juhlavasti, koska Suomessa on juhlia kuitenkin suhteellisen harvoin, varsinkin aikuisiällä. Hiuksia laitetaan lähinnä töihin, ja siellä on erilaiset vaatimukset kuin juhlissa.

Tuntuu siltä, että tuohon ohjelmaan ehkä valikoituukin helposti vähän vaatimattomampia häitä, koska eihän tuo palkinto houkuttele niitä pareja, joilla on matkoihin varaa omasta taskusta. Siitä kertoo esim. Thaimaan valinta matkakohteenakin. Ei vaatimattomissa häissä silti mitään vikaa ole, vaikka ne eivät ehkä television välityksellä tee niin ihmeellistä vaikutelmaa.

Vierailija
6/12 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kovin tarkka ja mulle käy kaikenlainen, mutta kertakäyttöastiat kaikissa juhlissa on ihan totaalinen turn off. Ja maitotölkki kahvipöydässä.

Ja oli sillä yhdellä aika surkea menu, kun oli pelkkää keittoa:-O

Kyllä mä sen ymmärrän, jos ei ole varaa. Sitten vaan juhlitaan pienimuotoisemmin.

Vierailija
7/12 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli vaihteeksi oikein miellyttäviä morsiamia yhtä lukuunottamatta ja osasivat jopa pukeutua toistensa häihin juhla-asuihin.

Vierailija
8/12 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vieraat ei tajua, että roikkuvat hiukset pilaa koko homman..?

Vierailija
9/12 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmetytti kyllä sen mervin "rokkihäät" ja sit soi pelkkä iskelmä..samoin sen tyyli on aika teini..neon värisiä hiuslisäkkeitä ym härpäkkeitä..ei ihan sovi tuon ikäiselle.

Paras pari voitti, mutta sitä en tajua miks ne lähti Thaimaaseen kun vaihtoehtona on koko maailma?! Kai thaimaaseen nyt ois varaa lähtee muutenkin..sekin morsian joka valitti kaikesta olis lähteny thaimaaseen..jos mä saisin valita, lähtisin sellaiseen paikkaan missä ei edes pippuri kasva ja koskaan ei olisi varaa lähteä!

Vierailija
10/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vaisulta pikku myyn rokkihäät.

Parhaat oli voittajan,ihana hääpari!

Vierailija
11/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilmahäissä kylmyyttä ja juhannushäissä tehdään numeroa kuumuudesta. Lihavilla ihmisillähän nyt on aina perse hiessä, että turha siitä on hääparia rangaista...

Vierailija
12/12 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tajusin että vaihdoin vikalla mainoskatkolla kanavaa ja jäi loppu näkemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi