Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sun mielestä normaalia, ettei 20 vuotias tyttö ole

Vierailija
24.06.2011 |

koskaan seurustellut? Ulkonäössä ei mitään vikaa, ihan perusnätti.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on varmasti jotain pahasti vialla, vähintäänkin on omituinen, kenties jotain vieläkin pahempaa, ja koko loppuelämä on ehdottomasti pilalla.

Vierailija
2/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä. Eli ihan normaalia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään ollut seurustellut ennenkuin täytin 21, nykyisen mieheni tapasin kun olin 22 ja ollaan pysytty yhdessä kohta 20 v.

Vierailija
4/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kaverini vasta pitkästi päälle 20-kymppisenä. Kaikki ollaan naimisissa sen ensimmäisen kanssa eli ollaan oltu todella tarkkoja siitä kenen kanssa kanssa seurustellaan.

Vierailija
5/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään ollut seurustellut ennenkuin täytin 21, nykyisen mieheni tapasin kun olin 22 ja ollaan pysytty yhdessä kohta 20 v.

Vierailija
6/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta normaalia on :)

Vierailija
7/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me erosimme 21 vuoden jälkeen. Omille lapsilleni aion sanoa, ettei koskaan, ei missään tilanteessa saa sitoutua alle kolmikymppisenä....

Vierailija
8/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kaverini vasta pitkästi päälle 20-kymppisenä.

Yli 200-vuotiaiden seurustelusta en ole ennenn kuullutkaan. Kunnioitettavaa! :)

Vierailija
9/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me erosimme 21 vuoden jälkeen. Omille lapsilleni aion sanoa, ettei koskaan, ei missään tilanteessa saa sitoutua alle kolmikymppisenä....

Vierailija
10/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kaverini vasta pitkästi päälle 20-kymppisenä.

Yli 200-vuotiaiden seurustelusta en ole ennenn kuullutkaan. Kunnioitettavaa! :)

On positiivinen elämänasenne ja hyvät geenit :)

Vierailija
11/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa on

Vierailija
12/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomus siitä, että lapset haluavat samaa kuin vanhempansa ja automaattisesti toistavat samat virheet. Lasten tulee antaa tehdä omat valintansa ja virheensä.

Vierailija
13/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiasiassa sitä aio lapsilleni sanoa. Tarkoitukseni oli vitsinomaisesti ilmaista, että nuori ihminen muuttuu elämän varrella. Lopullinen identiteetti ja itsenäistyminen löytyy vasta kolmikymppisenä. Vasta sen jälkeen tiedät, millainen oikeasti olet. Siksi harva nuorena solmittu avioliitto kestää. Tai kestäähän se, jos kumpikin muuttuu samoihin suuntiin ja jos kumpikin hyväksyy toisen muuttumisen.

Uskomus siitä, että lapset haluavat samaa kuin vanhempansa ja automaattisesti toistavat samat virheet. Lasten tulee antaa tehdä omat valintansa ja virheensä.

Vierailija
14/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään seurustellut vaikka tarjokkaita oli yllin kyllin, eipä ollut miehenikään seurustellut ennen kuin vasta yliopistolla jne. Miksi pitäisi?

Vierailija
15/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumppani kävelee vastaan kun vähiten odottaa.

Vierailija
16/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kuin Aasiassa, jossa nuorille pitää löytää puoliso heti 20-kymmppisenä viimeistään. En ymmärrä tätä yhdenmukaistamisen paniikkia. Eikös täällä pitäisi saada elää ja olla vapaasti kuten haluaa.

Vierailija
18/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 21-vuotias ja olen seurustellu 2 kertaa vakavammin, tämän tokan poikaystäväni kanssa olen edelleenkin :)

Mutta 2 parasta ystävääni jotka myös ovat 21-vuotiaita eivät ole koskaan seurustelleet. Toinen kylläkin seurusteli muutaman viikon lukiossa, mutta ei ollenkaan vakavissaan, joten vakavia suhteita ei ole ollut.

Vierailija
19/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tapasin mieheni, kun olin juuri 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Nyt ollaan oltu yhdessä 12 vuotta ja hyvin menee:). Jotain yhden illan juttuja tms. oli ollut tätä ennen, mutta mieheni oli oikeasti ensimmäinen poikaystäväni ja muutenkin ensimmäinen, jonka kanssa saattoi jakaa asioita ja luoda oikean suhteen.

Vierailija
20/30 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin, jos tyttö on opintoihinsa suuntautunut tai muuten aktiivinen harrastuksissa ym. Itse ainakin tuossa iässä pidin matkustelua, ulkomailla opiskelua ym. paljo tärkeämpänä kuin (pidempiaikaista) seurustelua. Ja ei sitä sopivaa miestäkään sattunut kohdalle, joitain lyhyitä juttuja oli kyllä, mutta ei varsinaista seurustelua. Ja siis tarjokaita kyllä oli, mutta halusin itse säilyttää vapauteni, kukaan ei niin "kolahtanut"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan