Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voimia

Vierailija
24.06.2011 |

Olen nyt läppärin kans vessassa lukkojen takana ja yritän saada jostain voimia tulla täältä pois lasten eteen. Juuri Selvisi että miehellä on toinen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että ainakin sinä haluat toimia lasten parhaaksi, vaikka miehesi onkin noin kamalan asian tehnyt.

Vierailija
2/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä pysyä järjissäsi lasten takia ja älä mustamaalaa isää heille siitä ei seuraa kuin huonoa. Paska mies ja tuuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa viime syyskuussa. Minä selvisin pahimman yli ottamalla avukseni kirjan Tolle: Läsnäolon voima.

Me erosimme. Pitkä on toipumisen tie, eikä voi antaa yksiselitteistä ohjetta, miten olen selvinnyt.

Vierailija
4/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin asiat tuntuvat paljon helpommilta. Jos jahkailet asian kanssa niin se on yhtä helvettiä.

Vierailija
5/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos rakastat miestäsi niin siitä voi selvitä jos on vain ollut yksi suhde ja ei halua erota eikä tostaa virhettään. Kukaanhan ei ole täydellinen, miehissä on aina vikaa.

Vierailija
6/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on aikaa yli 10 vuotta ja siihen se jäi. Mies antoi anteeksi ja olemme onnellisia. Sen hetkinen elämän tilanne oli vaikea, olimme eron partaalla.

Vierailija
7/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jutellu kahdelle lapsistamma (9v ja 11v) että äiti muuttaa pois. Itse en ollut vielä varmaa päätöstä ehtinyt tehdä, mutta onko minulla muuta mahdollisuutta enää?

Pelkään miten 17v vakavasti sairas tyttäremme tähän suhtautuu kun kuulee. Itse en ole puhunut lapsille mitään. Mies on hoitanut tiedottamisen.

Miehelle kuulemma lapset ovat elämässä tärkeintä.

Itse en tiedä nyt mistään mitään. Istun taas vessassa lukkojen takana, että jaksan laittaa pienemmät lapset nukkumaan

Vierailija
8/8 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse tehdä mitään päätöstä, sillä mies on jo päätöksensä tehnyt. Usko pois - mitä pikemmin pääset muuttaman pois, mitä pikemmin saat sen järjestykseen - sitä pikemmin alat selviytyä.

Paljon enkeleitä sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi