Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverini yrittää jatkuvasti iskeä miestäni.

Vierailija
24.06.2011 |

Olemme kaikki 40-45 vuotiaita, ja mieheni kanssa tapasimme työpaikalla jo monta vuotta sitten, meidän parisuhde kukoistaa ja työssä meistä tiedetään mutta emme sitä erikseen mainosta eli kohtelemme toisiamme kollegoina. Reilu vuosi sitten tiimiini liittyi nelikymppinen sinkkunainen, joka tietää että me olemme pariskunta mutta silti on jatkuvasti kinuamassa miestäni seuraksi milloin mihinkin konserttiin, autonäyttelyyn tai muuhun kissanristiäiseen. Aivan avoimesti minunkin kuulteni. Tai ihastelee mieheni naurua, vaatetusta tai milloin mitäkin ("voi että tuolla Pekalla on ihana nauru tms). Mies väittää että hakee vaan kaveria seuraksi ja että olen liian herkkä ja otan asian turhan vakavasti. Mutta en todellakaan koe oloani hyväksi, aivan kuin jotenkin joutuisin kilpailemaan että saisin pidettyä mieheni itselläni! Olen paljon nätimpi ja hoidetumpi kuin tämä työkaverini, ja mieheni sanoo ettei ole hänestä kiinnostunut ja rakastaa minua, mutta mistäs sitä ikinä tietää jos tilaisuuden antaa... Tämä nainen pukeutuu provosoivasti ja mm. isoja rintojaan vaatteiden avulla tyrkylle tuoden. Harmittaa, että joudun ikäänkuin puolustamaan paikkaani ja tämmoinen tunne on mulle vieras. Mielipiteitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nuorempi mutta muuten kuulostaa tutulta. Omassa tapauksessani mies kyllä

flitailee kanssani...

Vierailija
2/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta halutaan viedä mies ja jos tilanne jatkuu niin viedäänkin! Onko tulileikit ikinä palaneet jättämättä jälkeä???

Juuri tuo miten röyhkeä tuo uusi daalia on kertoo miten vakavissaan on. Minä rajaisin heti hänen kanssa keskustelut tasan yleisiin puheenaiheisiin eikä mitään kahdenkeskisiä lounaita. En myöskään kommentoisi mitenkään hänen huomioitaan miehestäni en edes ilmeelläni!

Miehelleni kertoisin vain miten loukkaavaa minusta tuo käytös on ja katsoisin häntä silmiin. Muuta en tekisi!

Onko nainen jokamiehen daalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitteletkö sytykkeitä työkaverisi miehen ympärillä?

Vierailija
4/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rajaisin heti hänen kanssa keskustelut tasan yleisiin puheenaiheisiin eikä mitään kahdenkeskisiä lounaita.

Alussa pääsi käymään niin, että tahdoin hänen pääsevän mukaan porukkaan ja siitä lähti se lounastelu, pikkasen ystävystyimmekin. No, sitten otin vähän takapakkia kun hän alkoi huokailemaan, kuinka tykkäisi tehdä juuri sitä hommaa mitä minä teen... ja kuinka ei ole niin kiinnostunut siitä mihin hänet palkattiin. Sitten tuosta hieman myöhemmin alkoi tuo mieheni piiritys.

Kuten sanot, niin onko tulileikit koskaan loppuneet savua jättämättä? Vaikka olisin kuinka varma miehestäni ja itsestänikin niin jos koko ajan vongutaan niin ehkä joskus se houkutus syntyy. Ei kiva ajatus.

Vierailija
5/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttailee muidenkin kanssa mutta minun kanssa eniten.

Heitteletkö sytykkeitä työkaverisi miehen ympärillä?

Vierailija
6/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luota siihen että todellakin olet paremman näköinen ja mukavampi puoliso kuin työkaverisi... Kyllähän niitä kaikenmaailman vonkaajia ja muita huomionkerjääjiä aina on, mutta nauti sinä omasta elämästäsi ja miehestäsi :) Voithan korostaa parisuhdettanne naisen edessä aina kuin tilaisuus tulee, pussata miestä ja osoittaa huomiota. Tuskinpa mies sitä pahakseen pistää ;)

Vierailija
7/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huolitelluin etkä edes mukavin ihminen puolisosi elämässä. Niin että jossain vaiheessa täytyy vain oppia luottamaan siihen, että toinen oikeasti on sitoutunut sinuun.

Mutta en kyllä suoraan sanottuna osaa kuvitella tilannetta, missä pariskunnan kanssa tekemisissä olevana ehdottelisin nimenomaan miehelle jotain kahdenkeskistä tekemistä.

Vierailija
8/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteekö se miehesi tämän työkaverin kanssa joka paikkaan?? Se on minusta ongelma, eikä työkaverin käytös. Kyllä sun mies varmasti tajuaa mistä on kyse.

Vierailija
9/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies lähde minnekään, ei siitä ole kyse. Vaan nimenomaan tämä on hänestäkin kiusallista, tosin hän sivuuttaa koko jutun enempi kädenhuitaisulla, kun taas minä märehdin näitä ehdotteluita paljon perusteellisemmin (koska koen ne loukkaavina itseäni kohtaan, vähän niinkuin yllättäisin jonkun penkomasta käsilaukkuani tms yksityisreviirille astumista). Kuten joku totesikin, tämmoisen tilanteen kuvitteleminenkin on vaikeaa enkä itsekään ikinä olisi voinut uskoa että tämmoisia naisia tosiaan oikeasti on.

Joskus käymme tämän naisen kanssa lounaalla (siis minä ja hän) ja hän aina kyselee miten meillä menee. No tietysti sanon että tosi hyvin, ja toisaalta tosi hyvin meneekin mutta nämä ristiriidat saa meille aikaan riitoja, että sekin ottaa päähän koska hän siten tavallaan tosiaan onnistuu astumaan meidän väliin (vaikka en sitä kyllä hänelle koskaan paljastaisikaan!).

Vierailija
10/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sulla sitten ole mitään hätää, ei kannata riidellä aiheesta miehen kanssa koska eihän se hänen vikansa ole. Nainen nyt vaan kuvittelee itsestään liikoja, mitähän se sanoisi, jos suoraan sanoisit, että olet huomannut hänen kiinnostuneen miehestäsi, mutta miestä ei valitettavasti kiinnosta..yleensä tuollaiset tajuaa vasta suoran puheen.

Vierailija
11/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sopineet ettei työpaikalla tunteilla, koska olemme isossa asiantuntijaorganisaatiossa ja haluamme molemmat olla ammattitaitoisia ja vakavasti otettavia työpaikallamme ja se että satumme olemaan myös pariskunta ei näyttele roolia. Joten mikään naisen edessä pussailu ei tule kyseeseen... valitettavasti...

Vierailija
12/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Voithan korostaa parisuhdettanne naisen edessä aina kuin tilaisuus tulee, pussata miestä ja osoittaa huomiota. Tuskinpa mies sitä pahakseen pistää ;)

..jos pitäis alkaa työpaikalla yhtäkkiä osoittamaan "tämä mies on minun rakkaani" -pussailemalla jne. Sellainen on todella noloa käytöstä pariskunnalta työyhteisön keskellä.

Oma vikasi että olet alunperin vampannut työkaverisi ja saat nyt kärvistellä siinä pelossa että joku muukin voi työympäristössä olla viehättynyt sun miehestä. Sä et voi miestä omistaa, joten anna sen tehdä mitä parhaaksi näkee ja naisen yrittää. Jos sä yrität pitää liian näkyvästi miehestä kiinni niin se ahdistaa ja hävettää miestä työpaikalla ja ajat miehen varmemmin pois.

Vierailija
13/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sulla sitten ole mitään hätää, ei kannata riidellä aiheesta miehen kanssa koska eihän se hänen vikansa ole. Nainen nyt vaan kuvittelee itsestään liikoja, mitähän se sanoisi, jos suoraan sanoisit, että olet huomannut hänen kiinnostuneen miehestäsi, mutta miestä ei valitettavasti kiinnosta..yleensä tuollaiset tajuaa vasta suoran puheen.

Sinulla on hyvä pointti, eihän tämä tosiaan miehen vika ole. Olen hieman ollut taipuvainen näkemään tämän niin että koska hän EI ole suoraan sanonut naiselle että lopettaisi pyytämästä, niin syy on vähän hänenkin. Toisaalta tiedänhän minä, ettei hän ole sellainen ihminen että sanoisi noin kenellekään.

Olen sanonut miehelleni, että tekisi mieli sanoa kollegalle että pitää näppinsä irti, mutta mies on kieltänyt sillä hänen mielestään tekisin vain itsestäni naurettavan koska tässä nyt ei ole kuulemma mistään sellaisesta edes kyse kuin iskemisestä. No, kyllä minun mielestään vaan on.

Vierailija
14/14 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikasi että olet alunperin vampannut työkaverisi

Ai tosiaanko? Että ihan vamppasin! Sattumalta kylläkin se oli mies joka vamppasi minut, eroni jälkeen alkoi piirittämään ja vastustelin ensin pitkään. Mutta onneksi sitten suostuin treffeille koska hän on aivan mahtava elämänkumppani.