Ällöttävin einesruoka, mitä et pystyisi syömään lähes mistään hinnasta?
Kommentit (49)
verilettuja tai maksalaatikkoa, syöttekö niitä itse valmistettuina? Vaiko eikö laisinkaan?
Itseltäni syömättä jää yleensä majoneesipohjaiset peruna-, italian-, punajuuri- yms. "salaatit".
Mutta maksalaatikkoa tehdää itse. Ja siis meillä tehdään kyllä kaikki itse. Se mitä ei osata, niin opetellaan tai ollaan syömättä :)
En syö mitään kanasta valmistettuja eineksiä, esim. broileripyöryköitä tai nugetteja. Olen ollut nuorena atrialla töissä ja nähnyt kuinka sinne taikinaan jauhetaan kaikki kanan silmistä ja heltoista lähtien, eikä lainkaan sitä oikeaa, hyvää lihaa.
En söisi vaikka olisi kuinka hyvä dippikastike.
Myöskään en söisi liha-perunalaatikkoa.
ITse tehtynä syötävää. Samoin töissä, vaikka onkin suurkeittiössä valmistettu. Ei kuitenkaan eines tuote.
Niitä läppä pizzojakaan ei meillä syödä. Ovat ihme kumma kuulemma Suomen yleisin eines!
Ei mitään väliä, mitä niissä on täytteinä, ne ovat aivan käsittämätöntä moskaa. Leipäkin vetistä mössöä. Puistatus.
Kaikki einesruoat meinaa sulaa nykyään huonosti, kun oon raskaana ja ruoansulatus muutenkin hidastunut... Maistuu puulle ja koostumus on yleensä surkea. Kyllä se omatekoista ja tuoretta täytyy olla, en pysty syömään moneen kertaan kuumennettuja, koostumuksensa menettäneitä ruokia.
pinaattikeittoa, pakastepizzaa, verilettuja, filekalapuikkoja-muita eineksiä ei pysty
mikroateriat, varsinkin joku " perunamuusia ja pihviä" hyi, semmosta harmaata limaista mössöä.
muutenkaan maksalaatikkoa eli..
Muita ruokia;
Lihapullat ja -pihvit, en tiedä johtuuko se mausteista vai mistä, mutta nuo ovat pahoja. Ja monia merkkejä on tullut syötyä.
Ja minkäköhän merkkisiä ne lohikalapuikot oli, hyi helvetti. Jäi kyllä lautaselle niin lapsilta (jotka yleensä rakastavat lohta) ja minulta. Koiralle kyllä kelpasi ;)
En muista merkkiä (olisko ollut Pirkan?) pinaattiletut, juu ei tuu enää toista kertaa meidän huusholliin.
Kananugetit, paitsi yksi merkki (jota en nyt just muista).
Veriletut (olkoot sitten itse tehtyjä tai eineksiä TUPLAÄLLÖTYS!!!!).
Lihaperunasoselaatikko, itse tehty on hyvää.
Ensimmäisenä tulee mieleen
-Nötkötti
-Pinaattikeitto
-Verilätyt
-Alatoopi eli syltty eli lihahyytelö
-Pyttipannu (pakaste)
Enpä ole vielä löytänyt sellaista merkkiä, jossa ei olisi niin helkkarin paljon SIPULIA!
mielestäni kamalan makuista.
Ja maksalaatikoista muut kuin Saarioisten.
Lasketaanko oranssi, valmiiksi marinoitu liha (kana, possu jne) einesruuaksi?
Hyviä ei olekaan. Kotiruokaa ehtii pienellä suunnittelulla tehdä kolmelle lapselle, vaikka töissä käynkin.
sekä kaikki kinkkupitoiset einekset
Eli hytky eli lihahyytelö!!!Järkyttävää!!!