G:Sinä, jotka et ole koskaan ollut naimisissa?
Kommentit (32)
ja kaksi lasta, ilman avioliittoaikeita tai edes yhteiseloa lasten isän kanssa.
Miksi? No, en tajua edelleenkään (nuorempi lapsi on 10v) MIKSI pitäisi olla naimisissa. Hääjutut kaikkinensa saavat aikaan lähinnä joko syvän myötähäpeän tai huvittuneisuuden tunteen :D
Toisaalta tiedän varsin hyvin, ettei tämä elämäntapa sovi läheskään edes jokatoiselle yrittäjälle.
ja mua on kosittu kahdesti (sama mies) enkä vastannut myöntävästi koska hän ei ollut minulle koskaan se oikea.
En ole koskaan tuntenut tarvetta mennä naimisiin, avioliitto ei merkitse minulle henk.koht. mitään, enkä tunne tarvisevani sitä mihinkään. Olen 32.
45 ja edelleen odotan sitä oikeaa..
Niin mäkin, 42v.
Kerran olen ollut kihloissa, mutta lähdin suhteesta, kun juominen tuntui olevan miehelle avokkia tärkeämpää. Nykyinen avomies ei ole kosinut ja tuskin kosiikaan, pikemminkin suunnittelee eroa.
sitten ole ajatelleet lesken asumissuojaa ja oikeutta pitää irtaimisto jakamattomana +leskeneläkettä, te jotka ette ole edes halunneet?
t.7
sitten ole ajatelleet lesken asumissuojaa ja oikeutta pitää irtaimisto jakamattomana +leskeneläkettä, te jotka ette ole edes halunneet?
t.7
ei ole jakamista, kämppä on mun.
Ja lapsethan perii isänsä, ei siinä mua tarvita välissä.
N43
ei kiinnosta naimisiinmeno, haluan olla taloudellisesti sitoutumaton.
En koe avioliitosta olevan mitään 'hyötyä'
Rakastaa voi ilman papin aamentakin.
45 ja edelleen odotan sitä oikeaa..
olen 42v (saman miehen kanssa 25v)
Valitse avoliiton huolimatta sen laillisista puutteista - tosin avoliittolain muuttumisen myötä (olen eronnut) valitsen tulevaisuudessa ehkä toisin.
Kihloissa oltu puoltoista vuotta mut suoraan sanottuna meillä ei oo varaa mennä naimisiin, haluan kauniit ja ikimuistoiset häät ja koen olevani liian nuori mennäkseni naimisiin :D
Avoliitossa elänyt 10 vuotta. En haikaile avioon, en halua häitä, en ole tippaakaan romanttinen, en usko jumalaan, eli naimisiinmeno nyt vain tuntuu turhanpäiväiseltä jutulta.