Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Sinä, jotka et ole koskaan ollut naimisissa?

Vierailija
23.06.2011 |

Miksi et ole ollut ja ikäsi nyt?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa oltu puoltoista vuotta mut suoraan sanottuna meillä ei oo varaa mennä naimisiin, haluan kauniit ja ikimuistoiset häät ja koen olevani liian nuori mennäkseni naimisiin :D

olevasi liian nuori lasten tekoon:D

Vierailija
2/32 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua naimisiin. En tarvitse mieheni rahoja, ja minulla oma omaisuus. Lapset ovat minun nimelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe mitään kiirettä mennä naimisiin, ja olemme olleet yhdessä vasta lyhyen aikaa, pari vuotta. Minullakin painaa vaakakupissa se, että Suomessa ei vieläkään ole sukupuolineutraalia avioliittoa. Miten voisin täysillä iloita omasta onnestani, kun tiedän, että parhaille ystävilleni ei samaa mahdollisuutta suoda?

Vierailija
4/32 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan sopivaa siipaa ennenkuin nyt 2v sitten. Koska olemme olleet yhdessa vasta pari vuotta, niin katsotaan sitten muutaman vuoden paasta josko kumpaakin huvittaa silloin menna naimisiin :).

Vierailija
5/32 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ole kenenkään kummi. Olen seurallinen mutta silti hiukan erakko.

Vierailija
6/32 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..näin kuuden vuoden kihloissaolon jälkeen, mutta homma kaatuu siihen, kun mies haluaisi valtavat "prinsessahäät" ja minulle riittäisi ihan vain pienetkin kemut perhepiirissä..

Vierailija
7/32 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5vuotta yhdessä,ensivuonna naimisiin!

Vierailija
8/32 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole vielä ehtinyt :) Mutta vakaa aikomus olisi mennä naimisiin piakkoin, n. 2 vuoden sisään, varsinkin nyt kun lapsi tulossa :)

Vierailija
9/32 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut sellaisessa suhteessa jota olisin ajatellut sitoutuneena. Yksinäinen susi (naissusi).

Lisäksi en pidä avioliitosta perinteisenä ja syrjivänä instituutiona, sen voisi lopettaa.

Tosin nyt olen ollut kaksi vuotta sellaisessa parisuhteessa johon haluan jäädä, ja yhtäkkiä se naimisiinmenokin alkaa tuntu jotenkin ihanalta meidän väliseltä eikä enää ollenkaan niin poliittiselta kysymkseltä.

Vierailija
10/32 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme halua edes asua yhdessä, vaikka yksissä ollaankin jo kahdeksan vuotta oltu:)

Vierailija
11/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v.

Vierailija
12/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oli pitkä avoliitto takana, mutta mies olikin kuin yksi lapsistani. En voinut mennä naimisiin lapsen kanssa.

Sen jälkeen ei ole löytynyt ketään johtuen varmaan siitä, ettei ole edes tilaisuuksia ollut.

Vierailija
13/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta, kaksi lasta. Meidän on ihan hyvä olla yhdessö ilman naimisiinmenoakin.

Vierailija
14/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen kihloihin asti päässyt, mutta vihille ei sitten ole viety.

Nyt kylläkin olisi yksi halukas, mutta mä en taida haluta. En taida haluta sittenkään sitoa itseäni köyhään ja pihiin mieheen, joka ei jakaisi edes asumiskustannuksia. Voi tietysti olla, että menen joku päivä, jos hän ehtii saada perinnön. Mutta voi olla, että vanhempansa elävät pidempään..

Ikää 40v.

Vierailija
15/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ei sovi minulle. En halua jakaa yhtään mitään. Nyt on mies ja 3 lasta, mutta se on perhe eikä juridinen yksikkö.

Minusta muut saavat mennä naímisiin, jos tahtovat. Ikinä en ole häistä haaveillut.

Vierailija
16/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä koskaan haaveillut häistä tai erityisesti halunnut naimisiin. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.

Vierailija
17/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kosittu

Vierailija
18/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsennussija :)

Vierailija
19/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun avioliitto suodaan myös mies-ja naispareille. Jos saadaan yhteisiä lapsia, niin harkitaan avioliittoa.

Miksi te muut olette menneet naimisiin?

Vierailija
20/32 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin ennen kuin samaa sukupuolta olevilla on mahdollisuus avioitua kuten heteroiden :)

9

kun avioliitto suodaan myös mies-ja naispareille. Jos saadaan yhteisiä lapsia, niin harkitaan avioliittoa. Miksi te muut olette menneet naimisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi