Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin h&m mekossa???

Vierailija
23.06.2011 |

mitä sanotte???

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla mekolla,jos itse tykkäät!!!

Pamela Anderson meni valkoisissa bikineissä!!

Onnea naimisiinmenon johdosta ja tulevasta vauvasta!

Vierailija
22/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mennä vaikka alasti, jos pappi / virkamies suostuu vihkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli oikeasti mauton!

Vierailija
24/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääasia, että itse viihdyt siinä. Itse laittaisin tuonne alle jonkinlaisen alushameen. En nyt tarkoita mitään vannealushametta, mutta sellaisen ehkä vähän kohottavan (tyllihameen tai vastaavan). Kangas näyttää vähän läpinäkyvältä, niin ihan senkin takia.

Ja tuotahan saa asustettua vaikka millä. Koruilla, huivilla, vyöllä jne.

Vierailija
25/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän "suttuinen" kampaus ja muutama kukka hiuksiin... Mukavaa vaihtelua pönötysmekkojen rinnalle.

Vierailija
26/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Moni morsian näyttää yhtä kömpelöltä ja epämukavalta häämekoissaan, kuin teinit vanhojentanssi puvuissaan. Tärkeintä on siis että itse tunnet olosi mukavaksi ja kauniiksi. Voisin itse myös kuvitella meneväni samanlaisessa mekossa naimisiin jos joskus tulee ajankohtaiseksi. :)

Vierailija
27/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei vihkiminen ole jossain rannalla kuten Yyterissä - siinä tapauksessa toi vois olla nappivalinta. Mutta ei kirkkoon.

Vierailija
28/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihillemeno on elämän tärkeitä päiviä (ainakin yleensä). Menet vihille juuri sellaisessa mekossa/juhlapuvussa, missä itse viihdyt ja missä näet itsesi sellaisena morsiamena kuin haluat olla.

Viis muiden mielipiteistä.

Tuo mekko on ihan kaunis kesähäihin.

Vierailija
29/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyessä vaaleenpunasessa mekossa, että antaa palaa vaan!!

Vierailija
30/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannalle. Sotkunuttura, luonnollinen meikki ja paljaat varpaat...

Vierailija
31/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisten housujen seurana, menimme miehen kanssa kirkkoon ratikalla. Vihkiminen kirkossa oli ihana, vaikkemme uskonnollisia olkaan, silti mammat itkivät vuolaasti ja kaikki olivat onnellisia.

Ei se muodista ole kiinni, olkaa vaan rohkeasti omia itsejänne!

Paljon onnea ja halauksia morsiamelle!

Vierailija
32/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on se sama mekko valkoinen mekko, minkä näin viimeksi henkkamaukalla, niin hell yeah! Kiinnitin huomiota yhteen aivan ihanaan mekkoon ja ajattelin itsekseni, että jos olisin menossa naimisiin, menisin siinä mekossa!!! Ja mulla on yleensä aika vaativa maku sentääs.

Vierailija
33/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin tuon ap:n linkin... no ei tuo kyllä kauhean juhlava ole mutta morsian päättää itse mitä pukee häissään päälleen. Käypä kuitenkin katsomassa ihan liikkeessä asti niitä mekkoja, H&Mllä oli ainakin pari viikkoa sitten aivan ihana lyhyehkö mekko joka sopisi vaikka omiin häihin!

Vierailija
34/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisten housujen seurana, menimme miehen kanssa kirkkoon ratikalla. Vihkiminen kirkossa oli ihana, vaikkemme uskonnollisia olkaan, silti mammat itkivät vuolaasti ja kaikki olivat onnellisia. Ei se muodista ole kiinni, olkaa vaan rohkeasti omia itsejänne! Paljon onnea ja halauksia morsiamelle!

Vierailija
35/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ratikalla. Oli aika hieno tunnelma kun istuimme sylikkäin ja kanssamatkustajat tajusivat että olemme morsiuspari, ottivat kuvia ja onnittelivat.

Meille pääasia oli mennä naimisiin, ei juhlia häitä. :)

Vierailija
36/37 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ratikalla. Oli aika hieno tunnelma kun istuimme sylikkäin ja kanssamatkustajat tajusivat että olemme morsiuspari, ottivat kuvia ja onnittelivat.

Meille pääasia oli mennä naimisiin, ei juhlia häitä. :)

Ja 40:llä vois olla peiliin katsomisen paikka, mutta se lienee liikaa vaadittu.

Kaikkea hyvää sporamimmille ja puolisolleen! : )

Vierailija
37/37 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ratikalla. Oli aika hieno tunnelma kun istuimme sylikkäin ja kanssamatkustajat tajusivat että olemme morsiuspari, ottivat kuvia ja onnittelivat. Meille pääasia oli mennä naimisiin, ei juhlia häitä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan