Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka päkitätte selvinpäin siellä kotona,

Vierailija
23.06.2011 |

onko tylsää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ei tee oloani mukavaksi ja vauhdikkaaksi, vaan tulen agressiiviseksi ja haastan riitaa. Ei sovi mulle sitten lainkaan. Olen paljon hauskempaa seuraa selvinpäin.

Vierailija
2/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toi päkittäminen on,mut joo selvinpäin ollaan ja ihan normaali olotila meillä.Et ei sen tylsempää ku yleensäkkään.Se on huono,jos selvinpäin on tylsää,sillon voi olla pienoinen ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tylsää?

mies tulee kohta, vauva just nukahti niin varmaan pelataan tietsikoilla jotain kivaa!

Vierailija
4/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle hauskuus ei tule siitä' alkoholista ;)

Vierailija
5/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole tylsää. On omat ja sisarusten lapset. Juhannus siivot on tehty ja grilliherkut on kaupasta haettu. Nyt suunnittelemme lasten kanssa peli-iltaa ja huomenna saadaan mennä tekemään jokainen omaa saunavihtaa!! Tylsyys on mielestäni osittain asenteesta kiinni. Tokihan se on tylsää jos jää sateella sohvalle makaamaan ;)

Vierailija
6/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellutkin tätä, että jotkut ilmeisesti ovat niin tyhjiä, että sitä sisältöä pitää hakemalla hakea eri paikoista. Itselläni on mieli täynnä ajatuksia ja tylsää hetkeä ei ole ollut. Tylsyys ei ole paikkariippuvaista.

Vierailija
7/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaostoksilla olimme taaperon kanssa, mies on töissä koko juhannuksen. ostin itselleni kaksi olutta. tänään juon yhden ja huomenna toisen. ei ole tylsää.

Vierailija
8/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tylsää?

Nyt ollaan lasten kanssa.Niitä dokausjuhannuksia oli ihan riittämiin.

Ja lapset kasvaa..ehtiihän sitä sitten.. ;)

Vierailija
9/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos kysymästä kuitenkin

Vierailija
10/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hakemassa lasta kaveriltaan ja sitten laitetaan jotain hyvää syötävää.

Saunankin napsautin päälle. Voidaan ottaa saunaolut tai viinilasillinen, muttei enempää lapsen kanssa, eikä muutenkaan harrasteta humalaa.

Turvallista ja onnellista perhe-elämää.

Vierailija
11/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksi viel töihin ja sitte sihahtaa!

Vierailija
12/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellutkin tätä, että jotkut ilmeisesti ovat niin tyhjiä, että sitä sisältöä pitää hakemalla hakea eri paikoista. Itselläni on mieli täynnä ajatuksia ja tylsää hetkeä ei ole ollut. Tylsyys ei ole paikkariippuvaista.

On myös sen lajin ihmisiä, jotka pelkäävät yksinäisyyttä, koska kuulevat silloin ajatuksensa.

Vierailija
13/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tekemistä ja ajattelemista niin paljon, ettei kaikkea ennätä edes saada aikaiseksi.

Vierailija
14/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse alkoholia pitääkseni hauskaa. Ilman sitäkin pärjää oikein hyvin.

Vierailija
15/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aikani hyvin kulumaan koneella pelaillen yms.

Vierailija
16/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielekästä tekemistä kotona. Mies on laittamassa lapsia nukkumaan, minkä jälkeen tehdään drinkkejä ja mies korjaa mun dildon :))

Vierailija
17/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin asun ulkomailla, jossa juhannusta ei vietetä. Toisekseen olen lopettanut kokonaan alkon käytön. Ei se elämästä ainakaan tylsempää tee :)

Vierailija
18/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on kaveri yökylässä ja en oikein osaa sitten touhuta mitään.

En kai mä muuten tällä palstalla olisi:D

Vierailija
19/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme systeemi et aina pitäis olla jokasesta tekosyystä vetämäs viinaa. Jotain pakkojuhlintaa tämäki, koskaan en ole pitänyt juhannusta minään juhlapäivänä. Enkä vappua.. Mulle merkkaa paljon enemmän vaikka rippijuhlat, häät, ristiäiset tai valmistujaisjuhlat. Eikä niissäkään tarvi alkoholia että olis kivaa, vain erittäin tylsät ihmiset tarvii alkoholia hauskuuteen.

Vierailija
20/25 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukassakin minulla on hauskaa, vaikken ottaisi sitä ainoatakaan siideriä.

Nyt teen leivonnaisia huomista varten ja lähden lasten kanssa mökille satoi tai paistoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi