Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen mäkkärissä, eikö noille voi antaa porttikieltoa?

Vierailija
23.06.2011 |

Jösses, kun oli lihava nainen äsken mäkkärissä. Ja vielä 3 hamburilaisateriaa pöydällään mässäsi kuin viimeistä päivää! Siis kuka on oikeasti vastuussa tästä kaikesta? Noihin mäkkäreihin ym. roskaruokaloihin pitäisi asettaa painoraja ja antaa lihaville porttikielto, kunnes BMI on siedettävällä tasolla. Itse käyn ko. roskaruokalassa max kerran viikossa ja nytkin vain jäätelöä syömässä. Alkoi kyllä niin oksettaa tuo vastuuttomuus. Tämänkö takia maksan veroja, että saamme hoita ylipainosta aiheutuvia elintasosairauksia???

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä niitä tarvitaan?

Vierailija
2/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen kuolee aiemmin, eikä ole rasittamassa jotain vanhustenhoidon kotipalveluverkostoa, kuten sinä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sanomaisillani, että kerran vuodessa, en viikossa -TODELLAKAAN! :D

-Ap

Vierailija
4/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

porttikielto av:lle jollei sulla ole muuta asiaa.

Vierailija
5/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, kun oli lihava nainen äsken mäkkärissä. Ja vielä 3 hamburilaisateriaa pöydällään mässäsi kuin viimeistä päivää! Siis kuka on oikeasti vastuussa tästä kaikesta? Noihin mäkkäreihin ym. roskaruokaloihin pitäisi asettaa painoraja ja antaa lihaville porttikielto, kunnes BMI on siedettävällä tasolla. Itse käyn ko. roskaruokalassa max kerran viikossa ja nytkin vain jäätelöä syömässä. Alkoi kyllä niin oksettaa tuo vastuuttomuus. Tämänkö takia maksan veroja, että saamme hoita ylipainosta aiheutuvia elintasosairauksia???

ovat elintasosairauksia tai itseaiheutettuja jossain määrin, hampaiden reikiintyminen, sydän- ja verisuonitaudit, urheiluvammat, listaa voisi jatkaa lähes loputtomiin. Mihin vedät rajan? Mäkkärissä käyviin ylipainoisiin?

t. bmi 20

Vierailija
6/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti minkälai poliisivaltio tästä tulisi,jos määrättäisiin kuka saa tehdä ja mitä!

Vierailija
7/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki roskaruokapaikat ja muut lihottamot pitäisi saada valtion monopolille, kuten Alko.

Sitten nämä toimipisteet voisivat tehdä niin, että samaan aikaan kun myisivät lihottavia tuotteitaan, myös saarnaisivat kaksinaamaisesti niitten epäterveellisyydestä.

Muut eivät saisi myydä roskaruokaa ollenkaan. Yksi hampurilainen tollalailla maksaisi ainakin 30 euroa. Jos joku muu kuin valtio myisi sellaisia, joutuisi oikeuteen. Vastaava myyntipaikka kuin Alko, voisi olla nimeltään vaikka

Rosru.

Vierailija
8/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistu. Kyllä se halu muuttua täytyy tulla ihmiseltä itsestään. Sääntöjä ei siihen auta, sitten menevät kotiin syömään. Mikä ero siinä on? Toki pitäisi saada lihavat ihmiset tajuamaan ja haluamaan laihtua mutta lähtökohta täytyy olla muualla kuin jossain porttikiellossa ravintolaan. Oikeesti.

Vierailija
9/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on terveydellesi paljon vaarallisempaa kuin hampparit tädille.

Ja minäkin maksan siitä että sairastat.

Vierailija
10/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistu. Kyllä se halu muuttua täytyy tulla ihmiseltä itsestään. Sääntöjä ei siihen auta, sitten menevät kotiin syömään. Mikä ero siinä on? Toki pitäisi saada lihavat ihmiset tajuamaan ja haluamaan laihtua mutta lähtökohta täytyy olla muualla kuin jossain porttikiellossa ravintolaan. Oikeesti.

Mutta kun eivät kaikki ihmiset ole sellaisia, että muutos lähtisi heistä itsestään. Yksilöllä on tietysti vastuu, mutta yhteiskunnan tehtäväksi on järjestää puitteet sellaisiksi, että muutos on pakko tapahtua. Mielestäni lihavat ihmiset tulisi pakkohoitaa suljetulla osastolla ja vapaaksi päästyään olisivat taas hoikkia ja kauniita.

Vierailija
11/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe käy mäkkärissä tai vastaavassa paikassa 1-2 kertaa vuodessa. Lapset syövät hampurilaisaterian ja me aikuiset yleensä Fiestasalaatin.

Olen lihava ihan muista syistä kuin pikaruokaloiden. Mutta huono tapa tuo hampurilaisten syöminen tietysti on. Minun puolestani voidaan lopettaa kokonaan tuollaiset paikat, mutta ei siinä kyllä lihavuutta hoideta.

Oma lihavuuteni on alkanut hiljalleen ja pahentunut raskauksien jälkeen. Syön liian suuria annoskokoja ja napsin esim. suolapähkinöitä pari kertaa viikossa. Harrastan liikuntaa vain kausiluontoisesti. Sairastan myös kilpirauhasen vajaatoimintaa, enkä ole saanut lääkitystä kohdalleen.

Lihavuuteni syy on huono itsekuri. Siihen tarvitsisin jotakin terapiaa tai kannustinta. Koska kaikki kolesteroliarvot, sokeriarvot, verenpaineet yms ovat mallillaan, ei lääkärit suostu minua auttamaan. Niinpä siis itse taistelen kilojeni kanssa ja yritän jostain kehittää olematonta selkärankaa. Mutta pikaruokaloita sulkemalla ei ainakaan minun lihavuuttani hoideta.

Vierailija
12/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin todella laihan, ihan anorektisen naisen (tai tytön, en osaa sanoa) Mäkkärissä joka joi vaan kahvia, vaikka muut hänen seurueestaan söivät jotkut ateriat.

Oli muuten ihan kamalaa katsella.

Eikö noin alipainoisille voisi myös saada jotakin pakkojuttuja? Että olisi pakko syödäkin, jos tulee johonkin mäkkäreihin ja yleensäkin ihmisten ilmoille? Häh?

Vierailija
13/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psyykkeeseen liittyviä olotiloja molemmat. Yhteinen tekijä se, että normaalipainossa pysyminen/normaalipainoon pääseminen äärimmäisen vaikeaa.

Tiesitkö, että vain 5 % suuren määrän laihduttaineista pystyvät lopulta pitämään tavoitepainonsa? Elimistö pyrkii myös aina pääsemään takaisin maksimipainoonsa jostain syystä (näin asiasta dokumentin vähän aikaa sitten). Lihava ei pysty lopettamaan syömistä kuin seinään samalla tavalla kuin alkoholisti pystyy lopettamaan alkoholinjuomisen, sen takia tuo painon kanssa kamppailu onkin todellista hammasten kiristelyä ja loppuelämän vaativaa syömisten kontrollointia. Ei aivan helppoa.

Vierailija
14/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on vastuussa?!!! Jonkun taytyy pysayttaa minut, jos pyrin Makkariin syomaan.

Vierailija
15/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elintasoporsaille..

Mikä "hamburilainen"?

Vierailija
16/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psyykkeeseen liittyviä olotiloja molemmat. Yhteinen tekijä se, että normaalipainossa pysyminen/normaalipainoon pääseminen äärimmäisen vaikeaa.

Tiesitkö, että vain 5 % suuren määrän laihduttaineista pystyvät lopulta pitämään tavoitepainonsa? Elimistö pyrkii myös aina pääsemään takaisin maksimipainoonsa jostain syystä (näin asiasta dokumentin vähän aikaa sitten). Lihava ei pysty lopettamaan syömistä kuin seinään samalla tavalla kuin alkoholisti pystyy lopettamaan alkoholinjuomisen, sen takia tuo painon kanssa kamppailu onkin todellista hammasten kiristelyä ja loppuelämän vaativaa syömisten kontrollointia. Ei aivan helppoa.

"Lihava ei pysty lopettamaan syömistä kuin seinään samalla tavalla kuin alkoholisti pystyy lopettamaan alkoholinjuomisen"

Totanoin, pystyykö sun mielestä alkoholisti lopettamaan alkoholin juomisen kuin seinään?

Jos pystyy, niin miksiköhän sitten alkoholisteja yleensäkin on? :0

Vierailija
17/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Anna toisten syödä niin kuin haluaa.Sekin voi olla mahdollista että kyseinen nainen halusi nyt jussin kunniaksi vaikka syödä siellä mäkissä useamman aterian vaikkei muuten siellä käviskään.Anna toisen nauttia siitä mistä haluaa eipä ne kilot pitäisi sua vaivata noin paljoo.Mistä tiedät jos hän söikin juuri viimeisiä aterioitaan ennen jotain...

Vierailija
18/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pörräävät niissä paikoissa kuin kärpäsparvet konsanaan lihapatojen ääressä!

Oikeasti jätin itse kerran vallan syömättä ABC:llä, kun en kestänyt yhden ladonoven kokoisen maiskuttelua siinä hänen kauhoessaan ruokaa ja miettiessään mitä sitten ottaisi edessäni jonossa. Ne maiskaukset oli järkyttäviä!

Vierailija
19/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kolmea ateriaa,ei todellakaan.!!!!!!Luuletko saavas kannatusta kun liioittelet? Hänellä oli yksi hampurilaisateria eikö niin mut se riitti kuvottamaan sinua.

Päinvastoin kuin luullaan todella lihavat eivät mässäile julkisesti yms.

Vierailija
20/37 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin, todella läskeimmät eivät edes kehtaisi mennä syömään tollaisiin paikkoihin. Sellaiset häpeävät itseään niin paljon, että eivät edes halua poistua kotoansa jos ei ole pakko. Jos on pakko syödä toisten nähden, niin yrittävät syödä niin, etteivät kiinnitä syömisillään huomiota.

Vasta kotona syövät.

Sellaiset ovat sellaisia kuin minä. Mä olen 165 cm ja painan 98 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi