Rv28, eikä varaa vauvan tarvikkeisiin :(
Olen saanut haalittua kirppareilta suht siistejä pieniä vaatteita.
Huutiksesta löysin turvakaukalon, se maksoi 1,50e.
Olin jo ehtinyt hävittää vauvatarvikkeet kun tyttö kasvoi niistä yli.
Nyt ei siis ole juuri mitään tallessa.
Pitäisi kai hommata vaunut, rintapumppu, pinnasänky, imetysliivejä, sitteri...
ja lukematon määrä kaikkea muuta pikkutilpehööriä.
Soppaluukulta en varmaan saa mitään niin kauan kun avomies asuu saman katon alla :(
Vai voivatko ne katsoa jollain poikkeuspykälällä meidät eri talouksiksi?
Kommentit (31)
varsinkin alussa rintani räjähtävät täyteen maitoa ja vauva ei ehdi imeä sitä niin hurjaa tahtia.
En haluaisi antaa maitomäärän vähentyäkään.
No enhän voi tietää miten tällä kertaa käy, mutta 2 kertaa noin on jo käynyt.
Ja kyllä. Tuleva vauva on avomieheni lapsi.
t: ap
helvettiin sieltä pyörimästä ja sitten sitten sosiaalitoimistoon asioita setvimään.
kamala mies tuommonen.
Joka tapauksessa lapsen synnyttyä tulee ongelmia, jos lapsi on vain ap: vastuulla.
Avomies takaisin vaikka vanhempiensa luokse ja viuh vaan, sä pääset avustettavien jonon kärkeen. Asunto järjestyy sossun kautta heti, kun siellä selviää että olet raskaana. Mutta tosiaan fiksuinta olisi nyt sitten esittää eroa sossulle, sillä tavalla saat suurimmat tuet etenkin jos avomies sattuu olemaan töissä, jolloin et saa sossusta juuri mitään.
Tukienhuijaaminen ja yh:na leikkiminen on RIKOS! Mä käräytän jokaisen tuollaisen luuserin, ihan varmasti. Juuri tuollaisten takia VITUTTAA maksaa veroja. Kaikki nuo siivellä matkustajat voisi viedä yksinäiselle saarelle ja jättää sinne.
Joka tapauksessa lapsen synnyttyä tulee ongelmia, jos lapsi on vain ap: vastuulla.
Avomies takaisin vaikka vanhempiensa luokse ja viuh vaan, sä pääset avustettavien jonon kärkeen. Asunto järjestyy sossun kautta heti, kun siellä selviää että olet raskaana. Mutta tosiaan fiksuinta olisi nyt sitten esittää eroa sossulle, sillä tavalla saat suurimmat tuet etenkin jos avomies sattuu olemaan töissä, jolloin et saa sossusta juuri mitään.
Tukienhuijaaminen ja yh:na leikkiminen on RIKOS! Mä käräytän jokaisen tuollaisen luuserin, ihan varmasti. Juuri tuollaisten takia VITUTTAA maksaa veroja. Kaikki nuo siivellä matkustajat voisi viedä yksinäiselle saarelle ja jättää sinne.
Jos se on sun avomiehen lapsi, niin kyllä sen on PAKKO osallistua lapsen elättämiseen. Piste. Heivaa pihalle tommonen äijä ja laita lapsenruokkomaksut perään.
aikaa ja hermoja! Etkö saa esim. osamaksulla ostettua mitään, esim netanttilasta jne? Meillä on pienet tulot, joten tosiasia on se, että vaatteita ja tarvikkeita lapsille on hankittu kirppareilta, kavereilta ja sitten osamaksulla, jotka on ollut helppo maksaa pienissä erissä kerran kuussa. Ei se nyt niin hirveää ole ollut. Uusia imetysliivejä saa kympillä, sitteri on ihan turha ja niitäkin saa kirpparilta parilla eurolla jne.. Itse olen rv 29 nyt ja pikkuhiljaa ostellut tavaroita. Vaatteitakin on aika paljon uusia, kun ei 5€ housut tms taloutta kaada.
Onko sun miehellä joku vakvampa tunne-elämän ongelma? Ei kuulosta ihan terveen, normaalin miehen käytökseltä. Onhan niitä vahinkolapsia ennenkin syntynyt, MUTTA harva mies on niin sadisti, että haluaa nöyryyttää ja satuttaa kumppaniaan kun tämä on kaikkein heikoimmillaan.
Kyllä sä löydät kaiken tarvittavan. Pistät vain viidakkorummun pärisemään ja kerrot rehellisesti tulevan lapsen isovanhemmille ja muille läheisillesi, että rahaa ei ole. Ainakin omassa tuttavapiirissäni sulla ois viikossa ihan kaikki mitä tarvitset (vaikka mekin ollaan pienituloisia) koska ihmisistä on kiva antaa tavarat jollekin joka oikeasti niitä tarvitsee.
Jos eroatte, joutuu maksamaan elatusmaksuja, kannattanee muistuttaa siitä.
Aika ikävät lähtökohdat pikkuisen tulla teidän perheeseenne.
Meillä olisi hyvät Teutonian juoksuvaunut (10v vanhat tosin) ja ihana vallekuvioinen sitteri(erittäin hyvä), joista luopuisin mielelläni. Vauvan leluja ja kirjoja myös löytyy. Saat ihan ilmaiseksi, jos haluat. Voin tuoda ne sinulle kotiin, jos asut e-suomessa tai hämeessä. Laita jokin s.postiosoite, niin voin ottaa yhteyttä.
onpas kurja tilanne.. meilläkään ei oo sitteriä, sen korvikkeena on toiminu vanha turvaistuin ja sitten on laitettu aikusiten täkki äp-laatikkoon tueksi ja vauva on kölliny lelujen kanssa laatikossa. oli muuten ihan tosi näppärä! (kiitokset äiskälleni tosta vinkistä :D)
ja jos miehen laittaa pihalle, niin eihän niitä elareita oo pakko pyytää. ihan vapaaehtoista se on.
idiootilla teet. Kuluttaa vaan rahaa ja sun voimavaroja.