Mitäs teidän 8-10v lapset tekevät nyt seur n. 6h?
Piti mennä ulos, mutta vettä tulee kaatamalla ja jo alkoi ps3-vinkuna:/
Legoilla leikkivät aamulla 2h ennen ulkoilua ja eilen pitkin päivää, majaleikki ei innosta, lukkeneet ovat jo jne.
Kommentit (9)
on Espanjassa isänsä kanssa, joten varmaan ne jotain kivaa tekee kuitenkin! :D
mut jos olis kotona, niin kyllä mä antaisin pelata tietokoneella/konsolilla. tai kattoa piirrettyjä tms. ehkä aikaa kuluttaakseen vois käydä kylvyssä leikkimässä tai jotain.
Ovat vielä muutaman tunnin koulussa, sitten toinen menee kotiin ja toinen bänditreeneihin, syövät välipalaa ja toivottavasti tekevät läksynsä.
syövät, lukevat ja pelaavat ehkä monopolia...
keskenään! Ei siis liian idyllistä täällä, huomasin kun luin kommenttini läpi, että niin voisi luulla...
leikkii sisarustensa kanssa (tällä hetkellä naurattaa vauvaa), syö välipalan, leikkii lisää tai askartelee/tekee tehtäväkirjaa, katsoo lastenohjelmat, syö päivällisen, käy suihkussa ja valmistautuu lähtemään mökille.
Kaveri on nyt meillä, sitten syödään ja illalla menee vielä toiselle kaverille kun lähdemme kaupoille, ei jaksa lähteä mukaan. Mukavasti on joka päivälle kaveri vielä riittänyt, viikon päästä alkaa sitten meilläkin loma kun mies jää kotiin. Itse hoitovapaalla vietän luksuslomailua =)
Ovat tuossa vähän kauempana, joten haen sit kun soittaa.
Ovat nyt ulkona ja pakottaa saa pelaamaan. Mulla kakara kiintiö täynnä ja toivoisin et pelaisivat ja olisivat hiljaa.
Kavereita ne kaipaa ja jos niitä ei ole, niin hitto sitä vikinää.
Tällaisena sadepäivänä voisin pelata itsekin lasten kanssa urheilupelejä, mutta nyt pitää urheilla siivouksen kanssa ja lapset siis pelaa keskenään Wiitä.
Veikkaan että seuraavaan kuuteen tuntiin sisältyy myös piirtämistä, Aku Ankkojen lukemista, sitten lapset joutuvat myös vähän siivoamaan, laitetaan ruokaa yhdessä, syödään, tekevät legoja, katsotaan ehkä yhdessä jotain telkkarista/dvd:ltä/nauhalta. Saunaan illalla. Niin ja jossain välissä järkätään puhtaita pyykkejä kaappeihin ja vaatekomeroita lastenhuoneessa.
Jos mä pidän lekottelutaukoja tietokoneella, ihan samalla lailla suon lapsille haluamiaan pelihetkiä sadepäivinä.