Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45 enkä ole ikinä käyttänyt kasvovoiteita

Vierailija
23.06.2011 |

siis erityisesti kasvoille tarkoitettuja voiteita tai silmänympärysvoiteita, kasvoni olen pessyt aina saippualla. Ilmeisesti mulla on hyvät geenit koska en ole ryppyinen ja vanhan näköinen kasvoista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin voisin pukeutua säkkiin, mutta mieluumin vyötän housuni hermeksen vyöllä

Vierailija
2/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noihin kasvovoiteisiinn en ole koskaan huomannut tarvetta, ihan perusvoide riittää. Ja pukeudn kyllä ihan ok vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian rasvaisia ja paksuja usein

Vierailija
4/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ne perusvoiteet oiskin liian pasuja tai huonoja ? Miksi niistä paasataan niin paljon ?

Vierailija
5/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat lykätä puuteria oikein huolella ettei kiillä.Rasvainen iho ei rypisty helpolla.

Vierailija
6/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on usein ihan rypyttömiä kun naama on potkupallon mallinen.Vaikka tuo Arja naapurista.

Vierailija
7/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho kasvoissa, että raksahtaisi varmaan rikki jos laittaisin sille saippuaa. Ap:llä ilmeisesti aika rasvainen iho? Olen käyttänyt hyviä voiteita 18-vuotiaasta, nyt olen 46 eikä pahemmin ole ryppyjä. Ihoani koskee, jos en käytä voiteita.

Vierailija
8/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihoni on kuivahko ja kiristää heti vaikken saippualla edes pese.

Vierailija
9/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän oliiviöljysaippuaa ja en ole ylipainoinen :)

mutta se perusvoide tosiaan riittää ihan pitämään kuivuuden aisoissa. tässä ap siis

Vierailija
10/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kuitenkin yksi voiteiden tärkeä funktio on niiden tuoma suoja säärasituksia, kuten saasteita ja auringonsäteilyä vastaan.

Minulla on luotaisesti kuulas iho, jossa ei näy syviä juonteita. Pyrin välttämään kaikkea ruskettumista. Ensimmäiset ryppyni ovat hentoja ja matalia. Niitä ei erota, kun laitan voidetta päälle. Joku voisi sanoa, että ei minulla niitä olekaan, mutta minäpä katsonkin niitä suurentavan peilin kanssa! Suvussani naisten iho rypistyy juuri näin eli en siis odota saavani mitään toisten mielestä ryppyjä eli sellaisia syviä uurteita. Hoitelen vain näitä omia hentoja ryppyjäni juurikin suojatakseni ihoani, ettei se kärsisi ja muuttuisi väriltään harmaammaksi ja vanhemmaksi, kenties maksaläiskäiseksikin..

Nuorekkaina itseään pitävillä, jotka käyttävät saippuu ja eivät käytä voiteita, näyttää usein olevan paksu iho. Iho on samantyyppinen kuin miehilläkin. Kun uurteet syntyvät, ne ovat kerralla syviä ja massiivisia, koska paksu iho poimuttuu niin. Heillä voi olla ryppyisemmät silmäkulmat ja silmänaluset jo lapsena, kuin mitä minulle tulee. Äitini on 75 v ja nuorekas, mutta onkin hoitanut herkkää ihoaan koko ikänsä huolellisesti. Minä olen 48 v ja sitä on vaikea uskoa, kunhan vain levitän hoitovoiteitani säännöllisesti.

Vierailija
11/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaiho tyypiltäni. tavallisesti en tarvitse mitään voidetta, talvipakkasilla perusvoiteet esim. aqualan l riittää. Ja kasvoni pesen happamalla pesunesteellä, meikkaan myös ja en ole ylipainoinen.

Vierailija
12/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hirveästi kiinnosta? Siis hoidan toki ihoani ehkä keskimääräistä enemmänkin, mutta omat ryppyni ahdistavat lähinnä siksi, että tuntuu siltä, että muut tuijottavat niitä ja arvostelevat sitten selän takana, ihan kuin asialle olisi jotain mahdollista tehdä. Siis kirurgian lisäksi.

Mutta ihonhoidon tarve on hyvin yksilöllistä ja siihen vaikuttavat niin monet asiat, että vaikea tehdä mitään vertailua. Itse tarvitsen nimenomaan kasvovoiteita ja sy-voiteita, jotka ovat kevyitä ja hetkessä imeytyviä ja joku perusvoide tukkisi kasvoni hetkessä. Käytän mieluummin kevyttä voidetta useammin kuin paksua harvemmin. Lisäksi kiinnitän huomiota siihen, että voiteessa on aurinkosuojakerroin.

Toisaalta saippuoitakin on erilaisia:) Ihan tavallinen kaupan saippua ei ole mitenkään miellyttävä omalla iholla, mutta öljyistä tehdyt kasvosaippuat voivat olla todella miellyttäviä, eivätkä lainkaan kuivattavia.

Vierailija
13/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne prillit sitten riittää korostaa enon kasvonpiirteitä

Vierailija
14/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

55vee ja ah niin nuorekas, ikäisiään paljon paremman näköinen, (No ei todellakaan! Näyttää 70 veeltä rasvaisena kiiluvan naamansa ja maksaläik- anteeksi, "pisamiensa" kanssa) luonnostaan hehkeä(sokea omille rypyilleen ja mustille viiksikarvoilleen) ja ylväästi kilonsa kantava (läski).

Vierailija
15/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kaikilla samanlainen iho :)

Vierailija
16/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rasvainen iho ollut koskaan, että silleen.

Vierailija
17/17 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassakaan voiteita tai muita tököttejä, joilla oikeasti voisi lykätä ikääntymistä.

Olennaista on pestä meikit pois ja käyttää voidetta, jolla kosteuttaa pesun kuivattamaa ihoa. Perusvoide käy vallan hyvin, niitä on todella monen laisia ja rasvaprosentti vaihtelee (tämä sille, jonka mielestä perusvoide on liian rasvainen).

Mutta niiden lisäksi itse ainakin suosittelen silti myös aurinkorasvaa, jos on paljon auringossa. Kova auringonotto vanhentaa ja tekee ryppyjä!

Ja jos silmän seutu on arkaihoista, perusvoide on liian tujua ja voi olla järkevää ostaa jokin silmänympärysvoide, halpakin pelittää ihan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä