Olin noin viikon ilman parasta silmänympärysvoidettani ja hupsis, vanhenin!
Ostin lisää samaa voidetta ja jo seuraavana aamuna
näytin mielestäni omalta itseltäni eli ikäistäni nuoremmalta.
Kysymykseni kuuluu, että onko teillä vastaavia kokemuksia ja miten tästä vuosikymmeniä eteenpäin?
Sinällään mukavaa, että kasvoilleni riittää pelkkä voitelu, että ei tarvitse olla arkisin mitään värillistä maskia, meikkivoidetta tms. Ihoni väritys on luonnostaan hyvä. Käytän lisäksi päivävoidetta ja joskus kuuriluonteisesti hoitavia seerumeitakin. Silmänympärysvoide pitää ihon kimmoisana ja häivyttää rypyt. Voiteiden alla käytän kasvovettä ja tarpeen mukaan myös puhdistavia tuotteita.
Oli aika kamalaa nähdä rypyt silmieni alla! Aloin jo epäilemään, että nyt minulle tuli nopean vanhenemisen sykli tai jotain, että onko siitä enää paluutakaan! Että yksi voide voikin olla noin tärkeä!
40 v
Kommentit (7)
kyseinen silmänympärysvoide muodostaa ohuen silottavan kalvon silmänympärysihosi päälle. Siitä syystä kun olet ilman voidetta, ihon juonteet näkyvät selvemmin. Voide ei tee ihmeitä vaan peittää virheet, that's it.
T. Ryppysilmäinen, joka on kokeillut kaikkia mahdollisia silmänympärysvoiteita ja on nyt ilman, kun sama lopputulos aina
HR:n Collagenist eye zoom with pro-Xfill
ap
että silottavat pintaa, heijastavat valoa ja tekevät ihon pinnasta täyteläisemmät, jolloin juonteet eivät tule esille. Se myös pitkällä aikavälillä ehkäisee uusien juonteoden syntymistä, jonka vuoksi säännöllinen käyttö onkin kannattavaa. Koskee myös kasvovoiteita, jotka ehkäisevät ryppyjä. T: kosmetologi
tuotteessasi on silikoneja. Silikonit ovat näitä silottavia ainesosia.
http://www.maxjoacim.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/29112…
suosittele hyvää silmäympärysvoidetta. Ei tarvitsisi peittää mitään suuria ryppyjä, kunhan kosteuttaisi tehokkaasti. Kiitos!
eikä mulla ole vielä juuri ryppyjäkään, ikää 47.
En käytä myöskään kasvovettä enkä seerumeita yms, ainoastaan vettä ja perusvoiteita.