Miten rintsikat voikin vaikuttaa niin paljon rintojen "kokoon"?
Siis siihen, minkä kokoisilta ne näyttää. Ostin tässä yksi päivä uudet rintsikat. Kun pidän vanhoja rintsikoita päällä, rintani näyttävät ehkä jopa DD-kokoisilta(onko sellaista edes?) ja uusissa rintsikoissa näyttävät A, korkeintaan B-kokoisilta! Järkytyin, kun laitoin erään paidan päälle ja huomasin, että rintani ovat kadonneet rintsikoiden ansiosta! Tosin järkytyin hyvällä tavalla ;) Olivat kyllä hintansa väärti(ja hinnakkaaat olivatkin...).
Kommentit (13)
Mä oon huomannut ton saman "ongelman", ja olen etsinyt kiivaasti pienentäviä rintsikoita.
Olettaisin, että tuo on merkki? Hintalapusta sen luin. Ihan Citymarketista ostetut, mutta ovat kyllä laadukkaat! Tukevat rintoja todella hyvin, eikä rinnat hölsky tms. Maksoivat 40euroa.
Ap
Mä oon huomannut ton saman "ongelman", ja olen etsinyt kiivaasti pienentäviä rintsikoita.
Olettaisin, että tuo on merkki? Hintalapusta sen luin. Ihan Citymarketista ostetut, mutta ovat kyllä laadukkaat! Tukevat rintoja todella hyvin, eikä rinnat hölsky tms. Maksoivat 40euroa.Ap
sieltähän ne löytyivät heti ensimmäisenä.
Ap
kun toisissa rintsikoissa "näyttävät" DD kokoisilta ja toisissa A-B kokoisilta. Minkä kokoiset rinnat sinulla on? En kyllä voi mitenkään uskoa että ainakaan oikeast DD-kokoisia rintoja saisi mitenkään puristettua kasaan näyttämään AA kupilta :D
t. oikeasti A-kuppilainen jonka kaverilla on DD kuppi
kun toisissa rintsikoissa "näyttävät" DD kokoisilta ja toisissa A-B kokoisilta. Minkä kokoiset rinnat sinulla on? En kyllä voi mitenkään uskoa että ainakaan oikeast DD-kokoisia rintoja saisi mitenkään puristettua kasaan näyttämään AA kupilta :D
Uudet rintsikat on kokoa D, mutta ne peittävät tavallaan koko rinnan, jolloin se rinta "leviää" sinne koko kupin alle, eikä ole sellaisena "kiinteänä kuppina" siinä edessä. Heh, ymmärsitköhän yhtään... Voi kun voisinkin laittaa ennen/jälkeen -kuvaa! En ollut itsekään uskoa silmiäni, eikä liioin miehenikään! Ja siis sanoin, että näyttävät ehkä jopa DD-kokoisilta, sillä tarkoitin lähinnä paita päällä tms.
Ap
Ap, nehän ovat pienentävät liivit!
että näyttäisivät uusissa liiveissä AA-kokoisilta.
Ap
Ap, nehän ovat pienentävät liivit!
Huomasin sen kyllä laitettuani liivit kaupassa päälle! Mutta kun en mennyt erityisesti mitään pienentäviä liivejä etsimään, enkä kai edes tiennyt että sellaisia on olemassa, niin häkellyin vaan niin. :D
Ap
varsinkin, jos tissit normaalisti eivät ole sellaista superkiinteää mallia.
Varsinkin tukevilla sporttiliiveillä tällainen B-kuppi katoaa kokonaa, kun liivi litistää rinnan tiukasti rintakehää vasten. Leviäähän sitä rintaa sivulle, mutta nettona paidan kanssa näyttää, että rintakehä on hyvin littana. Heppahommissa vaan tuo on kestettävä, ainakaan minä en löydä tarpeeksi tukevia liivejä niistä, jotka antava rinnan olla vapaammin..
Mä lähden heti hankkimaan tuollaisia liivejä!!
Mistä Cittarista ostit?
että näyttäisivät uusissa liiveissä AA-kokoisilta.
Ap
piti kirjoittaan A-B-kokoisilta eikä AA-kokoisilta.
jos haluaa pienentävää vaikutusta. Mulla on parit hyvät Championin urheiluliivit, siis ihan kaarituelliset rintaliivimalliset, ja ne tekee rinnoista jotenkin "pienet ja söpöt". Mulla 75C-D ja tuntuu ihan liian isolta... Mulla on mysö nuo ap:n ostamat liivit, mutta niillä tulee vaan jotenkin ryhditön vaikutelma, tykkään noista urheiluliiveistä enemmän.
Mä ainakin oikein nautiskelisin isoista rinnoista, jos mulla olisi sellaiset, enkä yrittäisi pienentää. Eikä terhakka D ole parempi kuin laakea A?
Terveisin, oikeasti A, ikuinen lauta