Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei olisi pitänyt lukea noita mielisairaalakokemuksia. nyt ahdistaa.

Vierailija
23.06.2011 |

t. ahdistuneisuushäiriöstä kärsivä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla oli useita mielentilatutkittavia. Siis ainakin itse kertoivat.

Ja ihan psykiatrinen poli kyseessä.

Taisin jutella n. 4 kanssa, jotka sanoivat olevansa kys. tutkimuksessa. Tai jospa ne sitten olivat sen sortin hulluja, että kuvittelivat, mistäs mä tiedän.

Vierailija
2/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se 4/11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikä? t. se 4/11

monikin asia. Olen ollut sairaalassa fyysisten syiden takia ja se on todella, todella ahdistava ja tylsä paikka. Hoitajat on yleensä leipiintyneitä ja kaikki muukin hajuista lähtien on kurjaa.

Sitten kun vielä kuvittelee, että joutuisi psyykkisten syiden takia olemaan muiden samoista vaivoista kärsivien potilaisen kanssa viikkoja tai kuukausia samoissa tiloissa niin miten siitä voi ikinä selvitäkään. kauhea ajatus. ihankuin vankila, ellei pahempikin.

Vierailija
4/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikä? t. se 4/11

kauhea ajatus. ihankuin vankila, ellei pahempikin.

Itse asiassa mun ollessa siellä, oli eräs naisystävänsä tappanut mielentilatutkimuksessa. Kertoi, että hän oli "tullut" ihan vain selvittääkseen kummassa oli parempi lusia, vankilassa vai mielisairaalassa. Väitti, että halutessaan saa hullun paprut. Mutta jonkin aikaa oltuaan alkoi puhua, että linnassa olikin ollut paremmat olot, että taitaa sittenkin mennä suosiolla sinne.

Vierailija
5/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikä? t. se 4/11

kauhea ajatus. ihankuin vankila, ellei pahempikin.

Itse asiassa mun ollessa siellä, oli eräs naisystävänsä tappanut mielentilatutkimuksessa. Kertoi, että hän oli "tullut" ihan vain selvittääkseen kummassa oli parempi lusia, vankilassa vai mielisairaalassa. Väitti, että halutessaan saa hullun paprut. Mutta jonkin aikaa oltuaan alkoi puhua, että linnassa olikin ollut paremmat olot, että taitaa sittenkin mennä suosiolla sinne.

vankimielisairaaloissa, joita on Suomessa kaksi. Et kai sinä sellaisessa ollut? joku tässä ei nyt täsmää.