Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää? Kolmisen viikkoo nyt ollut tätä...

Vierailija
23.06.2011 |

Eli lyhyesti sanottuna: koitin olla baarissa kavereiden kanssa. Joo, join 2 kaljaa ja pari lasia viiniä. Kolmas kalja tökkikin sit niin pahasti, että jouduin oksentamaan. Kotiin tullessa oksensin lisää, kaikki pois. Tätä ollut nyt kolmisen viikkoa. En pysty juomaan ja muutenkin voin pahoin pitkin päivää. Kyllä, raskaustesti on tehty ja se nega. Mikä helvetti mua vaivaa???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahdessa raskaudessa alkoholinjuominen tökkinyt, yhdessä saattoi juoda mutta oli ihan kamala krapula aika vähästä. Siis tämä ajalla enenkö menkat oli myöhässä ja teki testin.

Missä vaiheessa sun kierto on?

Kannattaa kysellä neuvolasta raskaustestintekoa, on paikkoja joissa otetaan verestä näyte.

Vierailija
2/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kaks viikkoa myöhässä jo menkat. Testi oli nega. Ehkä pitää se verikoe käydä ottamassa. Aivan järkyttävä olo taas. Mä niin luulin, että voisin pitää kivaa juhannuksena, muttei se kyllä taida onnistua. Se on limulinja pidettävä.

Siis paha olo on ollut joka ikinen kerta, kun on koittanu juoda alkoholia. 9/10 kerrasta olen oksentanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa pahaa oloa, oksentelua ja alaselkäkipua. Kannattaa lääkärissä tosissaan käydä, oli kyse sitten raskaudesta tai muusta. Kolme viikkoa on kuitenkin pitkä aikaa tuollaiseen olotilaan.

Vierailija
4/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh!

Vierailija
5/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/10 oli vertaus, kuinka usein on paha olo yllättänyt. Tainnut 4 kertaa oikeasti juoda. Eikä mikään kerta paljoa. 5 olutta maksimi (minulle paljon on tosiaan 10 olutta ja lisukkeet, shotit tms) En ole viitsinyt alkoholiin pahemmin koskea juuri siksi, että seuraukset tälläiset. Nyt ajattelin, josko olisi jo rauhoittunut. Eipä ollut.

No, olen sitten juhannuksen selvin päin ja sen jälkeen lääkäriin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi