Pitääkö äitisi miehestäsi? Oletko hänen mielestään tehnyt hyvän valinnan?
Kommentit (15)
Ja pitävät häntä hyvänä valintana. :)
mun äiti ei ikinä arvostelis mun valintoja.
Puolisoni on joka anopin unelmavävy. Mukava, kiltti, liike-elämässä hyvin tienaava tohtori, jolle perhe on prioriteetti nro 1.pitää huolta itsestään ja osaa tarvittaessa esittää ohjelmanumeroita sukujuhlissa.
Lisäksi hyvä isä ja aviomies. Mitäpä anoppi voisi enempää toivoa (no, ehkä lyhempiä työpäiviä).
toivonut, että otan lestadiolaisen miehen.
ehkä syynä on heidän pieni ikäeronsa.
Mutta anoppi ei varmaankaan pidä minusta ;)
ei mielestään kohtele minua oikein tai ole oikean näköinen.
Ja olen tehnyt hyvän valinnan. Vietämme paljon aikaa yhdessä äitini ja hänen avopuolisonsa kanssa.
Myös minä olen saanut hyvän anopin.
ei mielestään kohtele minua oikein tai ole oikean näköinen.
Jonka äiti ei pidä tyttärensä miehestä? =(
7 vuotta yhdessä, mutta mies on kaikesta rakkaudestamme huolimatta liian köyhä ja kouluttamaton. Jee. Minuakin masensi, kun kaikilla tässä tuntui olevan niin täydellinen suhde miehensä ja äitinsä kanssa. Ei vaan meillä :( Suurimpia ahdistuksen aiheita, jotka surettavat minua.
Ensin äitini pelkäsi minun tehneen virheen, kun otin miehekseni isäni kaltaisen karskin ja aika tulisenkin isokokoisen miehen. Äitini ja isäni suhde oli kauhea ja äiti joutui kokemaan väkivaltaa, siksi äitini pelkäsi minun mieheni olevan samanlainen..nyt äitini on jo huomannut että mieheni ei ole väkivaltainen vaikka isääni muistuttaakin..ja näkee myös että suhteemme toimii.
munkin mies on oikea unelmavävy, tohtoriksi väitellyt, lämmin, pitää huolen lapsista ja huushollista tasapuolisesti kanssani, luotettava, huomaavainen, nuuhteeton... lista on loputon
mun viestin loppuosa katosi johonkin bittiavaruuteen... alkuosa kuulostaa hieman omahyväiseltä eli tässä siis mieheni huono puoli äitini mielestä...
Mies on ulkomaalainen joten meillä on aina olemassa todennäköisyys (äitini kokee tietenkin uhaksi) että tullaan muuttamaan miehen työnsaantimahdollisuuksien vuoksi ulkomaille asumaan. :)
sellaisista asioista, joita ei välttämättä kerro edes minulle.