Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö 6v, 8v, 9v ja 13v lapset keskenään synnytyksen ajaksi

Vierailija
22.06.2011 |

vai menisitkö ilman miestä synnyttämään? Jos siis ei ketään lastenhoitajaa saatavilla. Synnytys käynnistetään huomen aamulla ja odotettavissa, että vauva syntyy siis huomisen päivän aikana (jos ei alkuiltaan mennessä synnytys vauhdissa niin tehdään sektio, näin minulle tänään sanottiin)

Ovat olleet ennenkin n. 2-3t aikoja keskenään, hyvin on aina mennyt.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paikkakunnalla ole MLLää?

Vierailija
2/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muksu maailmaan ja koita hankkia jotain ehkäisyä jo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmiset saa itsensä tuohon jamaan että ei muka ole yhtään tukiverkostoa.

Lisää pukkaat vaan.

Vierailija
4/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisin ja pääseehän se mies välillä soittamaan ja kysymään kuulumisia lapsilta ja tarvittaessa kotiin lähtemään.

Vierailija
5/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon lapsista, varsinkin nuorimmista.

Tottelevatko 13-vuotiasta?

Voisi kuvitella, että isä voisi aina välillä käydä soittamassa kotiin, mikä on tilanne. Ja hätätapausten varalle pitää olla paikka jonne ilmoittaa, esim. naapuri.

En nää syytä, miksei voisi jättää, kunhan eivät ole kovia tappelemaan ja kunhan tosiaan olisi esim. naapuri tai joku hädän varalle.

Rauhalliset lapset voisin jättääkin, mutten sellaisia jotka keksivät typeryyksiä. Lapsia kun aivan oikeasti on monenlaisia.

Vierailija
6/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa. Synnytyksessä miehestä ei ole mitään apua, pelkästään haittaa.

Vierailija
7/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se välttämättä heti käynnisty vaikka käynnistetään. Odottaa lasten kanssa kotona.

Vierailija
8/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ole ketään tuttavaa naapureissa? Voisi varmuuden vuoksi katsoa perään, jos ei mene kovin pitkään. Mieshän pääsee sieltä sairaalasta välillä kotiin katsomaan lasten perään, jos oikein pitkään menee, odotella voit varmaan yksinkin.

Vierailija
9/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon kanssa joka on 14v voisin jättää jopa mun 3 vuotiaan.

Vierailija
10/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se 13 v vahtisi kolmea pienempaa koko paivan??? Ottaisi vastuun riidoista, ruokkimisesta, vahingoista, paatoksista yms.

Haloo?

Mies kotiin lasten kanssa jos ei minkaanlaista tukiverkkoa ole.

Vierailija
11/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se 13 v vahtisi kolmea pienempaa koko paivan??? Ottaisi vastuun riidoista, ruokkimisesta, vahingoista, paatoksista yms. Haloo? Mies kotiin lasten kanssa jos ei minkaanlaista tukiverkkoa ole.

Eihän nyt hyvänen aika vain 13-vuotias voi olla vastuussa kolmesta pienemmästä muksusta. etenkään noin pitkää aikaa.

Vierailija
12/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varmasti miettinyt asian vähän aikaisemmin... Eikö ole ketään (mummit, kummit, siskot, tädit, sedät, naapurit, MLL?) jota voisit pyytää?

Itse en haluaisi olla sairaalassa missään nimessä yksin tuossa tilanteessa. Joten hommaisin jonkun lasten kanssa olemaan...

Vierailija
13/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan käynnistys ei mitään takaa, mullakin käynnistettiin kuutena päivänä..

Turhaa se mies varsinkaan heti sinne tulee. (tosin mun mielestä turhaa muutenkaan.)

Vierailija
14/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa olen synnyttänyt "yksin" viimeinen oli suunniteltu käynnistys

Vierailija
15/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisin, jos sairaala lähellä ja mies pääsisi tarvittaessa kotiin. ruokaa kaappiin ja videoita jne. paljon

Vierailija
16/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tiedät milloin lähtö tulee ja et ole saanut järjestettyä tätä asiaa?? Eiköhän isä jouda lapsien kanssa olemaan kotona kun noin sikiätte.

Vierailija
17/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ilman miestä synnyttämään.

Vierailija
18/18 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa. Synnytyksessä miehestä ei ole mitään apua, pelkästään haittaa.

ei se tarkoita, että muillakin olisi. Meillä ainakin miehestä on ollut synnytyksestä aivan älyttömästi apua. En kestäisi edes ajatusta lähteä synnyttämään ilman häntä.

Onneksi on tukiverkkoja, niin tällaista tilannetta tuskin tuleekaan.

Ja ap:n kysymykseen, niin en jättäisi, elleivät lapset ole jotain poikkeuksellisen kypsiä ja vastuuntuntoisia. Itsehän heidät tunnet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi