Kun lopetit tupakanpolton millaisia fiiliksiä sulla oli ja oletko pysynyt ilman?
Kommentit (8)
välillä vitutti, välillä suretti. Mieli teki tupakkaa iha hirrrveesti. Mutta itsekurin avulla jätin sen paskan taakseni. Lapseni vuoksi. Ekat 2 viikkoa teki tiukkaa, sitten alkoi helpottaa, vaikka oli se sittenkin tiukkaa.
Kun yritän lopettaa niin viimeistään seuraavana päivänä tuntuu kuin vanne kiristäisi päätä ja hermo kiristyy sen myötä äärimmilleen.
Lopettamisaikeissa siis ollaan edelleen mutta vaikeaa on. Tiesittekö muuten, että reseptillä saa Zyban-nimistä lääkettä, jolla menee koko halu polttamiseen. Tiedän 3 ihmistä, jotka ovat onnistuneet sillä. Kuuri vaan on aika kallis, n. 300 euroa. Kolmisen kuukautta sitä syödään.
unia, missä röökasin ja herätessä otti päähän, että pitikin mennä niin tekemään. mutta sitten tajusin sen olleen unta.
jo 20 v ilman ja aion olla koko loppuelämän
tama oli noin 13v sitten. yksi elamani parhaista paatoksista.
Lapsesi vuoksi? Ei naisen?
välillä vitutti, välillä suretti. Mieli teki tupakkaa iha hirrrveesti. Mutta itsekurin avulla jätin sen paskan taakseni. Lapseni vuoksi. Ekat 2 viikkoa teki tiukkaa, sitten alkoi helpottaa, vaikka oli se sittenkin tiukkaa.
Nimenomaan lapsen vuoksi, joka mahassani kasvoi. Olen itse nainen.
Lapsesi vuoksi? Ei naisen?
Nimenomaan lapsen vuoksi, joka mahassani kasvoi. Olen itse nainen.