Kaveripariskunta palasi yhteen MUTTA
minä tiedän että toinen heistä petti parin viikon eron aikana toista osapuolta törkeästi useamman kanssa ja sanoi ettei ole koskaan rakastanutkaan exäänsä.
Miten osaisitte suhtautua ystäväpariskuntaan tämän jälkeen. Kertoisitteko/vihjaisitteko ystävällenne näistä eron aikaisista harharetkistä?
Kommentit (51)
Voisin itse jutella kahden kesken tämän miehen kanssa ja sanoa että minua vaivaa hänen sanomat jutut ja se kuinka puhui ystävästäni eron aikana. Ja kysyä ystävällisesti että onko ihan tosissaan ystäväni kanssa, kun en kestä katsoa vierestä jos satuttaa häntä uudestaan.
Mitäs sanotte?
t. ap
Ehkä kannattaisi olla puuttumatta tilanteeseen?? Tilanteeseen voi liittyä niin paljon muutakin, jonka vain tämä pariskunta tietää ja on vain heidän oma asiansa. Anna olla. Itselläsi on varmaan omassakin elämässä tarpeeksi mietittävää.
Sinulle on jo monta kertaa sanottu, miksi et usko???
Olen itse vastaavassa tilanteessa, palaamassa yhteen mieheni kanssa pienen tauon jälkeen, enkä todellakaan halua kuulla ulkopuolisilta, mitä mieheni on kenties tehnyt. Enkä toivo, että kukaan muu kuin minä kertoisi hänelle, mitä itse olen puuhaillut. Nämä kuuluvat kahden kesken selvitettäviin asioihin.
Sinulla ei ole oikeutta mennä sotkemaan toisten todennäköisesti vielä kesken olevaa selvittely- ja sitoutumisprosessia.
Se, mitä ulkopuoliset näkevät, ei koskaan ole kuin jäävuoren huippu.
kerran erossa on oltu, ei se ole pettämistä, mutta saattaisin mä nyt vihjaista, että näytti tyypillä olevan riehakas poikamiesaika.
Ja tuollainen "ei ole koskaan rakastanut" saattaa nyt tulla sanotuksi vihapäissään.
Sinulle on jo monta kertaa sanottu, miksi et usko???
Olen itse vastaavassa tilanteessa, palaamassa yhteen mieheni kanssa pienen tauon jälkeen, enkä todellakaan halua kuulla ulkopuolisilta, mitä mieheni on kenties tehnyt. Enkä toivo, että kukaan muu kuin minä kertoisi hänelle, mitä itse olen puuhaillut. Nämä kuuluvat kahden kesken selvitettäviin asioihin.
Sinulla ei ole oikeutta mennä sotkemaan toisten todennäköisesti vielä kesken olevaa selvittely- ja sitoutumisprosessia.
Se, mitä ulkopuoliset näkevät, ei koskaan ole kuin jäävuoren huippu.
Joo, en ole sotkeutumassa tilanteeseen typeryyttäni, mutta mietin suuttuuko ystäväni minulle jos ja kun saa tietää. Tämä on pieni paikkakunta. Hän saa tietää aivan varmasti, koska tuntee myös yhden näistä miehensä hoidoista.
Itse suuttuisin jos ystävä tietäisi asioista eikä kertoisi.
Noh, en aio kertoa. Jatkakoon kulissiaan. Tulen tänne sitten kertomaan miten kävi jos jotain tapahtuu.
Jos edelleen jää vaikutelma ettei mies rakasta ystävääsi vaan ottaa tämän takaisin "helppona" niin juttele sitten ystäväsi kanssa siitä että sinua epäilyttää miehen yhtäkkkinen uudelleen syttynyt rakkaus. Tässä voit kuulostella ystäväsi reaktioita ja katsoa haluaako hän kuulla mielipiteitäsi vai ei.
Minusta nuo seksijutut voi jättää täysin väliin (jollei ystäväsi nimenomaan kysy niistä) sillä ne ovat tosiaan eron tunnepyörteissä tehtyjä. Mutta jos uskot ettei mies ole tosissaan palaamassa kaverisi kanssa yhteen samalla vakavuudella ja sitoumuksella kuin kaverisi olettaa niin siitä kannattaa varovaisesti mainita. Ettei vaan se yhteistä vauvaa haaveileva kaverisi sotke itseään kiinni mieheen joka pitää häntä "turvasatamana".
Sinua huolestutta, mitä kriisin kokenut ystäväsi SINUSTA ajattelee, jos, jos ja jos. Se on kyllä ihan yksi hailee. On paljon tärkeämpää, että hän saa parisuhteensa elpymään.
En usko hyväntahtoisuuteesi.
Erotilanteissa tms riidoissa tulee sanottua yhtä sun toista, mitä ei oikeasti tarkoiteta. Ja esitetään, ettei se ero niin big deal ole, vaikka oikeasti olisikin.
Eli en menisi sotkeutumaan. Mutta jos meno jatkuu, niin sitten en kyllä pitäisi turpaani kiinni.
Mutta jos se ei ollut pettämistä, mitä pahaa kertomisessa silloin on??
Sinua huolestutta, mitä kriisin kokenut ystäväsi SINUSTA ajattelee, jos, jos ja jos. Se on kyllä ihan yksi hailee. On paljon tärkeämpää, että hän saa parisuhteensa elpymään.
En usko hyväntahtoisuuteesi.
Joo, 20 vuoden ystävyys onkin ihan pikkujuttu alle vuoden kestäneen on-off suhteen rinnalla. Kyllä mua kuule vähän kiinnostaa ettei mun ystävää satuteta ja ettei hän pidä minua luottamuksensa pettäjänä. Aivan sama jos joku av-mamma ei sitä ymmärrä.
Mutta jos se ei ollut pettämistä, mitä pahaa kertomisessa silloin on??
No ensinnäkin on tungettelevaa mennä kertomaan yhtään mitään toisten seksielämästä. Se on yksityisasia. Toisekseen ystäväsi ei välttämättä halua kuulla. Sen jälkeen kun se on sanottu, sitä ei saa kuulemattomaksi.
minua ei kiinnosta se millaisia surukausia kukaan pitää, ei ole mun asia. Vaan lähinnä se, että loukkaantuuko kaverini MINULLE jos saa tietää jostain muualta tästä äijän käytöksestä, ja siitä että minä tiesin tästä koko ajan.
ap.